روش‌های ایجاد حساب کاربری اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

شبکه اجتماعی اینستاگرام گرد از بهترین و پرطرفدارترین رسانه‌های اجتماعی است که تاکنون وارد بازار شده و باره استفاده پیمان گرفته است. این پرکاربرد و پرطرفدار بودن روش‌های ایجاد حساب کاربری اینستاگرام همیار آکادمی را بر آن داشت که یک سری آموزش رایگان اینستاگرام طراحی و راه اندازی کند. در مقاله قبلی این سری کوشش کردیم انواع مختلف اکانت‌های اینستاگرام را ارائه دهیم. در این نوشتار قصد داریم شیوه ساخت اکانت اینستاگرام را به چهره کامل و همراه با تصویر توضیح دهیم.

چنانچه این سوال برای شما هم هستی دارد که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم، بدانید که راه را صحیح آمده‌اید و این مقاله، همانی است که دنبالش می‌گشتید. در این مقاله روش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی هوشمند و کامپیوتر(مرورگر) را توضیح خواهیم داد. وانگهی هدف داریم به این سوژه نیز بپردازیم که اصلاً چرا باید اکانت اینستاگرام ساخت؟ مگر اینستاگرام چه مزایایی دارد که ورود به آن تا این اندازه برای افراد و کسب و کارها اهمیت دارد؟ الی فرجام این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟
در ادامه این بخش از مقاله طریق ساخت اکانت اینستاگرام را روشنگری خواهیم داد. این آموزش به دو دسته تقسیم می‌شود:

شیوه ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل
شیوه ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر
در ادامه هر یک از این دو بخش را به صورت مجزا رسیدگی خواهیم کرد:

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند
گوشی‌های هوشمند ممکن است بر پایه سیستم عامل اندروید یا iOS باشند. در این دو مدل گوشی هوشمند، اینستاگرام به صورت اپلیکیشن نصب می‌شود. در گام‌های زیر طریق ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی‌های هوشمند را آموزش خواهیم داد:

گام اول
در نخستین گام اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در صورتی که گوشی شما اندرویدی است، باید این اپلیکیشن را از گوگل پلی و اگر آیفون است باید از اپ استور دانلود کنید. تصویر ذیل مربوط به گوگل پلی است.

نصب اینستاگرام از روی فروشگاه play store
نصب اینستاگرام از روی فروشگاه پلی استور(play store)
گام دوم
وقتی اپلیکیشن روی گوشی شما نصب شد، روی آیکون مربوط به آن بزنید الی وارد برنامه شوید. بعد از ورود به این برنامه، تصویر ذیل به نمایش درمی‌آید. شما که می‌خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید، باید برپایی حساب جدید را بزنید.

صفحه‌ی ایجاد حساب و یا ورود به حساب قدیمی
صفحه‌ی برپایی حساب و یا ورود به حساب قدیمی
گام سوم
در این مرحله تصویر پایین به شما نمایش دیتا می‌شود و شما باید شماره تماس خودتان را در کادر مربوطه وارد کنید. چنانچه بخواهید می‌توانید روی زبانه ایمیل بزنید و ایمیل خودتان را هم وارد کنید.

اضافه کردن ایمیل و تلفن به اتفاق هنگام ساخت اکانت اینستاگرام
اضافه کردن ایمیل و تلفن به اتفاق اثناء ساخت اکانت اینستاگرام
گام چهارم
در مرحله چهارم باید یک اسم کاربری برای خودتان برگزیدن کنید. در صورتی که نام کاربری که برگزیدن می‌کنید تکراری نباشد به راحتی این مرحله را هم پشت راز خواهید گذاشت.

انتخاب اسم کاربری منحصربفرد
انتخاب اسم کاربری منحصربفرد
گام پنجم
در این مرحله از شما خواسته می‌شود که یک کلمه عبور برای حساب کاربری خودتان برپایی کنید. پیشنهاد می‌کنیم در این مرحله با استفاده از افزار یا اپلیکیشن lastpass یک گذرواژه بسیار نیرومند برای خود برگزیدن کنید. در صفحه‌ی آموزش lastpass به طور کامل به معرفی و روشنگری این آلت پرداخته‌ایم. رهنمود می‌کنیم بعد از تکمیل مراحل ساخت اکانت اینستاگرام، مقاله‌ی چک فهرست بالا بردن امنیت اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

انتخاب گذرواژه برای حساب اینستاگرام خود
انتخاب کلمه عبور برای حساب اینستاگرام خود
وقتی گذرواژه را بزنید، به شما خوش‌آمدگویی می‌شود و برای پیوستگی کار باید تکمیل نام‌نویسی را برگزیدن کنید.

صفحه‌ی خوش آمدگویی اینستاگرام
صفحه‌ی خوش آمدگویی اینستاگرام
گام ششم
در این گام باید روز زایش خودتان را گزینش کنید

وارد کردن روز تولد برای تکمیل ساخت اکانت انستاگرام
وارد کردن روز تولد
وقتی روز زایش خود را برگزیدن کردید، گزینه ارسال را بزنید. در تصویر ذیل از شما خواسته می‌شود که به حساب فیس‌بوک خودتان متصل شوید لغایت بتوانید دوستانی که در فیس‌بوک با شما در ارتباط هستند و حساب اینستاگرام دارند، دلگرمی کنید که در اینستاگرام هم در ساحل شما باشند. اگر حساب فیس‌بوک ندارید یا تمایلی ندارید که رفقا شما در فیسبوک شما را در اینستاگرام پیگیری کنند یا تأکیدی بر این مسئله ندارید، می‌توانید از این مرحله رد شوید. برای این پیشه گزینه «رد شدن» را برگزیدن کنید.

دنبال کردن رفقا فیسبوکی خویش و دعوت از آن‌ها
دنبال کردن دوستان فیسبوکی خود و دعوت از آن‌ها
گام هفتم
به شما تبریک می‌گوییم. شما توانستید به همین راحتی یاد بگیرید که چگونه اکانت اینستاگرام خودتان را بسازید. از این مرحله به مرحله به بعد می‌توانید تنظیمات حساب کاربری خودتان را اتمام دهید و حساب‌هایی که رغبت دارید را دنبال کنید.

صفحه‌ی اصلی یا Home اینستاگرام
صفحه‌ی اصلی یا Home اینستاگرام
تا به این‌جای شغل در کنار هم یاد گرفتیم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم ولی این مراحل مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند(اندروید و آیفون) بود. در بخش بعدی مقاله قصد داریم روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از رایانه را روشنگری دهیم.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر
درست است که اکثر کاربران برای ساخت اکانت اینستاگرام از گوشی هوشمند بهره‌گیری می‌کنند ولی برخی سایر از کاربران هم به دلایل گوناگون کامپیوتر را ترجیح می‌دهند. به همین خاطر قصد داریم در این مرحله به توضیح روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از رایانه بپردازیم:

گام اول
در مرحله نخست باید مرورگر خودتان را مفتوح و به سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنید.

صفحه‌ی اصلی ورود به اینستاگرام در کامپیوتر
صفحه‌ی اصلی ورود به اینستاگرام در کامپیوتر
گام دوم
در این گام سه گزینش اصلی دارید:

چنانچه از پیش یک حساب کاربری با استفاده از گوشی هوشمند خویش برپایی کرده‌اید و الان می‌خواهید به همان حساب متصل شوید، باید عدد تماس، اسم کاربری یا ایمیل مربوط به آن حساب را به همراه گذرواژه‌ای که برای آن انتخاب کرده بودید وارد کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید. حال شدنی است ایمیل یا نام کاربری حساب پیشین را بدانید ولی رمز عبور خود را فراموش کرده باشید. هیچ اشکالی ندارد بس است گزینه «Forgot password?» را بزنید لغایت یک لینک به ایمیل شما ارسال شود و بتوانید یک بار دیگر برای حساب خود رمز عبور تعیین کنید.
دومین گزینه که پیش روی شما پیمان دارد «Log in with Facebook» است. این گزینه مربوط به کسانی است که یک حساب کاربری در فیسبوک دارند و الان می‌خواهند که آن حساب با همان مشخصات در اینستاگرام هم ایجاد شود.
سومین گزینه هم مانند کسانی است که هیچ حساب کاربری در اینستاگرام ندارند و پسین می‎‌خواهند یک حساب برپایی کنند. در این مرحله ما با این گزینه کار داریم و به همین خاطر روی «Sign Up» کلیک می‌کنیم.
گام سوم
در این مرحله باید در کادر اول، عدد تماس یا ایمیل خودتان را وارد کنید. کادر بعدی مربوط به نام کامل شما است، در کادر بعدی اسم کاربری شما قرار می‌گیرد و در کادر پایان هم باید گذرواژه خودتان را برگزیدن کنید.

ورود اطلاعات خود در ساخت اکانت با کامپیوتر
ورود اطلاعات خود در ساخت اکانت با کامپیوتر
گام چهارم
وقتی مرحله قبل را پشت سر گذاشتید، تقریباً مرحله اصلی ساخت اکانت اینستاگرام را پشت سر گذاشته‌اید و اکنون وارد جزئیات شده‌اید در این مرحله باید تاریخ زایش خودتان را وارد کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

وارد کردن روز تولد هنگام ساخت اکانت با کامپیوتر
وارد کردن روز زایش هنگام ساخت اکانت با کامپیوتر
گام پنجم
در این مرحله یک کد تأیید به شماره‌ای که در پیش درآمد به اینستاگرام دادید، ارسال می‌شود که باید آن کد را از گوشی خویش بخوانید و در کادری که در تصویر ذیل تماشا می‌کنید، وارد کنید.

وارد کردن کد تایید ارسالی
وارد کردن کد تایید ارسالی
گام ششم
تبریک می‌گوییم چون شما شیوه ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را هم یاد گرفتید و الان می‌توانید دگرگونی ها لازم را در حساب کاربری خودتان اعمال کنید. همان‌گونه که نگریستن کردید ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند و کامپیوتر واقعاً آسان است و هیچ زحمت خاصی ندارد. مهم آن است که بتوانید از این حساب بهترین کاربرد ممکن را ببرید و با این حساب به اهداف و رویاهای خودتان برسید.

ساخت اکانت اینستاگرام ؛ چرا؟
مزایای ساخت اکانت اینستاگرام محدود نیست و هر کس می‌تواند مزایای زیادی برای ورود به این رسانه اجتماعی در عقیده بگیرد. در پیوسته به چند باره از این مزایا اشاره شده است:

1. وجود کسب و کارها و مشتریان بیشتر در اینستاگرام
جالب است که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه پرکار دارد. یک میلیارد کاربر، تعداد کمی نیست و همین احصاء به انفرادی پرتو می‌دهد که اگر یک نفر زرنگ باشد و بتواند کسب و کار خودش را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار راه اندازی کند می‎تواند یک درآمد فوق‌العاده برای خودش برپایی کند.

امروزه اینستاگرام به قدری پرطرفدار است و کاربران به آن علاقمند هستند که بهترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شده است و احد از بهترین رسانه‌های اجتماعی در جهان به آمار می‌رود. هر روز کسب و کارها و مشتریان اکثریت به این رسانه اجتماعی افزوده می‌شوند و اگر زودتر وارد این رسانه نشوید و قصد خود را پیگیری نکنید شدنی است رقبای شما بیایند و شغل را برای شما سخت کنند.

طبق گزارش‌ها حدود 25 میلیون سوداگری فعال در اینستاگرام هستی دارد و هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی دست کم یک حساب کسب و کار را دنبال می‌کنند. این جستار پرتو می‌دهد که برای ورود به این رسانه باید عجله کرد. این مقاله تألیف شده است الی ما بتوانیم خیلی سریع یاد بگیریم که چگونه اکانتا اینستاگرام بسازیم. در کناره افزایش هر روزه کسب و کارها، مشتریان هم روز به روز اغلب می‌شوند و همین جستار پتانسیل بی‌نظیری برای رشد و پیشرفت به این شبکه اجتماعی می‌بخشد.

چگونه تیک آبی اینستاگرام را گرفتن کنیم؟
2. دستیابی آسان و بی‌دردسر به مخاطبان هدف
اگر کسی بخواهد در سوشیال مدیا مارکتینگ به موفقیت برسد، باید ادب و اطلاعات کافی برای دستیابی راحت و بی‌دردسر به مخاطبان قصد را کسب کند. خوشبختانه رسیدن به مخاطبان قصد در اینستاگرام کاری بسیار آسان است و اگر می‌خواهید بیشتر با این موضوع آشنا شوید می‌توانید به دو نوشتار زیر مراجعه کنید و آن‌ها را مطالعه نمایید.

سوشیال مدیا مارکتینگ چیست؟
نحوه پیدا کردن مخاطب قصد در شبکه های اجتماعی
در نوشتار سوشیال مدیا مارکتینگ چیست یک اشاره کلی به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی شده و مفاهیمی که در این مقوله وجود دارد، یکی بعد از دیگری بررسی شده است. در این مقاله گفته شد که پلتفرم اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های اجتماعی چه مزایایی دارند. در مقاله روش پیدا کردن مختطب در شبکه‌های اجتماعی هم مفاهیم مهمی رسیدگی شده است. با مطالعه این نوشتار یاد می‌گیریم که بیننده منظور کیست و برای رسیدن به مخاطبان قصد باید چه گام‌ها و مراحلی را پشت راز بگذاریم.

3. امکان تجزیه، تحلیل و آنالیز مخاطبان اینستاگرام
یکی از مهم‌ترین مزایایی که اینستاگرام در کمر بستن حساب‌های تجاری و سوداگری خودش می‌دهد این است که به آن‌ها اجازه می‌دهد فعالیت‌های مخاطبان در صفحه خودشان را تجزیه و تحلیل کنند. افزار آنالیزی که در خود اینستاگرام هستی دارد، «Instagram Insights» اسم دارد. ابزارهای دیگری هم در بازار وجود دارد که می‌توانند حساب اینستاگرام را به صورت تخصصی و اصولی آنالیز کنند.

آنالیز اینستاگرام به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که بتوانند راهبرد بازاریابی خویش را به چهره صحیح و درست اتخاذ کنند. وانگهی می‌توانند بفهمند که اغلب چه مخاطبانی با کدام رده سنی به آن‌ها سر می‌زنند و با توجه به این اطلاعات می‌توانند تکاپو خود در شبکه‌های اجتماعی و محصولات و خدمات را اصلاح و در آن بازنگری کنند.

همیار آکادمی یک نوشتار خوب در مقوله آنالیز اینستاگرام دارد که در آن به ابزارهای مختلفی که در گویه اینستاگرام وجود دارد اشاره شده است. چنانچه گرایش دارید این مقاله را مطالعه کنید و با این ادوات آشنا شوید، کافی است به مقاله بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام مراجعه کنید. بهترین ابزارهایی که در این نوشتار به آن‌ها اشاره شده، عبارت است از:

Hootsuite Analytics
Iconosquare
Union Metrics
Keyhole
HypeAuditor
4. امکان به کارگیری تمامی انواع محتوای دیداری در اینستاگرام
یکی از مهم‌‎ترین مزایای اینستاگرام که آن را به یک شبکه اجتماعی جذاب و بی‌نظیر برای مخاطبان تبدیل می‌کند این است که محتوای دیداری در آن اهمیت زیادی دارد. در واقع ریشه-بن-بیخ و پای بست، محتوا در اینستاگرام محتوای دیداری (تصویر یا ویدیو) است. تفاوت توییتر و اینستاگرام در همین نکته است. توییتر امکان انتشار متن به انفرادی را به کاربر می‌دهد، در حالی که در اینستاگرام چنین امکانی وجود ندارد. کاربر اگر بخواهد می‌تواند یک تصویر بگذارد و سپس محتوای متنی خودش را در بخش کپشن پیمان دهد.

یکی از مزایای مهم ساخت اکانت اینستاگرام این است که امکان انتشار محتوای متنی و ویدیویی(تا 10 دقیقه و حتی اغلب در قالب IGTV) را فراهم می‌کند. چنانچه رغبت دارید اطلاعات اکثریت در باره قابلیت IGTV کسب کنید کافی است به نوشتار هر آن چیزی که باید از IGTV اینستاگرام بدانید مراجعه کنید. در این مقاله به چهره کامل یاد می‌گیرید که چگونه IGTV بگذارید.

مخاطبان عاشق و شیدا محتوای دیداری هستند و اگر بتوانید محتوای خوب و باکیفیتی در این مقوله فرآوری و منتشر کنید مطمئن باشید که در اینستاگرام حرف‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت.

5. افزایش تعامل با مخاطبان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها
یکی از مزایای اینستاگرام این است که کاربران می‌توانند از دو مسیر با شما وابستگی پایدار کنند:

کامنت
دایرکت(پیام مستقیم)
به عنوان مثال شما یک تصویر از فرآورده خودتان منتشر می‌کنید و در دسته کپشن، کیفیت و فواید محصول خود را بیان می‌کنید. کاربران می‌توانند سوالات خود در مورد محصول و همچنین تجربه خودشان از کار با آن فرآورده را در قالب کامنت ذکر کنند اما معمولاً برای سفارش دادن یا سوالات خاص در باره آن محصول برای شما پیام مستقیم (دایرکت) ارسال می‌کنند.

یکی سایر از مزایای اینستاگرام همین نکته است که کاربران به هر شکل که تمایل داشته باشند می‌‎توانند با شما ارتباط برقرار کنند. این تعامل و ارتباط مایه می‌شود که اطلاعات اکثریت در باره مشتریان و مخاطبان خویش کسب کنید روش‌های ایجاد حساب کاربری اینستاگرام و بفهمید که چه خواسته و تقاضایی دارند و بهترین گذرگاه برای پاسخ‌گویی به تقاضای آن‌ها چیست.

برای این‌که بتوانید اطلاعات خویش در باره مخاطبان را اغلب کنید باید به فکر افزایش تعامل با مخاطبان باشید. همیار آکادمی یک نوشتار خوب در این مقوله دارد که به شما تعلیم می‌دهد برای دستیابی به این هدف باید چه کارهایی انجام دهید. در چهره تمایل به چیرگی بر این مقوله می‌توانید به مقاله چگونه Engagement یا تعامل را در شبکه های اجتماعی افزایش دهیم مراجعه کنید.

تا به این‌جای نوشتار تلاش کردیم که فرزانش و انگیزه ها اصلی ساخت اکانت اینستاگرام را بیان کنیم اما پس از این سراغ ریشه-بن-بیخ مطلب می‌رویم الی یاد بگیریم چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم .

یک رهنمود اخص برای علاقمندان به اینستاگرام
در صورتی که تصمیم دارید در اینستاگرام به یک شخصیت موفق تبدیل شوید و برند خودتان را به کمک این شبکه اجتماعی بسازید و رشد و توسعه دهید، همیار آکادمی همش به اتفاق و در ساحل شما خواهد بود. این گردآور دو دوره عالی برای کسب درآمد از اینستاگرام دارد که در صورت حضور در هر کدام از این دوره‌ها می‌توانید اینستاگرام را به یک ماشین کسب درآمد و پول‌سازی برای خودتان تبدیل کنید. این دو دوره عبارت است از:

دوره کسب درآمد از اینستاگرام
دوره تعلیم ولاگری در اینستاگرام و کسب درآمد از آن
همیار آکادمی تمام تلاش خودش را کرده است که در این دو دوره یک محتوای بی همتا و عالی در کمر بستن کاربران خودش بگذارد و آن‌ها را شگفت زده کند. در صورت میل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو دوره روی هر کدام که میل داشتید، کلیک کنید.

سخن پایانی
در این مقاله به چهره تصویری و با جزئیات کامل یاد گرفتیم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم . البته این واپسین،انجام ماجرا نیست و کلی مطلب مهم سایر برای کار با اینستاگرام وجود دارد که باید یاد بگیریم. گرد از مهم‌ترین مطالب الگوریتم اینستاگرام است که سازوکار حاکم بر اینستاگرام و طریق کامیابی در آن را توضیح می‌دهد. برای آشنایی با این قواعد و اصول می‌توانید مقاله الگوریتم اینستاگرام چگونه شغل می‌کند و چطور با آن منسجم شویم؟ را مطالعه کنید.

آیا مقاله چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم برای شما موثر و مفید بود؟ لطفاً نظرات و سوالات خویش را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی به اشتراک بگذارید. تمام کوشش و اجتهاد کارآزمودگان ما این است که در سریع‌ترین سررسید شدنی به پرسش‌های شما پاسخ دهند.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: