نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تاسیس Voip
با توجه به اینکه بسیاری از مجموعه‌ها و شرکت‌ها به دنبال جایگزین کردن سیستم سنتی پاسخگویی خویش با ویپ هستند، هزینه راه‌اندازی ویپ و میزان تعرفه خدمات voip اولین سوالی است که برای یک گردآور در ذهن نقش می‌بنند. هزینه این سیستم با پروا به فراخ شدن سازمان، شمار خطوط و موارد سایر متفاوت است.

هر مجموعه‌ای می‌تواند با پروا به شرایط سازمانی خویش این سیستم را راه اندازی نماید، اولین سیستم ویپ شرط گزینش یک شرکت ارائه دهنده خدمات با بهترین کیفیت و بها منصفانه است. راه‌اندازی به بهترین شکل و بنیادی بودن توسط کمپانی معتبر مایه می‌شود لغایت هزینه‌های جاری و مشکلات پدران کمتر شود.

عوامل زیرساختی

همانگونه که می‌دانید، ویپ اساساً با اینترنت شغل می‌کند و بیچارگی به زیر ساخت‌های استوار و اینترنت پرسرعت برای ارائه کیفیت بهتر در تماس و دیگر خدمات آن است. فلذا اگر در مجموعه خویش اینترنت پسندیده دارید و ارتباطات درون مجموعه‌ای شما از راه شبکه است نیاز به هزینه چندانی در این دسته نخواهید داشت.

در غیر این چهره باید برای زیرساخت شبکه و اینترنت هزینه کنید که از مقدمات اصلی برای نصب و راه‌اندازی ویپ به آمار می‌رود.

میزان وسعت مجموعه
با پروا به تعداد خطوط مورد دربایستن و وسعت مجموعه نیز تعرفه خدمات voip متغیر خواهد بود. هرچه تعداد خطوط داخلی و شهری باره احتیاج در یک گردآور بیشتر باشد مسلماً خرج راه‌اندازی نیز بالاتر است. علاوه بر خطوط تلفن، به زیر ساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزار بیشتری دربایستن است که بر تعرفه خدمات voip اثرگذار خواهد بود.

تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز
با توجه به اینکه سیستم ویپ بیچارگی به تلفن‌های مخصوص دارد؛ یگانه از هزینه‌های اولیه که برای راه اندازی آن باید مدنظر داشته باشید این تلفن‌هاست. البته تلفن‌های نرم افزاری هستی دارد که برای صرفه‌جویی در خرج ابتدایی بسیار سودمند است و در مجموعه‌های حقیر نیز بسیار باره کاربرد قرار می‌گیرد.

علاوه بر این اگر به پیگیری شفا کیفیت شبکه خویش هستید تا سیستم ویپ به بهترین شکل برای شما راه‌اندازی شود هزینه کابل شبکه، پچ پنل، داکت ، پچ کورد و مواردی از این دست را نیز باید در عقیده داشته باشید.


هزینه‌های مربوط به کانفیگ تجهیزات
یکی از عوامل مهمی که بر روی تعرفه خدمات voip بسیار اثرگذار است و تخصصی‌ترین بخش برای این سیستم است. هزینه‌های مربوط به روتر، راه‌اندازی مرکز تماس، سوئیچ‌ها و… جز عوامل مهم در این تقسیم به آمار می‌رود.

در پایان اینکه یک سیستم تلفن تلفنی VoIP ارزان‌تر از سیستم های تلفنی معمولی است. اما چرا این طور است؟ خوب، دلیل اصلی نکته نسبتاً زیر بودن بها ویپ این است که سیستم‌ یادشده بر پایه نرم‌افزار هستند. نرم‌افزار ویپ از پیوستگی پهنای باند موجود شما برای کار استفاده می‌کند و تماس را از طریق اینترنت انتقال می‌دهد.

ویپ به سخت‌افزار گران زیادی احتیاج ندارد که بتواند شغل کند. بله، در چهره رغبت می‌توانید تلفن‌های VoIP را خریداری کنید، ولی همچنین می توانید تماس های ویپ را با به کارگیری نرم اسباب و رایانه خود – و میکروفون داخلی و بلندگوهای آن – یا یک دستگاه تلفن به اتفاق پایدار کنید. در هر صورت شرکت رایان حامی با مشاوره خویش و بازدید از زیرساخت‌ها هزینه‌های راه‌اندازی ویپ را برای شما برآورد می‌کند. خدمات قابل بالارفتن و حمایت نیز از سایر از امتیازات اخص است که کمپانی … برای مشتریان خویش مد نظر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

صندلی پوشیدنی, صندلی Archelis, صندلی پوشیدنی ویژه جراحان

صندلی پوشیدنی Archelis به طور خاص برای جراحان طراحی شده است

 

ابداع صندلی پوشیدنی برای جراحان توسط ژاپنی‌ها

معمولاً کارمندان بخش IT در هنگام کار به سمت کامپیوتر یا لپ‌تاپ قرار می‌گیرند، تعداد کمی از آن‌ها حاضرند برای اینکه تمام روز در حالت نشسته نباشند، پشت میزهای بلند بایستند. با اینکه مشاغل زیادی وجود دارد که کارکنان بیشتر در حالت ایستاده هستند، احتمالاً یکی از دشوارترین آن‌ها جراحی است که در آن جراحان مجبور به ایستادن برای ساعت‌های طولانی می‌شوند.

 

یک صندلی پوشیدنی به نام Archelis (به معنی صندلی متحرک در ژاپنی) به طور خاص برای جراحان طراحی شده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد در هنگام کار بنشینند و از خستگی جراحی‌های چالش‌برانگیز که به زمان طولانی نیاز دارند در امان بمانند. این صندلی برای بخش پزشکی طراحی شده است، اما برای هر شغل دیگری که فرد در آن باید ساعات طولانی بایستد قابل‌استفاده خواهد بود.


Archelis توسط کارخانه تولید قالب Nitto که در یوکوهامای ژاپن قرار دارد در همکاری با مرکز مهندسی پزشکی دانشگاه Chiba، شرکت طراحی Hiroaki Nishimura و تکنولوژی پلیمر ژاپن ساخته شده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/developed3-wearable2-chair.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

مونو پاد لپ تاپ,مونوپاد لپ تاپ اپل,گرفتن عکس سلفی با مونو پاد

مونو پاد لپ تاپ اپل

 

مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد

با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت.
نسل جدیدی از مونو پادها توسط یک تیم تحقیقاتی اروپایی ساخته شده است که می تواند به جای متصل شدن به موبایل به لپ تاپ متصل شود. این مونو پاد در حال حاضر فقط می تواند به لپ تاپ اپل متصل شود و در مقایسه با مونوپاد موبایل کمی بلندتر است.

 

مونو پاد لپ تاپ,گرفتن عکس سلفی با مونو پاد,مونوپاد لپ تاپ اپل

مونو پاد لپ تاپ اپل در مقایسه با مونوپاد موبایل کمی بلندتر است

 

ضمن اینکه دارای پایه ای است که می توان لپ تاپ را در آنجا قرار داد، به مونوپاد متصل شد و تجربه عکس سلفی را با لپ تاپ تجربه کرد. البته این مونوپاد از وسایل جانبی شرکت اپل محسوب نمی شود و ممکن است که در آینده شرکت اپل تمایل به استفاده از آن بعنوان وسایل جانبی داشته باشد. به گفته تیم سازنده مونو پاد لپ تاپ اپل، این وسیله برای کسانی طراحی شده است که به شدت غرق در گرفتن عکس های سلفی هستند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/monopad3-developed2-laptops.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک شرکت آمریکایی، نوعی یخچال قابل‌ حمل ارائه داده است که برای کار کردن، نیازی به برق ندارد.

یکی از مشکلات حمل مواد غذایی در سفر، نداشتن تجهیزات مناسب برای خنک نگه داشتن آنهاست زیرا نگه داشتن مواد غذایی برای زمان طولانی، به یخچال نیاز دارد و یخچال‌ها نیز با نیروی الکتریسیته کار می‌کنند. به علاوه، مواد شیمیایی که از یخچال‌ها منتشر می‌شوند، برای جو مضر هستند؛ در نتیجه استفاده از یخچال در طبیعت، با محیط زیست سازگار نیست.

 

شرکت "فنیک"(Fenik)، یک روش جدید و طبیعی برای نگهداری از مواد غذایی ارائه داده است. این شرکت، نوعی یخچال کوچک و قابل حمل ابداع کرده که می‌تواند مواد غذایی را بدون استفاده از الکتریسیته، خنک نگه دارد. هدف از ابداع این یخچال، ارائه یک روش کم‌هزینه برای حفظ میوه‌ها و سبزیجات در مناطق دورافتاده است.

 

نگهداری از مواد غذایی, یخچال محیط زیست

نوعی یخچال قابل‌ حمل که برای کار کردن، نیازی به برق ندارد

 

برخلاف یخچال‌های دیگر که به تجهیزات الکتریکی مانند پنکه، کمپرسور هوا و پنل‌های خورشیدی نیاز دارند، این یخچال موسوم به "یوما 60 ال"(Yuma 60L) می‌تواند مواد غذایی را تنها با استفاده از آب، خنک کند.

 

نگهداری از مواد غذایی, یخچال محیط زیست

 یخچال مسافرتی

 

یکی از نکات قابل توجه در مورد یوما 60 ال این است که سبزیجات، به شرایطی گرم‌تر از یخچال‌های معمولی تمایل دارند. این یخچال‌ها دمایی بین 12 تا 18 درجه فراهم می‌کند و با نگهداری سبزیجات در رطوبت داخلی بالا، عمر مفید آنها را افزایش می‌دهد. این یخچالها ، همیشه قابل تنظیم هستند و نیازی نیست که کاربر، نگران خرید یخ یا اتصال یخچال به پریز برق باشد.

 

علاوه بر مزایای گفته شده، این یخچال، یک ابزار دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود زیرا به نیروی الکتریسیته نیازی ندارند و مواد شیمیایی مضر را در طبیعت منتشر نمی‌کنند.

 

نگهداری از مواد غذایی, یخچال محیط زیست

یخچال بدون برق و یخ

 

تنظیم و استفاده از یوما، تنها چند ثانیه زمان می‌برد و انتقال آن، بسیار ساده است.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/invented-strange1-refrigerator.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از محبوب ترین تعلیم ها ، آموزش طراحی سایت می باشد. این تعلیم شما را به مهارتی می رساند که به راحتی می توانید درآمد چند میلیون تومانی در هر ماه برای خویش توسط آورید. آموزش طراحی سایت به شما کمک می کنید لغایت هر نوع وب سایتی با توجه به دربایستن مشتری برایش طراحی نمایید. البته کسان زیادی هستند که منظور طراحی و تاسیس یک وب سایت برای خویش را دارند و کسب این چیرگی کمک زیاد زیادی برای این کسان خواهد داشت تا ایده خود را به بهترین شکل اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در خرج ها خواهند داشت.

https://avashtech.com/professional-site-design-order/

در گویه تعلیم طراحی سایت ، تعلیم های مختلفی را دارد. که در ادامه اشاره کوتاه به این آموزش ها خواهیم کرد و شما را با آن ها آشنا خواهیم نمود.


آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنم ؟
این سوال زیاد مهمی است، اولین سوالی که برای آغاز تعلیم طراحی سایت به ذهن کسان می رسد این است که از کجا آغاز کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو طریق گوناگون نخست کنید ، نخستین طریق طراحی سایت بدون کدنویسی و دومین روش طراحی سایت با کد نویسی. در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را انتخاب کنید میتوانید توی گستره های گوناگون آغاز به آموزش رویت کنید ، همانند تعلیم udemy وردپرس ، تعلیم PHP ، تعلیم لاراول ، تعلیم HTML ، تعلیم CSS ، تعلیم ASP.net و... . هریک از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف هستند. اگر برای انتخاب زمینه شروع تکاپو سخت دارید توصیه میکنیم از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب پیشه در عقیده بگیرید.

 

آموزش طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی
آموزش طراحی سایت به صورت های مختلفی سپریدن می شود ، ما در مجموعه با پروا به زبان های گوناگون تعلیم هایی را برای شما تعبيه کرده ایم. این آموزش ها عبارتند از تعلیم php (که در آن به شما یاد می دهیم که چطور سایت هایی را به زبان php طراحی کنید) . شما با یاد گیری این زبان می توانید سایت های به بزرگواری دیجی کالا را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.

احد دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت آموزش html است . html احد از پر کاربردترین زبان ها در طراحی سایت می باشد. این زبان برای دسته بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز گوناگون سایت زیاد کاربردی است. یه نوعی می تاب گفت html می تواند استخوان بندی سایت شما را بسازد. به شما پیشنهاد میکنیم زبان Html را حتما تعلیم ببینید.

از دیگر زبان های برنامه نویسی که متعلق به برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . تعلیم css در کناره html به شما کمک می کند لغایت یک سایت قشنگ و اصولی را طراحی کنید . به نوعی می تاب گفت شما می توانید استخوان بندی سایت خود را به html بسپارید و در قدم بعدی با css به آن شکل ظاهری دهید.

شاید برای شما این ایمان پیش بیاید که اگر برای تعلیم طراحی alison سایت دربایستن به این همه آموزش زبان های برنامه نویسی گوناگون باشد، طراحی سایت خیلی پیشه سهولت نباشد و شما دربایستن به زمان بسیاری برای یادگیری این مهارت داشته باشید. ولی باید به شما بگوییم که ریشه-بن-بیخ شغل به این شکل نیسن و تعلیم های به نحوی طراحی شده اند که کاملا پروژه محور هستند و شما به عنوان یک کاربر به صورت قدم به قدم می توانید آن ها را پیاده سازی کنید. به عبارت سایر شما با به کارگیری آموزش های طراحی سایت گردآور ما، تمام اصول و نکات کاربردی این زبان ها را برای شما گفته ایم و به صورت لحظه ای با هم آنها را پیاده می کنیم.

 

آیا با طراحی سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟
بله ! یگانه از بزرگترین تغییرات سال های اخیر، اینترنتی شدن پیشه ها و کسب و کارها است . به طوری که شما در حال آماده امکان سفارش کارواش در محل را دارید که شاید الی چند سال پیش اغلب مانند یک رویا بود. سرعت ایمان نکردنی دگرگونی ها کسب و کار ها و ارائه خدمات به چهره آنلاین، نیاز افراد را به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است. این احتیاج یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. حال شما با غنیمت آمار این فرصت می توانید با استفاده از تعلیم طراحی سایت یک مهارت پولساز را برای خود کسب کرده اید. شما با بهره‌گیری درست از این چیرگی به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.

آموزش طراحی سایت

 

چرا باید از آموزش طراحی سایت کاربرد کنم ؟
شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید بهره‌گیری کنید اما مزایایی به کارگیری تعلیم های سایت ما این است که شما گردآور ما تعلیم های متعددی در مقوله آموزش طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند تا بهتر به منظور خود کم و بیش شوید . دسته زیادی از تعلیم ها ما به چهره رایگان در برگزیدن شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . گرد سایر از مزایایی داشتن Enamad یا همان پرتو اعتماد الکترونیک دو ستاره است که باعث می شود شما در زمان های که بیچارگی به پرداخت خرج ای دارید کاملا مطمئن باشید که یک پرداخت امن را دارید و در صورت بروز دشوار می توانید به راحتی پیگیر مبلغ واریز شده خود را اتمام دهید. پروژه محور بودن تعلیم های ما کمک زیاد زیادی در پیاده سازی بهتر موارد می کند و شما از استعمال هر نکته تعلیم به راحتی آگاه می شوید. این مزیت کمک زیاد بسیار به درک مطلب و یادگیر جستار می کند. مجموعه با داشتن مطالب آموزشی بسیار بسیار و سر فصل های گوناگون دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. نزدیک می نا مجموعه را با سایت lynda که در پهنه تعلیم در بیرون از کشور تکاپو می کند برابر دانست. البته به صورت تخصصی برروی آموزش طراحی سایت و موارد تقریبا به آن فعالیت داریم.

آیا با استفاده از این تعلیم ها می توانم هر نوع سایتی را طراحی کنم ؟
بله شما با استفاده از تعلیم های طراحی سایت هر سایتی را که مدنظرتان هست را طراحی و پیاده سازی نمایید. البته که داشتن خلاقیت و ذوق طراحی به شما کمک می کند لغایت به بهترین شکل از این چیرگی کسب درآمد کنید .

 

برای به کارگیری آموزش های گوناگون ما می توانید از راه منو سایت اقدام کنید و یا برای دید تعلیم طراحی سایت از راه دکمه های پایین اقدام نمایید با توجه به نیاز خود بر روی احد از دکمه ها کلیک کنید.

اگر شما می خواهید، در مقوله طراحی سایت کار و جنبش کنید و یک طراح سایت شوید، اما نمی دانید از کجا آغاز کنید، بهتر است که بگوییم نترسید! آنقدرها هم مشکل به نظر نمی رسد، اما به سررسید و سعی زیادی نیاز دارد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند، اما به دلیل پیچیدگی‌های زیاد تعداد انگشت‌شماری نرم‌افزار و سرویس قدرتمند برای تبدیل صوت به متن ارائه شده است. به لطف پیشرفت‌های انجام شده در زمینه پردازش زبان طبیعی شاهد عرضه نرم‌افزارهای خوبی در این زمینه هستیم. اما در این مقاله با 5 سرویس و نرم‌افزاری آشنا خواهید شد که به شما اجازه می‌دهند فایل‌های صوتی یا صدای موجود در فایل‌های ویدیویی را به متن تبدیل کنید.

 

1.Bear File Converter

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند

 

اگر به دنبال یک ابزاری ساده برای تبدیل صوت به متن هستید و در نظر دارید اصوات صوتی ساده‌ای را به معادل متنی آن‌ها تبدیل کنید، پیشنهاد می‌کنیم سرویس Bear File Converter را امتحان کنید. این نرم‌افزار از موتور پردازش‌گر گفتار بایدو یا CMU Sphinx استفاده کرده و قادر است فایل‌های صوتی را به متن تبدیل کنید.

 

این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی با فرمت فایلی mp3 را به فایل‌های متنی تبدیل کرده و همچنین فرمت فایلی WAV، mp3، OGG، AAC وWMV  را به MIDI و فرمت MIDI را به فرمت MP3 تبدیل کنید.

 

البته این سرویس محدود به تبدیل صوت به متن و شما برای تبدیل فرمت فایلی کتاب‌های الکترونیکی، مدل‌های سه بعدی و فایل‌های صوتی به یکدیگر نیز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. توجه داشته باشید که اندازه فایل صوتی که روی این سرویس می‌توانید آپلود کنید نباید بیشتر از 3 مگابایت باشد. لازم به توضیح است، کیفیت تبدیل فایل‌های Mp3 به فایل‌های متنی این سرویس خیلی قوی نیست.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

2. 360Converter

اگر به دنبال گزینه آنلاین بهتری برای تبدیل صوت به متن هستید، سرویس 360Converter گزینه دیگری است. این گزینه یک داشبورد ساده برای تبدیل در اختیارتان قرار می‌دهد. سرویس 360Converter علاوه بر پشتیبانی از فایل‌های صوتی از فایل‌های ویدویی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

خروجی این سرویس در فرمت فایلی ورد یا PDF در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته این سرویس برای آن‌که همه کاربران بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند، محدودیت‌هایی اعمال کرده است. این سرویس برای تبدیل‌ سخن‌رانی‌ها به فایل‌های متنی گزینه مناسبی است.

 

شما می‌توانید فایل صوتی خود را از روی کامپیوتر شخصی، آدرس اینترنتی یا سرویس ابری روی این سایت آپلود کنید و سپس گزینه Start Conversion را کلیک کنید. پانل سمت چپ این سرویس به شما اجازه می‌دهد از ابزارهای آنلاین تبدیل دیگری شبیه به تبدیل کتاب‌های الکترونیکی، عکس، ویدیو، متن به ویدیو و اسناد استفاده کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

3. Sobolsoft

اگر به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستید و در نظر دارید یک فایل MP3 را به متن تبدیل کنید، MP3-to-text conversion نرم‌افزار ارائه شده از سوی Sobolsoft گزینه مناسبی است که در مقایسه با سرویس قبل خروجی بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

در این نرم‌افزار خبری از محدودیت زمانی برای فایل‌های صوتی نیست و مهم‌تر از آن اجازه می‌دهد تا روی فایل‌های انتخابی از طریق دکمه Split Option برش زمانی اعمال کنید. خروجی این نرم‌فزار بهتر از گزینه قبل است. البته برای دسترسی به بهترین امکانات این برنامه باید نسخه تجاری آن‌را خریداری کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل فایل‌های صوتی به فایل‌های متنی

 

4. InqScribe

افرادی که به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستند باید از InqScribe استفاده کنند. InqScribe یکی از بهترین نرم‌افزارهای تبدیل صوت به متن است که اجازه می‌دهد فایل‌های ویدویی را نیز به عنوان ورودی انتخاب کنید. جالب آن‌که شما می‌توانید یک فایل ویدویی کامل را در اختیار برنامه قرار دهید تا معادل متن گفتار فیلم را در اختیارتان قرار دهد.

 

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا فونت، تعداد کلمات، عرض زیرنویس و فریم‌ریت‌های مختلفی را بر پایه ورودی‌های صدا مشخص کنید تا خروجی کار به شکل حرفه‌ای در اختیارتان قرار گیرد. اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که به زیرنویس کردن فایل‌ها علاقه دارند، گزینه فوق ابزارهای جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

 

5. تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

اگر منبع صوتی شما روی دستگاه‌های مختلفی قرار دارد، شما می‌توانید از برنامه‌های استاندارد تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌ هوشمند خود استفاده کنید. اگر از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزار Speechnotes را آزمایش کنید. Speechnotes از برنامه‌های معروف فروشگاه گوگل پلی است که به لطف عملکرد بالایی که داشته امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است. این نرم‌افزار به شکل رایگان قابل استفاده بوده و تنها خروجی متنی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/convert-audiofiles2-text.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ادوبی از انتشار نسخه‌ی آرم لایت روم برای ویندوز و مک OS خبر داد. نسخه‌ی آرم لایت روم شامل تمامی قابلیت‌هایی است که نسخه‌ی عادی ارائه می‌دهد.
ش

ادوبی همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بود، روز ماضی نسخه‌ی آرم (ARM) اپلیکیشن لایت روم (Adobe Lightroom) را برای سیستم‌های عامل ویندوز و مک او اس منتشر کرد. جدیدترین نسخه لایت روم از این بعد به‌صورت سر راست و بدون نیاز به ابزارهای شبیه‌ساز روی تراشه‌ی ام وان اپل (Apple M1) و آن دسته از دستگاه‌های ویندوز ۱۰ که مبتنی‌ بر تراشه‌ی آرم ساخت کوالکام هستند اجرا می‌شود. لایت روم به‌صورت کامل برای آرم منتشر شده است و برخلاف انتظارات اولیه، شاهد انتشار نسخه‌ی بتای آن نیستیم. ادوبی نسخه‌ی آرم لایت روم را به فایل نصب Creative Suite اضافه کرده است.

نسخه‌ی آرم لایت روم درواقع نسخه‌ی جدید آن محسوب می‌شود و این یعنی اگر جزو طرفداران لایت روم کلاسیک هستید، باید کمی بیشتر چشم براه بمانید لغایت بدست ادوبی منتشر شود. گرد از مدیر برنامه‌های تیم تصویربرداری شرکت ادوبی می‌گوید: «ما هدف داریم نسخه‌های سازگار با تراشه‌ی ام وان اپل را به‌ محض آماده‌شدن‌ منتشر کنیم؛ بعد چشم براه اخبار بعدی بمانید.»

جدیدترین به‌روزرسانی لایت روم در حالی منتشر می‌شود که چند هفته پیش گواه انتشار نسخه‌ی بتای فتوشاپ برای دستگاه‌هایی بودیم که مبتنی ‌بر معماری آرم هستند و از سیستم‌های عامل مک OS و ویندوز کاربرد می‌کنند.

مقاله‌ی مرتبط:
نسخه بتای ادوبی فتوشاپ برای ویندوز ۱۰ مبتنی بر معماری آرم منتشر شد
از آن‌جایی که فتوشاپ آرم در مرحله‌ی بتا پیمان دارد، فعلا نسخه‌ی کامل نیست و شماری از قابلیت‌های کلیدی در آن دیده نمی‌شود؛ بااین‌حال لایت روم آرم همگی قابلیت‌هایی که روی دستگاه‌های x86 ارائه می‌دهد، در خویش دارد. ادوبی عملا لایت روم را یکراست به آرم پورت کرده است.

ادوبی قصد دارد بهینه‌سازی‌های اکثریت برای دستگا‌ه‌های مبتنی ‌بر معماری آرم ارائه دهد و این یعنی احتمالا بعدها گواه انتشار اپلیکیشن‌های اکثریت در قالب Creative Suite برای آرم خواهیم بود.

منبع: https://www.zoomit.ir/software-application/365759-arm-adobe-lightroom-windows-macos-released/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هر بار که فایلی را از ویندوز حذف می‌کنید این فایل به زباله‌دان منتقل می‌شود و تا زمانی که زباله‌دان پر شود یا فایل را از زباله‌دان نیز حذف کنید، مجموعه فایل‌های حذف شده در آن بخش باقی می‌مانند. 

البته چنانچه زباله‌دان به حداکثر ظرفیت خود رسیده و پر شده باشد، با حذف فایل‌های جدید، قدیمی‌ترین فایل موجود در زباله‌دان به‌صورت خودکار حذف می‌شود تا فضا برای جدیدترها باز شود. آیا می‌دانید زباله‌دان ویندوز قابل مدیریت است و می‌توانید ظرفیت آن را افزایش دهید، حذف خودکار زمان‌بندی شده را مدیریت یا حذف مستقیم فایل‌ها بدون قرارگیری در زباله‌دان را فعال کنید؟ در این ترفند با مجموع روش‌های مدیریت زباله‌دان ویندوز آشنا خواهید شد.

 

تغییر ظرفیت زباله‌دان

به‌صورت پیش‌فرض ظرفیت زباله‌دان در ویندوز حدود 5 درصد از فضای پارتیشن درایوی است که ویندوز در آن نصب شده است.

مثلا اگر پارتیشنی 100 گیگابایتی برای ویندوز برگزیده باشید، زباله‌دان حدود 5 گیگابایت ظرفیت دارد.

برای افزایش این حجم روی آیکون زباله‌دان (Recycle Bin) در ویندوز کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

پارتیشن موردنظر برای افزایش ظرفیت زباله‌دان را از فهرست موجود انتخاب کرده و در ادامه در بخش Custom Size حجم دلخواه را بر حسب مگابایت وارد کنید. (هر 1024 مگابایت معادل یک گیگابایت است.)

 

تنظیمات سطل آشغال ویندوز, فایل در سطل آشغال ویندوز پاک نمیشه

 تنظیمات سطل آشغال ویندوز

 

حذف یک‌مرحله‌ای

اگر از حذف فایل‌های خود اطمینان دارید و تمایلی به قرارگیری فایل‌ها در زباله‌دان ندارید، می‌توانید حذف بدون انتقال فایل در زباله‌دان را نیز برای همیشه فعال کنید. برای انجام این کار در پنجره Properties گزینه زیر را فعال کنید:

Don’t move files to the Recycle Bin.

Remove files immediately when deleted

 

در ادامه همان‌طور که می‌دانید پیش از اجرای عملیات حذف، پنجره‌ای برای تایید عملیات برای شما نمایش داده می‌شود که اگر بخواهید این پنجره نیز نشان داده نشود کافی است در همین بخش علامت چک‌مارک گزینه Display Delete Confirmation Dialog را غیرفعال کنید.

 

توجه:

غیرفعال کردن Display Delete Confirmation Dialog توصیه نمی‌شود، چرا که ممکن است اشتباهی نسبت به حذف فایل‌ها اقدام کنید و باتوجه به حذف مستقیم فایل بدون قرارگیری در زباله‌دان، بازیابی فایل‌ها در شرایط حذف اشتباهی دشوار خواهد بود.

 

تخلیه خودکار

یکی از قابلیت‌های جدیدی که در به‌روزرسانی‌های اخیر مایکروسافت به ویندوز 10 اضافه شده Storage Sense نام دارد که به شما کمک می‌کند به‌صورت خودکار نسبت به افزایش فضای خالی هارددیسک اقدام کنید. همچنین این قابلیت از تخلیه خودکار زباله‌دان طبق بازه‌های زمانی نیز پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از آن کافی است از منوی استارت روی گزینه Settings کلیک کنید یا کلیدهای Windows+I را فشار دهید.

 

به بخش System مراجعه و از ستون سمت چپ، گزینه Storage را کلیک کنید.

 

در ادامه از سمت راست در بخش Storage Sense روی لینک Change how we free up space automatically کلیک کنید.

 

در بخش Temporary Files گزینه Delete temporary files that my apps aren’t using را فعال کرده و با استفاده از اولین منو در همین بخش، زمان دلخواه را برای تخلیه خودکار زباله‌دان مشخص کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/recyclebin-windows2-settings.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حال آماده هر کسب و کاری برای گسترش به تکاپو و حضور در اینترنت نیازمند است و در این وسط مشاورین مسکن یا همان املاکی ها نیز از این رویه فرمانبرداری می کنند، نیز جستجو و درخواست درباره خرید یا فروش و کرایه مسکن نیز در سالیان ماضی در فضای اینترنت و سایت ها افزایش زیادی داشته است و طراحی سایت املاک برای پیشرفت بایسته به عقیده می رسد.

https://avashtech.com/website-design-for-real-estate/

کل ما بسیاری از نیازهای خود را در اینترنت جستجو می نماییم و فعالیت و اهمیت حضور در دنیای اینترنت روز به روز رو به افزایش است. حضور در اینترنت باعث شده که دامنه کار و جنبش به شکل وسیعی اشاعه پیدا کند، به نوعی که برخی از مشاورین املاک از محل کسب و کار خود پا فراتر گذاشته و در فرمانروایی و مملکت کار و جنبش می کنند. کاربران می توانند در هر جایی مسکن دلخواه خویش را دیده و موقعیت ریزبین و تصاویر آن را نگریستن کنند و در چهره احتیاج اقدام به خرید یا فروش و اجاره کنند.

طراحی سایت برای بنگاه املاک و مشاغل مرتبط
بنگاه های املاک و دیگر کسب و کارهایی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند راه های زیادی برای تبلیغات دارند. شیوه های مرسومی همانند تبلیغ در جراید و نیازمندی ها و نیز چاپ بروشور و بنر و غیره رواج فراوانی در میان این قشر از کسبه دارد. ولی سوالی که در اینجا باید از آنها پرسید این است که آیا امروزه نیز این طریق کارایی دارد؟ آیا روش های بهتری در بازار تبلیغات وجود دارد؟ آیا این شیوه های مرسوم و گاهاً کهن مقرون به صرفه می باشد؟ جواب دادن به این سوالات آسان است. بله. این روش ها هم هزینه بر هستند و هم تأثیری کوتاهی مدت دارد و بهتر است به اندیشه ایده جدیدی باشند. طراحی سایت املاک روشی است که هم از عقیده خرج و هم بازخورد بسیار بهتر می باشد و اکثر بنگاه های املاکی موفق به سمت این روش جنبش می کنند.

 

طراحی سایت املاک
امکانات و مزایای طراحی سایت املاک
املاکی ها چنانچه بخواهند متفاوت باشند و در فرمایش تبلیغات به روز و کامیاب تر عمل کنند باید به روش های امروزین روی بیاورند. طراحی سایت املاک به آنها این برتری را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی کارا و همیشگی برخوردار شوند. جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با خرج مقداری بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند. با بهینه سازی پسندیده و سئو خوبی که برای طراحی سایت املاک در عقیده می گیرند می توانند در گوگل رتبه احسان داشته و حجم وسیعی از مشتریان را مستقیماً به سایت خود راهنمایی کنند. با یک خرج نه چندان بسیار اولیه و طراحی سایت املاک سایر هزینه خاصی نخواهند داشت و از شر خرج های همیشگی برای تبلیغات نیز راحت خواهند شد.

 

امکانات اولیه در طراحی سایت املاک

مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر
محدود کردن جستجو به موارد مد نظر همانند تعداد اطاق و پایین بنای ملک و غیره
قسمت آگاهی ها و اطلاعیه ها در مورد بازار مسکن
وجود قابلیت ثبت مسکن دلخواه به وسیله اشخاص مختلف
قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو از ملک در کناره توضیحات
امکان پنل ارسال پیامک به شمار مد نظر برای بانک عدد ها
امکان پرداخت اجرت و بیعانه برای نگه داشتن مسکن برای متقاضی
مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی ها در اطراف ملک بر روی نقشه
و موارد بسیاری دیگر که بر حسب دربایستن مدیر در طراحی سایت املاک قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک
با توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که خویش شما دارید قطعاً متوجه خواهید شد که طراحی سایت املاک با توجه به ریزه کاری های خاصی که دارد باید به چهره کاملاً تخصصی اتمام بگیرد و با بهینه سازی خوب در صفحات نخست گوگل پیمان بگیرد الی مشتریان اکثریت از آن بازدید کنند. پردازش با سال ها پیشینه در فرمایش طراحی سایت بزرگترین و کهنه ترین کمپانی طراحی سایت می باشد که می تواند آنچه که برای یک سایت املاک احتیاج است به بهترین نحو برای شما ایجاد نماید و کارشناسان بهینه سازی سایت این شرکت تضمین می کنند که با حداقل خرج در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های برتر پیمان بگیرید.

چرا گرافیک در طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد؟
وب سایتی که برای آژانس املاک خویش طراحی می کنید فقط یک بروشور آنلاین نیست در واقع مزیت اصلی آسانی استعلام املاک برای خریداران و فروشندگان است که گسترش بازرگانی برای نماینده آژانس را به دنبال دارد. اگر در موتور های جستجوگر سرچ کنید طراحی سایت املاک متعددی مشاهده می کنید بعد باید برتری به دیگران داشته باشید که کاربران وب سایت شما را برگزیدن کنند و این امر لغایت حدی به شرکت طراحی سایت که پروژه شما را در دست دارد وابستگی دارد.
از دلایلی که کارفرمایان پردازش را برگزیدن می کنند این که با دیرینگی و سابقه طولانی، تجربه گسترده ای در به کارگیری انواع سیستم های کد نویسی و مدیریت درونمایه دارد. علاوه بر این پردازش همواره گوگل را در نظر دارد و تارنما های خویش را با پروا به الگوریتم های گوگل بهینه سازی می کند.

خدمات برای طراحی سایت املاک عبارتند از:
• رویکرد شخصی
حتما از طراحی سایت خود انتظار دارید که کسب و کار شما را گسترش دهد پس باید وب سایتی مطابق با اهداف خویش طراحی کنید لغایت با ناوبری پسندیده کاربران آسانی استفاده از خدمات و هدایت بازدید کننده به قسمت های گوناگون طراحی سایت املاک وجود داشته باشد.

• طراحی سفارشی
طراحی سایت املاک گوناگون کاملا طراحی متفاوتی دارند و هیچکدام عملکرد و خدمات یکسانی ندارند اما با این حال اغلب تارنما ها در نگاه نخست مثل به عقیده میرسند اما پردازش طراحی سایت های سفارشی مطابق با خواسته و بیچارگی کارفرما به طور بی همتا و اختصاصی طراحی می شود.

• بهینه سازی شده برای گوگل
یکی از راه های حفظ بقا طراحی سایت در لیست نتایج برتر گوگل این است که گوگل ساخت سایت شما را دوست داشته باشد و گوگل وب سایت هایی را برادر دارد که نزد کاربران محبوبیت داشته باشند. بنابراین با طراحی سایت املاک کاربر پسند و رعایت الگوریتم های گوگل در ساختار سایت می توانید رتبه های برتر گوگل را متعلق به خویش کنید.

• پشتیبانی قوی
ما بر این باوریم که طراحی سایت پس از پسین پروژه به سپریدن نمی رسد و باید با حمایت نیرومند و دائمی همواره از سایت حفاظت کرد. نظر به اینکه طراحی سایت املاک مثل شعبه ای از تجرات شماست می بایست باره پروا قرار گیرد و به طور منظم به روزرسانی شود تا بازتاب خوبی از کسب و کارتا ن به مشتریان مجازی نمایش دهد.
طراحی سایت املاک
طراحی سایت بنیادین املاک
اگر برای اجاره ملک و یا مستغلات به آژانس های مسکن مراجعه کنید با فایل ها و پیشنهادات متعددی رو به رو می شوید و همین باعث می شود خریدار و فروشنده بهترین معامله را اتمام دهند. فلذا باید بتوانید به بهترین شکل برای هر خریدار گزینه های فروش را نمایش دهید در این مرحله طراحی سایت املاک کمک زیادی به آژانس های مسکن کرده است. اما اگر بخواهید با استفاده از قالب های آماده وب سایتی مانند دیگر سایت ها ایجاد کنید می بایست روی توانایی های بازاریابی خود تمرکز کنید.
چرا که اولین چیزی که کاربر با آن روبرو می شود تارنما شماست و سپس دیگر تقسیم ها مراجعه می کند و این به همانند فردی است که ظاهر مناسبی ندارد و طبعا رغبت افراد برای برقراری بستگی با آن شخص کمتر خواهد بود. در حقیقت طراحی سایت املاک می تواند در چند ثانیه نخست که کاربر از سایت بازدید می کنند باعث رونق کسب و کار و تجارت شود و یا این نتیجه عکس داشته باشد.
طراحی سایت املاک به قصد بستری برای خریدو فروش املاک و ملک طرح ریزی می شود. خرید ملک در حیطه جغرافیایی وسیع تر نیازمند فضایی برای درج اطلاعات املاک می باشد. طراحی سایت املاک با درج اطلاعات در خصوص املاک می تواند خریداران و فروشندگان را در حیطه جغرافیایی وسیع تر به هم متصل نمایند.طراحی سایت املاک در جهت کسب سودآوری هر چه اغلب املاک و بنگاه دارن می باشد.

نمایش نمای ملاک در طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک می تواند نمای سه بعدی و یا نماهای گوناگون از املاک باره فروش را فراهم نماید. نمای داخلی وخارجی از املاک می تواند مایه جلب توجه کاربر شود. نمایش نماهای گوناگون از املاک مایه تصمیم گیری درست خریداران ملک می شود. درج بخشی در طراحی سایت املاک برای ورود اطلاعات املاک با شرایط خاص و اخص موجب خوشنودی هر دو هر دو سو معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود. نقشه جغرافیایی از ملک و محیط های گوشه ها-کناره ها موجب شناسایی و فهم بهتر فضای بیرونی ملک توسط خریدار می شود. طراحی سایت املاک در جهت ارائه خدمات بهتر و کاراتر به فروشندگان ملک و خریداران می باشد. درج بها ملک، متراژ، تصاویری از ملک تمامی به آسانی در طراحی سایت املاک شدنی می باشد. تاثیر خاصی که طراحی سایت املاک برپایی می نماید شکستن محدودیت جغرافیایی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات املاک فروشی را برای همگی کاربران با شکست محدودی ها فراهم می آورد.

طراحی سایت رایزن املاک
با توجه به رشد و شفا یومیه در تکنولوژی اغلب کسان برای رهن یا فروش املاک خویش از اینترنت یاری می گیرند به گونه ای که خرید و فروش املاک به صورت سنتی کم کم در حال از بین رفتن می باشد. رایزن املاک ها با طراحی سایتی توانا خواهند بود از این روش رابطه خود را با مشتریان خود بیشتر کنند.
از نکات مهمی که در طراحی سایت مشاور املاک باید باره توجه پیمان دهیم داشتن ظاهری گرافیکی قشنگ و متناسب می باشد ، زیرا ظاهری قشنگ خیلی آسان نظر کاربران را به خود جذب می کند، همچنین سئو و بهینه سازی سایت شما در اغلب دیده شدن طراحی سایت شما در موتورهای جستجو کمک اکثریت می کند. بنابراین طراحی سایت مشاور املاک یگانه از بهترین گذرگاه ها برای سبقت گرفتن شما از رقیب هایتان می باشد طراحی سایت مایه می شود شما دائم یک قدم از رقیب هایتان جلوتر باشید.

طراحی سایت املاک ریسپانسیو داشته باشید
برای اینکه طراحی سایت توسط همه ی کاربران به راحتی قابل تماشا باشد باید طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید ، به عبارتی دیگر طراحی تارنما ریسپانسیو یعنی تارنما شما در تمامی صفحه نمایش های بزرگ و کوچک مثل موبایل و تبلت و ... به راحتی قابل دیدن باشد. از آنجایی که امروزه بیشتر کسان دسترسی کامل به موبایل و تبلت دارند کمتر کسی به رایانه با جستجو در صفحات وب می پردازد. پس بهتر است وب سایت خود را متناسب با دربایستن و خواسته کل ی کاربران پیاده سازی نمایید تا هر کابر و بازدید کننده با هر صفحه نمایشی که در اختیار دارد به راحتی بتواند به تارنما شما دسترسی داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آشنایی با هنگام کار با رایانه، سرعت عمل نکته بسیار حائز اهمیتی است لذا آشنایی با میانبرهای صفحه کلید می‌تواند کمک بزرگی به کاربران باشد.

با هر بار برداشتن دست از روی صفحه کلید هنگام کار با رایانه ثانیه‌های ارزشمندی را از دست می‌دهید.اگر می‌خواهید به بهترین سرعت عمل در حین کار با رایانه برسید، بهتر است از میانبرهای کیبورد استفاده کنید.

 

سریع‌ترین ماوس‌ها نیز ممکن است زمانی را هرچند بسیار کوتاه در حین انجام یک فرآیند رایانه‌ای هدر دهد. از آنجایی که تقریبا تمامی عملکردهای ماوس را می‌توان با کلیدهای صفحه کلید انجام داد بنابراین حتی زمانی که ماوس سیستم شما خراب باشد هم نیاز ضروری به آن نخواهید داشت. برای انجام هر فرآیند رایانه‌ای از قبیل تایپ کردن، گوش دادن به موسیقی، وب‌گردی، انتقال اطلاعات و ... کاربران می‌توانند از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنند.

 

جالب است بدانید بسیاری از کاربران رایانه تنها با تعداد کمی از میانبرهای صفحه کلید آشنا هستند به همین دلیل قصد داریم در ادامه شما را با بهترین میانبرهای کیبورد آشنا کنیم. با دقت به مطالب زیر توجه کنید تا از این پس بتوانید سرعت خود را هنگام کار با رایانه افزایش دهید و از حرکت اضافی دست برای جابه‌جایی بین ماوس و صفحه کلید جلوگیری کنید.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+F

با استفاده از این میانبر کاربر می‌تواند به سادگی کلمه مورد نظر خود را در هر برنامه خواندنی، تمام مروگرها و واژه‌پردازها جستجو کند. اهمیت این کلید میانبر زمانی مشخص می‌شود که در لپ‌تاپ یا رایانه خود مشغول خواندن متن و یا گزارشی چند ماهه از عملکرد کاری خود هستید و می‌خواهید کلمه خاصی را در متن بیابید. میانبر CTRL+F در کسری از ثانیه واژه مورد نظر را می‌یابد.

 

به عنوان مثال در نظر بگیرید شما مشغول خواندن ویژگی‌های لپ‌تاپ خود هستید می‌خواهید بدانید سیستم شما از USB Type-C پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ برای فهمیدن این موضوع کافی است ابتدا یک‌بار کلمه USB Type-C را در متن بیابید و سپس با استفاده از میانبر CTRL+F باقی این کلمه را در متن مشاهده کنید. لازم به ذکر است کاربران می‌توانند با فشردن کلید F3 در این حالت از یک کلمه به کلمه دیگر پرش کنند.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Shift+Click/CTRL+Click

برای انتخاب چند ردیف در برنامه Excel یا بخشی از یک متن در مایکروسافت Word و یا متمایز ساختن چند فایل در File Explorer کافی است از ترکیب شیفت و کلیک استفاده کنید. به عنوان مثال برای انتخاب زدن ردیف 10 تا 30 در یک صفحه اکسل می‌توان ستون اول را با کلیک انتخاب و پس از آن با فشار دادن کلید Shift تا آخرین ردیف را انتخاب کرد. با این روش تمام ردیف‌های میانی نیز انتخاب می‌شود.

 

اگر گزینه‌های انتخابی غیرمجاور باشند باید از کلید CTRL به جای Shift استفاده کرد. بدین شکل با نگه داشتن کلید CTRL و سپس فشار دادن کلیک می‌توان گزینه‌های پراکنده را انتخاب کرد.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+A

اگر می‌خواهید تمام محتویات یک پنجره مشخص را انتخاب کنید باید از میانبر CTRL+A استفاده کنید. محتویات داخل پنجره می‌تواند شامل عکس، فیلم، متن و یا هر فایل دیگری باشد. برای مشاهده نتیجه عملکرد میانبر مذکور لازم است ابتدا یکی از فایل‌های درون پوشه یا پنجره را انتخاب و سپس با فشار دادن میانبر CTRL+A همه‌ی فایل‌ها به سادگی انتخاب می‌شوند. با این میانبر می‌توانید در فرآیند Copy , Paste اطلاعات نیز سریع‌تر عمل کنید.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Shift+کلیدهای جهت‌دار(Arrow)

گاهی چندین تلاش متوالی برای انتخاب قسمت مشخصی از متن لازم است. صفحه‌های لمسی رایانه نیز این کار را سریع‌تر و ساده‌تر نکرده است. برای هایلات کردن قسمتی از متن با کمک کیبورد فقط باید به سادگی کلید Shift  را پایین نگه دارید سپس با استفاده از کلیدهای جهت‌دار هر بخش دلخواه از متن را انتخاب کنید.

 

اگر CTRL را نگه دارید می‌توانید کل کلمه را به جای هر کاراکتر با کمک کلید‌های جهت‌دار هایلات کنید. در اکثر برنامه‌ها می‌توان بدون استفاده از ماوس با میانبر CTRL+B متن را Bold و CTRL+I متن را کج(ایتالیک) کرد.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

ALT+کلیدهای جهت‌دار چپ و راست

راه‌حلی بسیار سریع برای برگشتن به صفحه قبل یا رفتن به صفحه بعد هنگام استفاده از یک مرورگر اینترنتی ترکیب ALT با کلیدهای جهت‌دار چپ و راست است. ALT+کلید جهت‌دار سمت چپ برای برگشتن به صفحه قبل و ALT+کلید جهت‌دار سمت راست برای رفتن به صفحه بعد می‌باشد.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Windows+کلیدهای جهت‌دار

 

یک از بهترین ویژگی‌های Windows 10 کنار هم قرار دادن یا به اصطلاح اسنپ کردن پنجره‌هاست. با این کار صفحه نمایش بین دو تا چهار قسمت مساوی تقسیم می‌شود. اگر نخواهید با حرکت ماوس و کشیدن پنجره‌ها از یک طرف به طرف دیگر این کار را انجام دهید، روش سریع اسنپ کردن پنجره‌ها استفاده از میانبر Windows+کلیدهای جهت‌دار است.

 

ترکیب کلید ویندوز با کلیدهای جهت‌دار سمت چپ و راست صفحه را به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کند و چنانچه بخواهید صفحه به چهار قسمت مساوی تقسیم شود باید از ترکیب کلید ویندورز با کلیدهای جهت‌دار بالا و پایین استفاده کنید.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+Shift+V

هر از گاهی اتفاق می‌افتد که کاربر می‌خواهد یک ایمیل را تنظیم و یا یک متن را در هنگام استفاده از مرورگر ویرایش کند و در حین ویرایش باید متن جدیدی را از Word کپی و به متن آنلاین اضافه کنید. تا این قسمت کاربر تنها با کپی کردن متن و سپس Paste کردن آن مشکلی ندارد ولی اکثر اوقات متن Paste شده با فونتی درهم ریخته و نامفهوم نمایش داده می‌شود. برای حل این مشکل یک راه‌حل ساده در مرورگرهای Firefox , Chrome وجود دارد. با فشار دادن کلیدهای CTRL+Shift+V محتوای کپی شده به حالت متن ساده در مرورگر Paste می‌شود.

 

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

ALT+F4

اکثر کاربران رایانه برای بستن و خارج شدن از برنامه‌های رایانه‌ای اشاره‌گر ماوس را حرکت داده و به سمت گوشه سمت راست بالای صفحه هدایت می‌کنند تا روی گزینه X کلیک کنند. اما توجه داشته باشید این فرآیند بسیار زمان‌بر است به ویژه هنگامی که بخواهید چندین برنامه را به طور هم‌زمان ببندید.

 

با استفاده از میانبر ALT+F4 می‌توانید در یک زمان تمام برنامه‌های باز را در ویندوزهای 7,8,10 ببندید. هم‌چنین میانبر CTRL+W همه تب‌های مربوط به یک برنامه را می‌بندد. به عنوان مثال اگر در زمان استفاده از یک مرورگر چندین تب را باز کرده‌اید با استفاده از CTRL+W به جای بسته شدن کل مرورگر تنها تب جاری بسته می‌شود.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Shift +F7

مطمئنا در هر با نوشتن یک مقاله(زبان انگلیسی) به دنبال استفاده از واژه‌های هم‌معنا به جای واژه‌های تکراری هستید. به عبارت دیگر اگر به دنبال حفظ طراوت و تازگی متن خود می‌باشید. اگر متن مورد نظر خود را در مایکروسافت Word نوشته‌اید برای یافتن واژه‌های مترادف نیازی به مراجعه به لغت‌نامه یا جستجوی آنلاین ندارید.

 

کافی است کلمه مورد نظر را هایلایت و سپس میانبر Shift +F7 را فشار دهید. پس از فشردن این دو کلید نرم‌افزار Word یک لیست جامع از واژگان مشابه و مزتبط را در قالب پنلی در سمت راست صفحه نمایش می‌دهد که کاربران به سادگی می‌توانند  وا‌ژگان مترادف را مشاهده و انتخاب کنند.

  

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+Shift+T

گاهی در هنگام کار با رایانه ناگهان خود را با تعداد زیادی تب باز در مرورگر مواجه می‌بینید و با میانبر CTRL+W شروع به بستن تک‌تک آ‌ن‌ها می‌کنید. ولی پس از بستن چندین تب ناگهان متوجه می‌شوید که یکی از آن‌ها جیمیل مهمی بوده است که برای تکمیل گزارش خود به آن نیاز ضروری دارید.

در این حالت کافی است از میانبر CTRL+Shift+T برای بازیابی تب‌های بسته شده در هر مرورگر استفاده کنید.

  

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Windows+L

اگر قصد دور شدن از رایانه خود را در منزل یا محل کارتان دارید و نیازی به قفل کردن صفحه خود نمی‌بینید کافی است از میانبر Windows+L استفاده کنید و دیگر نیازی به کلیک‌های بیشتر ندارید. در صورت نصب بودن Windows Hello facial recognition و یا fingerprint login در رایانه‌تان دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور هم نخواهید داشت.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Windows+M

هرچه قدر هم ویندوزهای پیشرفته تولید شود که حاوی میلیون‌ها پوشه در کتابخانه خود باشند به هرحال بسیاری از کاربران بعضی از اطلاعات را بر روی دسکتاپ ذخیره می‌کنند. ولی یافتن پوشه‌ای خاص زمانی که چندین پنجره به طور هم‌زمان باز باشد ممکن است کاری سخت و غیر ممکن باشد.

برای بستن هم‌زمان تمام پنجره‌ها و مشاهده دسکتاپ کافی است از میانبر Windows+M استفاده کنید تا به راحتی پوشه مورد نظر را در دسکتاپ بیابید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/introducing-keyboard1-shortcuts.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب شما را با روش های فعال و غیر فعال کردن میکروفن و وبکم در گوگل کروم ، ویندوز 8 و 10 آشنا می کنیم:

 

چگونه میکروفون را در گوگل کروم فعال کنیم:

برای فعال کردن میکروفون در گوگل کروم، ابتدا باید مرورگر خود را آپدیت کنید و سپس باید قدم به قدم موارد زیر را انجام دهید:

وارد منو Settings شوید.

به بخش Show Advanced Settings بروید

سپس وارد Privacy شوید

و حالا مربع کنار گزینه Enable ‘OK Google’ to start a voice search را تیک بزنید تا میکروفون صوتی گوگل فعال شود.

 

اگر شما از میکروفن و وبکم اکسترنال استفاده میکنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که زمانی که به آن ها نیازی نیست کابل اتصالی آن ها را از لپ تاپ و کامپیوتر خود بکشید. اما در لپ تاپ ها میکروفن و وب کم بصورت درونی یا built-in بسته شده اند بنابراین باید به صورت نرم افزاری آن ها را غیر فعال کنید.

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال کردن میکروفون در گوگل کروم

 

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن از طریق فعال و Device Manager

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن از طریق Device Manager یکی از راه های سریع و ساده در ویندوز میباشد. اما با این کار کاملا امن نیست. نرم افزار های مخرب پیشرفته حتی میتوانند بدون رضایت شما تنظیمات اعمال شده را بازگردانی کنند با این وجود این ایده بد نیست که بدانید چگونه میکروفن و وب کم خود را از طریق مدیریت دستگاه ها در ویندوز غیر فعال کنید.

بر روی دکمه استارت کلیک راست کنید.

سپس از لیست باز شده Device Manager را انخاب کنید.

کلید Windows +R را فشار داده و در فیلد Open عبارت devmgmt.msc را وارد کرده و Enter را فشار دهید.

در لیست موجود منوی کشوی Imaging Devices (یا Cameras) را باز کنید.

دیوایس مورد نظر   Integrated Camera  دیده میشود، بر روی آن کلیک راست کنید.

بر روی Disable  کلیک کنید.

بر روی Yes کلیک کنید.

اگر میخواهید دوباره وب کم خود را فعال کنید، فقط کافیست مراحل بالا را انجام داده و به جای Disable بر روی Enable کلیک کنید.

 

غیر فعال کردن میکروفن

مانند مراحل بالا به Device Manager مراجعه کنید.

در لیست موجود منوی کشویی گزینه Audio inputs and outputs را باز کرده و از لیست باز شده بر روی گزینه  Internal Microphone کلیک راست کنید.

بر روی Disable  کلیک کنید.

سپس yes را انتخاب کنید.

اگر  دوباره خواستید میکروفن خود را فعال کنید، فقط کافیست مراحل بالا را انجام داده و به جای Disable بر روی Enable کلیک کنید

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن 

 

فعال کردن دوربین لپ تاپ در ویندوز 8

بسیاری از دستگاه هایی که ویندوز 8 روی آنها نصب شده است دوربین دارند. شما می توانید دوربین را به روش زیر در ویندوز 8 فعال کنید.

نشانگر موس خود را به سمت راس پایین صفحه ببرید تا نوار ابزار برای شما نمایش داده شود.

از آنجا گزینه ی “Start” را انتخاب کنید تا به منوی Start منتقل شوید.

در سمت راست منوی “Start” روی جعبه ی بنفش برنامه ی “Camera” کلیک کنید.

زمانیکه اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن از شما خواسته می شود, روی گزینه ی “Allow” کلیک کنید.

اگر می خواهید حالت دوربین را به دوربین فیلم برداری تغییر دهید, از گوشه ی سمت راست صفحه, روی گزینه ی “Video” کلیک کنید.

 

فعال کردن دوربین در ویندوز 10

عده ای از کاربران ممکن است با طریقه راه اندازی و باز کردن دوربین در ویندوز 10 آشنایی نداشته باشند، زیرا ویندوز 10 نسبت به نیاکان خود تغییر زیادی داشته است. در حقیقت، یافتن دوربین در منوی استارت ویندوز 10 راحت است. اما ممکن است پس از باز کردن برنامه دوربین (Camera app) با خطای مجوز نیاز است (We need your permission) مواجه شوید.

 

در این مورد لازم است که دوربین لپ تاپ را از تنظیمات ویندوز روشن کنید.

برای باز کردن کنترل پنل (Settings) ویندوز 10 از طرق زیر می توان اقدام کرد:

روش استاندارد استفاده از آیتم منوی Settings در استارت ویندوز 10 است.

روش دیگر کلیک راست روی دکمه استارت ویندوز 10 و زدن دستور Control panel است.

روش سوم زدن کلید میانبر یا شورت کات Win + X برای باز شدن منوی دسترسی سریع و زدن دستور Control panel است.

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال کردن دوربین در ویندوز 10

 

ساده ترین و سریع ترین روش زدن کلید میانبر ترکیبی Win + I کیبورد است تا مستقیما کنترل پنل ویندوز 10 باز شود.

بعد از باز کردن کنترل پنل یا Settings ویندوز 10 روی آیکون Privacy کلیک کنید.

حال از ستون سمت چپ پنجره جدیدی که باز می شود، گزینه Camera را انتخاب کنید.

در سمت راست پنجره، سوئیچ روشن کردن دوربین در زیر گزینه Let apps use my camera hardware را به سمت راست بلغزانید تا روشن شود و در وضعیت ON قرار گیرد.

حال به پایین همین صفحه رفته و برنامه دسترسی به دوربین را نیز فعال کنید.

 

حالا به منوی استارت رفته و برنامه Camera را اجرا کنید. بایستی تصویر شما بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شود. این یک راهنمای آسان برای کسانی است که قادر به باز کردن دوربین در ویندوز 10 نیستند. اگر هنوز دوربین لپ تاپ کار نمی کند یا با خطای We can't find your camera مواجه می شوید، مرحله بعد را انجام دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/enable-microphone2-webcam.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()