نوشته شده توسط : ساحل

اصول اولیه بازاریابی (6 ریشه-بن-بیخ کاربردی بازاریابی)

وقتی صحبت از اصول بازاریابی می شود، برخی از این اصول، ریشه-بن-بیخ های پایه هستند و هر فردی که وارد گستره بازاریابی و فروش می شود باید این اصول را رعایت کند.

در پیوسته با بعضی از مهمترین اصول اولیه بازاریابی و فروش آشنا می شویم.

 

1.شناخت جامعه هدف:

یک بازاریاب خوب و حرفه ای کوشش می کند بر روی مشتریان دسته بندی صحیح انجام بدهد و جامعه قصد پسندیده را گزینش کند. اگر بازاریاب نتواند جامعه هدف مناسب را معرفی کند نمی تواند فروش خوبی داشته باشد و بالطبع آن نمی تواند در بازار رقابت ماندگار شود.

 

2.شناخت محصول

متاسفانه بسیار می بینیم بازاریاب و فروشنده ای که شناخت کافی برروی فرآورده که می فروشند یا تبلیغ می کند ندارد.

یکی از مهمترین اصول بازاریابی و فروش شناخت دقیق و حرفه ای محصولی است که پیمان است به فروش برسد.تا بازاریاب اطلاعات کافی در خصوص محصولش نداشته باشد نمی تواند آنرا بخوبی بفروشند.

 

3.اصول بها گذاری

یکی از اصول بازاریابی  قیمت گذاری است. بازاریاب ها باید با اصول قیمت گذاری آشنا باشند و بتوانند محصولاتشان را به بهترین شکل ممکن قیمت گذاری کنند تا این بها متناسب با جامعه منظور و نوع مشتریان باشد.

همچنین در قیمت گذاری جستار تخفیف ها و برگزاری جشنواره ها هم مطرح می شود که این موراد هم در تخفیف ها بایستی لحاظ شود.

 

4.اصول وفادارسازی مشتریان

مهم است که بازاریاب ها و فروشنده ها، اصول وفادارسازی مشتریان بدانند و با اهمیت آن هم بطور کامل آشنا باشند.

از مهمترین اصول ماندگاری کسب و کار وفادرکردن مشتریان است، اینکه مایه شود مشتریان ترغیب به خریدهای دوباره شوند و سایرین را هم به کسب وکار دعوت کنند.

 

5.اصول معرفی محصول

یکی از رموز موفقیت بازاریاب ها و فروشنده های موفق، پرماسیدن نحوه شناسایی محصولات و خدمات است. فروشنده ها و بازاریاب ها باید بهترین روش معرفی فرآورده به مشتری را از قبل حاضر کنند لغایت با برخورد با مشتری، بتوانند به بهترین نحو ممکن فرآورده را شناسایی کنند الی مشتری بتواند آسان تر تصمیم گیری کند و در نهایت محصول را خریداری کند.

 

6.اصول تبلیغات

بازاریاب باید با اصول تبلیغات صحیح آشنا باشد. از اصول اولیه مهم در بازاریابی سپریدن تبلیغات صحیح برای پیشبرد سازمان و یا تبلیغات است. اینکه سازمان بتواند تبلیغاتی را جاسازی کند که بیشتری اثربخشی شدنی را داشته باشد، تمامی به یک پیشه تیمی و در ضمن نزاکت تخصصی در این مقوله بر میگردد.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل در جدیدترین گزارش‌های منتشره اطلاعات کاربران آیفون در دستان هکرها رسماً آسیب‌پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و نفوذ هکرها به اطلاعات کاربران آیفون و آی‌پد را تایید کرد.

به گزارش ایسنا ، تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که اپل به طور رسمی آسیب پذیری و حوزه امنیتی موجود در سیستم عامل آی او اس گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را تایید کرد.

 

این در حالیست که این غول تکنولوژی آمریکایی در پاسخ به ادعای شرکت ZecOps  فعال در حوزه امنیت سایبری مبنی بر کشف ظرف امنیتی و آسیب پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و احتمال دسترسی هکرها به اطلاعات گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد، اعلام کرده بود که این مسئله موجب افشای اطلاعات کاربران نشده و تهدید جدی برای حریم خصوصی آنها به شما نخواهد رفت.

 

این کارشناسان اعلام کرده بودند که آسیب‌پذیری مذکور به هکرها و مجرمان سایبری امکان دسترسی به گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را می‌دهد و بدون آنکه کاربر روی لینک‌های آلوده در اپلیکیشن میل در ios کلیک کند، دستگاه مورد نظر را آلوده شده و در اختیار هکرها قرار خواهد گرفت.

 

آن‌ها در گزارش خود همچنین خاطر نشان کرده بودند که هکرها حداقل به مدت دو سال از این آسیب پذیری برای دسترسی به اطلاعات اهداف بلند پایه در جهان سوء استفاده کرده اند.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مشخصات گوشی ولوت که یکی از تازه ترین گوشی های پرچمدار شرکت ال جی محسوب می شود، اعلام شده است. این در حالی است که این گوشی دو هفته دیگر به بازار می آید. 

به گزارش فارس اعلام مشخصات کامل گوشی ال جی ولوت به نقل از اسلش گیر، به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا موجب شده تا ال جی ترجیح دهد بخش زیادی از معرفی گوشی خود را از طریق اینترنت انجام دهد و به پیامدهای مثبت معرفی آن در یک مراسم رسمی حضوری در کره جنوبی چندان دل نبندد.

 

از جمله ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر بزرگ و فراگیر، دوربین سه گانه در پشت و پردازنده جدید نسل پنجم اسنپ دراگون 765 اشاره کرد. نسبت بصری نمایشگر 6.8 اینچی این گوشی 20.5 به 9 است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی ال جی ولوت

 

دوربین اصلی گوشی یادشده 48 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین عریض 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی برای تصویربرداری عمقی آن را تکمیل می کنند. البته در این گوشی از دوربین تله فوتو خبری نیست.

 

 

برای این گوشی یک باتری 4300 میلی آمپری هم در نظر گرفته شده است و یک قلم هوشمند هم همراه با آن عرضه می شود که البته برای خرید این قلم باید یک رقم جداگانه پرداخت شود. ال جی هنوز مقدار رم و حافظه داخلی این گوشی را اعلام نکرده است.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صفحه پیش درآمد بلاگ مقالات تجهیزات باره دربایستن برای راه اندازی ویپ (VoIP)
نمایش همه
تجهیزات باره بیچارگی برای تاسیس ویپ
تجهیزات باره احتیاج برای راه اندازی ویپ

تجهیزات مورد احتیاج برای تاسیس ویپ
برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن بر پایه IP به ساز و برگ زیادی نیاز دارید و اگر این روش را برای یک دفتر اداری کوچک برگزیدن کرده‌اید هزینه چندی را باید پرداخت کنید. البته منظور از خرج اندک، سنجش آن با سایر روش‌ها مانند سیستم‌های سانترال است.

رایانه: برای نصب الستیکس بیچارگی به یک کامپیوتر دارید. برای دفاتر کوچک یک رایانه با پردازنده دوهسته‌ای و بسامد ۲ الی ۲٫۵ گیگاهرتز پسندیده است. این سیستم به یک گیگابایت یا اغلب رم بیچارگی دارد و هارددیسک آن نیز باید کمینه ۲۰ گیگابایت محیط‌ داشته باشد. توجه داشته باشید اگر از روش‌های ضبط مکالمه یا ایمیل صوتی بهره‌گیری می‌کنید به ظرفیت بیشتری نیاز دارید ضمن اینکه کاربردهای صوتی معمولا دربایستن به نا پردازش و حافظه اکثریت دارند و لازم است رایانه را ارتقا دهید.

تجهیزات مورد نیاز برای تاسیس ویپ
تجهیزات باره احتیاج برای تاسیس ویپ

در ادارات متوسط و کبیر معمولا نوع کاربردها و تعداد کاربران مشخص‌کننده سیستم رایانه‌ هستند. برای راه‌اندازی مرکز تلفن بدون اینکه بعدها با مشکلات زیادی روبه‌رو شوید یک پردازنده چهارهسته‌ای با چهار گیگابایت رم مناسب است. بدیهی است هر چقدر این رایانه‌ها توان اکثریت داشته باشند خدمات بهتری ارائه خواهند کرد.

Gateway: اگر مرکز تلفن را برای تماس‌های درون‌سازمانی و ارتباط کارکنان با یکدیگر راه‌اندازی کرده‌اید استفاده از رایانه و راه‌حل‌های نرم‌افزاری بسنده-بسندگی می‌کند و احتیاجی به موارد دیگر نخواهید داشت اما اگر پیمان است خطوط PSTN مخابراتی را به شبکه IP داخلی متصل کنید باید در نقطه تماس این دو شبکه یک مبدل نصب شود. تجهیزاتی که در این مقوله مورد کاربرد پیمان می‌گیرند ویپGateway نام دارند. در این گویه دو راه‌حل هستی دارد نخست کارت‌های PCI هستند که درون کامپیوتر نصب می‌شوند و دوم تجهیزاتی که همانند یک مودم ADSL‌ سرویس خویش را در اختیار کامپیوتر قرار می‌دهند.

این تجهیزات بر بنیاد استعمال خود شناخته می‌شوند، به عنوان نمونه دستگاهی که پیوستگی شبکه PSTN را به زبان قابل درک برای شبکه IP برگردان می‌کند FXS نام دارد و دستگاهی که سیستم تلفنی ویپ را به سیگنال‌های آنالوگ برای درک PSTN‌ تبدیل می‌کند با اسم FXO شناخته می‌شود. به زبان ساده‌تر اگر بخواهید شبکه داخلی خود را به چهار خط تلفن PSTN با چهار عدد مختلف وصل کنید احتیاج به دستگاه FXO با چهار پورت ۱۱-RJ دارید لغایت کانکتورهای تلفن در آن نصب شوند.

در این حالت فقط می‌توانید با خارج از سازمان تماس بگیرید و برای اخذ تماسهزینه راه اندازی سرور voipباید یک دستگاه FXS داشته باشید. تجهیزات VoIP Gateway هر دو پیشه را انجام می‌دهند و در برگزیدن آنها باید به مواردی مانند شمار پورت‌های ورودی و خروجی، سازگاری با استانداردهای صوتی مثل SIP و سازگاری با فکس پروا شود. معمولا Gateway دارای یک کنترل‌پنل است که از راه وب تنظیم می‌شود و در مدل‌های حرفه‌ای امکاناتی مانند حذف انعکاس صدا، حمایت از انواع کدک‌های صوتی و برخی ویژگی‌های امنیتی اضافه می‌شود. این ساز و برگ را می‌توانید با بها ۲۰۰ هزار الی چندین میلیون تومان خریداری کنید ولی پروا داشته باشید که مدل‌های گوناگون بر پای بست، کاربردهای خود با یکدیگر تفاوت دارند و معمولا هر کدام با شمار محدودی از پلتفرم‌های نرم‌افزاری سازگار هستند. در نتیجه در این راه‌حل باید به تعقیب دستگاهی باشید که از استریسک پشتیبانی کند.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

مایکروسافت جایزه های نقدی امنیتی خود را ۳ برابر کرد

مایکروسافت مبالغ در نظر گرفته شده برای جایزه نقدی خود را سه برابر کرد و از اعطای مجموعاً ۱۳.۷ میلیون دلار پاداش برای افشای آسیب پذیری‌های نرم افزارهای خود در جولای سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، برنامه اعطای جایزه مایکروسافت با هدف شناسایی مشکلات و حرفه‌های امنیتی برنامه‌های تولیدی مایکروسافت هر سال اجرا می‌شود و هدف از آن جلوگیری از سوءاستفاده هکرها و ویروس نویسان از این مشکلات است.

آخرین رقابت در این زمینه از اول جولای سال ۲۰۱۹ تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۰ در قالب ۱۵ برنامه جداگانه اجرا شد و در مجموع ۱۳.۷ میلیون دلار پاداش به متخصصان امنیتی مختلف اعطا شد. این در حالی است که سال گذشته در مجموع ۴.۴ میلیون دلار پاداش در قالب این برنامه‌ها اعطا شده بود.

مایکروسافت در این زمینه بیشتر از شرکت‌های فناوری بزرگ رقیب پاداش اعطا می‌کند. به عنوان مثال، کل رقم پرداخت شده توسط گوگل بابت اجرای رقابت مشابه ۶.۵ میلیون دلار بوده که تقریباً نصف مبلغ اختصاص یافته توسط مایکروسافت است.

مایکروسافت امسال شش برنامه جدید اعطای جایزه را در کنار برنامه‌های قبلی اجرا می‌کند و تا به حال بیش از هزار گزارش امنیتی را از بیش از ۳۰۰ محقق سایبری دریافت کرده است.

 

 

منبع : 

https://www.mehrnews.com/news/4991504/%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%DB%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

۲۵۰ میلیون موبایل ۵G در ۲۰۲۰ بارگیری می شوند

یک نشریه تخصصی پیش بینی می کند در سال ۲۰۲۰ میلادی در سراسر جهان ۲۵۰ میلیون موبایل ۵G بارگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، به غیر از چین در بسیاری از کشورها شبکه اینترنت ۵G آنچنان گسترده نشده است. این درحالی است که  بازار محصولات ۵G نیازمند گسترش شبکه زیر ساخت آن است تا بتواند رشد کند.

 درهمین راستا نشریه تخصصی «دیجی تایمز» پیش بینی می کند محموله های موبایل ۵G در ۲۰۲۰ میلادی به ۲۵۰ میلیون دستگاه می رسد.

هرچند این پیش بینی بعید به نظر می رسد اما دیجی تایمز بر آن تاکید می کند و معتقد است ۱۷۰ میلیون دستگاه از رقم گفته شده به چین تعلق دارد. به عبارت دیگر ۷۰ درصد محموله موبایل های ۵G به این کشور تعلق دارد. موبایل های ۵G در چین بسیار محبوب هستند و در این اواخر به جای موبایل های پرچمدار ۵G با ویژگی های رده بالا، دستگاه هایی میان رده با تراشه های ۵G در بازار  رصد شده است. همچنین پیش بینی می شود در سال جاری بسیاری از شرکت های «تولید کننده تجهیزات اصلی» یاOEMها موبایل های ۵G ارزان قیمت به بازار روانه کنند.

تولیدکننده اصلی تجهیزات در اصل شرکتی است که یک قطعه را به عنوان محصول اصلی  ولید می‌کند و این محصول به عنوان مواد اولیه برای تولید یک محصول دیگر در شرکتی دیگر استفاده می شود.

بیشتر موبایل هایی که قرار است به چین بارگیری شوند نیز توسط هواوی ساخته می شوند که از مدت ها قبل بر این بازار سلطه دارد. 

طبق آمار بین ژانویه تا مارس سال جاری ۲۴ میلیون موبایل ۵G بارگیری شده است. بنابراین باید بین آوریل تا دسامبر ۲۲۵ میلون دستگاه ۵G دیگر بارگیری شود، تا پیش بینی این موسسه تحقیقاتی محقق شود.

هرچند چنین رقمی دست نیافتنی به نظر می رسد، اما باید توجه داشت که در سه ماهه های دوم و سوم موبایل های میان رده متعددی به بازار عرضه شده اند که به خصوص در چین فروش دستگاه های ۵G را افزایش می دهند.

 

منبع : 

https://www.mehrnews.com/news/4991642/%DB%B2%DB%B5%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DB%B5G-%D8%AF%D8%B1-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()