نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت در عظیمیه کرج از مهم‌ترین روش‌هایی است که مشاغل این ناحیه با به کارگیری آن می‌توانند سوداگری و حرفه خویش را به کل ملت فرمانروایی و حتی فراتر از آن، در سطح کشور معرفی کنند. در منطقه عظیمیه کرج، حرفه‌ها و کسب و کارهای زیاد و متنوعی وجود دارد که هر کدام از این مشاغل برای بهتر دیده شدن و کسب سود اغلب باید برای پیشه خود سایت طراحی کنند.

اما طراحی سایت در عظیمیه چه کمکی می‌تواند به کسب و کارها و مشاغل موجود در این ناحیه کند؟ طراحی سایت چرا لغایت این اندازه مهم است؟ برای طراحی سایت در عظیمیه کرج باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ چگونه بهترین کمپانی طراحی سایت در عظیمیه را می‌توانیم شناسایی کنیم؟

برای راهنمایی بیشتر و تصمیم گیری صحیح و بهتر همشهریانمان تصمیم داریم در این نوشتار به سوالات بالا به طور کامل و جامع استجابت دهیم.

طراحی سایت در عظیمیه کرج
محله عظیمیه کرج، از لحاظ هستی کسب و کارهای مختلف و گوناگون اهمیت بسیار زیادی دارد. در این ناحیه از شهر کرج، شرکت‌های خصوصی و اداره‌های دولتی، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها، مغازه‌ها و بوتیک‌ها، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های بسیاری هستی دارد که هر کدام از این مشاغل برای جذب مشتری و کسب هوده بشتر برای شغل‌ خویش باید تارنما طراحی کنند.

امروزه در شرایطی که اغلب مردم در اینترنت به تعقیب پذیرش سوالات و نیازهای خویش می‌گردند، حضور کسب و کارها در وب به آن‌‌ها این فرصت را می‌دهد لغایت کاربران زیادی را به سمت فرآورده یا خدمت خویش هدایت کنند.

طراحی سایت به مشاغلی که در عظیمیه کرج قرار دارند این امکان را می‌دهد تا گستره خدمات رسانی یا فروش محصولاتشان را از این منطقه جغرافیایی که در آن ساکن هستند، فراتر ببرند و مشتریان زیادی را نه تنها در سطح ایالت البرز بلکه استان‌های دیگر را نیز جذب کنند.

برای مثال، تصور کنید شما صاحب یک فروشگاه البسه زنانه در ناحیه عظیمیه کرج هستید، کاربری که در این منطقه سکونت دارد، برای خرید محصول مورد احتیاج خویش عبارت «مغازه پوشاک زنانه در عظیمیه» را سرچ می‌کند، اگر شما وبسایتی نداشته باشید بسهولت یک کلیک مشتری فرآورده خویش را از دست می‌دهید. ولی اگر یک وب سایت اختصاصی داشته باشید که به صورت بنیادی راهبرد سئو محلی بر روی آن پیاده شده باشد به راحتی می‌توانید بیشتر مشتریان آن برزن را از طریق تارنما خویش جذب کنید.

سئو محلی چه تاثیری بر طراحی سایت در عظیمیه دارد؟
سئو (Search Engine Optimization) بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو، به گردآور راهکارهایی گفته می‌شود که با به کارگیری آن‌ها سایت شما جزو نتایج اول جست و جو گوگل نمایش دیتا می‌شود. سئو سایت فرایندی است که به موتورهای جست و جو کمک می‌کند الی گویه کار و جنبش سایت شما را شناسایی کنند و بر طبق آن کاربرانی را که عبارت کلیدی مربوط به کار و جنبش شما را سرچ می‌کنند به سایتتان هدایت کند.

به زبان ساده‌تر سئو سایت یعنی مجموعه اقداماتی که ترافیک و بازدید وبسایت شما را بیشتر می‌کند.

سئو محلی در عظیمیه کرج

سئو محلی یکی از زیرمجموعه‌های سئو است. اگر شما یک فروشگاه یا مغازه فیزیکی دارید، سئو محلی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بر روی وبسایت خویش انجام بدهید. چرا که بیشترین سرچ‌ها به صورت محلی سپریدن می‌شوند. به این معنا که مردم به دنبال خدمات و محصولات نزدیک محل زندگی خویش هستند. برای مثال: فردی که در عظیمیه حیات می‌کند، برای سفارش غذای خویش به پیگیری رستورانی تقریبا محل حیات خود می‌گردند. یا مردم برای خرید البسه به دنبال بهترین و تقریبا ترین فروشگاه به محل سکونت خویش هستند. یومیه هزاران جست و جو به صورت محلی چهره می‌گیرد که کسب و کارها بسهولت می‌توانند از این فرصت کاربرد و فایده زیادی را کسب کنند.

سایت شما باید به خوبی برای جست و جوهای محلی بهینه شده باشد. تصور کنید کسی که در عظیمیه کرج حیات می‌کند برای سفارش غذای خویش به سراغ رستوران‌های ناحیه مهرشهر یا گلشهر نمی‌رود، طبیعتا به تعقیب رستورانی در این ناحیه است. حال که اگر اطلاعاتی کاربردی از شما در فضای وب موجود نباشد، شما مشتریانی را که می‌توانستید از راه سرچ محلی به دست بیاورید به راحتی از دست می‌دهید.

فاکتورهای مهم سئو محلی
برای بهینه سازی محلی سایت خود، در اولین قدم باید:

محل ریزبین کسب و کار خود را در نقشه گوگل یا گوگل مپ مشخص کنید.
در مرحله بعدی باید یک اسلایدر سئو محلی برای سایت خویش صحیح کنید. در این اسلایدر باید عکس‌های باکیفیتی از محل پیشه یا کسب و کار خود پیمان دهید.
در سایت خویش از کلمه‌های کلیدی که نشانه دهنده موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما هستد استفاده کنید
شماره تلفن محل پیشه خود را با کد شهر در سایت ثبت کنید
انواع طراحی سایت‌های کاربردی در عظیمیه کرج
طراحی سایت، به تناسب گونه کسب و کار، منظور و چشمداشت شما، می‌تواند به گونه ها مختلفی دسته شود. معمول‌ترین گونه طراحی سایت، طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. خرج طراحی سایت با وردپرس ارزان‌تر از خرج طراحی سایت با کد نویسی است. در طراحی سایت با وردپرس برای به روز رسانی و ایجاد تغییرات و آپدیت سایت، نیازی به کدنویسی اختصاصی نیست. در صورتی که اگر شما سایت خود را به کدنویسی طراحی کرده باشید برای برپایی کوچک‌ترین تغییر نیاز است که کدنویسی کنید.

سفارش طراحی سایت با وردپرس بهترین انتخاب برای ساخت سایت برای کسب و کارهاست. در عظیمیه کرج نیز با پروا به منظور شما از ساخت سایت، می‌توانید طراحی سایت وردپرسی را سفارش دهید.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی
یکی از بیشترین درخواست‌های سفارش طراحی سایت، سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس است. طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی ویژه تمام کسب و کارهایی است که می‌خواهند از راه سایت، فرآورده یا خدمتی را به فروش برسانند. این نوع طراحی سایت مناسب همگی کسب و کارهای منطقه عظیمیه کرج است، که تصمیم دارند با به کارگیری سایت، محصولی را به فروش برسانند.

طراحی سایت فروشگاهی در عظیمیه

پس با این تعریف، طراحی سایت فروشگاهی برای همگی فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها، مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها و دیگر کسب و کارهای ساکن در عظیمیه مهم است.

فرقی نمی‌کند شما صاحب یک کسب و کار بزرگ باشید یا به یک سوداگری خرد کارگماری داشته باشید، در هر صورت طراحی سایت فروشگاهی و سئو محلی سایت مایه می‌شود که به راحتی در نتایج جست و جوهای محلی بالا بیایید.

سفارش طراحی سایت اداری و سازمانی
مهم‌ترین سازمان‌ها و ادارت کرج در ناحیه عظیمیه قرار دارند. این ادارات برای راحتی ارباب رجوع و در ضمن کم شدن حجم شغل خود و دسترسی راحت باید طراحی سایت سازمانی یا اداری داشته باشند. با طراحی سایت اداری شما می‌توانید:

سازمان یا گردانیدن خود را معرفی کنید
از عملکرد سازمان خویش به مردم گزارش ارائه دهید
اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های عمومی را به آگاهی عموم برسانید
بخش‌های مختلف گردانیدن را به تفضیل به ملت شناسایی کنید
سیستم وابستگی مستقیم با مراجعه کننده و ارباب رجوع طراحی کنید
سیستم نظرسنجی طراحی کنید و نگرش مراجعه کنندگان درباره شیوه رفتار کارمندان را جمع آوری کنید.
سفارش طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی گرد از مهم‌ترین قدم‌ها در راه برندسازی شرکت‌‌ها است. شرکت‌ها با طراحی سایت برای برند و تجارت خویش در فضای وب برای خود یک دفتر کاری جاسازی می‌کنند. که در این دفتر مجازی می‌توانند با مشتریان و مراجعه کنندگان خود 24 ساعته، بدون واسطه در وابستگی باشند.

کاربران با رویت سایت شرکتی شما، می‌توانند حرفه و کمپانی شما را داوری کنند. پس طراحی سایت حرفه ای شرکتی زیاد مهم است.

در یک سایت شرکتی، باید لوگو، نمونه کارها، برندهایی که به آن‌ها همکاری کرده‌اند،گالری،اخبار مربوط به کسب و کار، اطلاعات تماس و آدرس کمپانی قرار دیتا شود.

سفارش طراحی سایت پزشکی
چندین مطب و کلینیک پزشکی در منطقه عظیمیه پیمان دارند. طیف خدمات درمانی که در این ناحیه از کرج قرار دارد بسیار گسترده است: از کلینیک دندان پزشکی و پوست و مو گرفته الی کلینیک دامپزشکی در این ناحیه استقرار دارند.

طراحی سایت پزشکی در عظیمیه

با طراحی سایت پزشکی، بیماران بدون مراجعه حضوری به مطب‌ها می‌توانند وقت ویزیت یا مشاوره درمانی بگیرند. طراحی سایت پزشکی، تاسیس یک شعبه از مطب در فضای اینترنت است.

امکانات طراحی سایت پزشکی:

امکان ساختن پرونده پزشکی الکترونیک
نوبت دهی آنلاین
مشاهده رزومه پزشک
قرار دادن مقالات و پژوهش‌های پزشک
بازتاب رضایت مشتری
سوالات متداول
شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت در عظیمیه
با افزایش بیچارگی به تجارت الکترونیک شرکت‌های سرویس دهنده خدمات الکترونیک در سطح کشور افزایش یافته‌اند. فرمانروایی البرز نیز از این قاعده مستثنا نیست. شرکت‌های طراحی سایت زیادی در شهر کرج هستی دارد. در نگاه نخست وجود تعداد زیادی از شرکت‌های طراحی سایت در کرج ، نیرو انتخاب ما را افزایش می‌دهد، ولی آنچه اهمیت دارد کمیت کمپانی طراحی سایت در ایالت البرز و شهر کرج نیست، پیدا کردن یک شرکت خوب و حرفه ای طراحی سایت در کرج است.

شناسایی کمپانی خوب و حرفه ای در گویه طراحی وب و درخواست سفارش طراحی سایت به آن کمپانی می‌تواند سوداگری شما را دگرگون کند. متعلق به طرف نیز اگر پروژه طراحی سایت خویش را به شرکتی بسپاریم که توانایی لازم برای این کار را نداشته باشد ممکن است ضررهای غیر قابل جبرانی را به کسب و کار شما بزند. به همین علت باید برای پیدا کردن یک شرکت یا تیم خوب و چیره دست طراحی سایت دقت زیادی کنید و نکات زیر را در نظر بگیرید:

بررسی وبسایت شرکت
وبسایت یک شرکت، شناسنامه و معرف آن سوداگری است. این وضوع درباره شرکت‌های طراحی سایت نیز صدق می‌کند. اثناء تصمیم گیری برای سپردن یک پروژه به شرکتی در ابتدای امر حتما باید سایت آن کمپانی را به طور کامل رسیدگی کنیم.

طراحی سایت در آزادگان کرج_ بررسی سایت شرکت

وبسایت شرکتی که ادعا می‌کند در گویه طراحی سایت حرفی برای گفتن دارد باید اصولی طراحی شده باشد. مثلا نمی‌شود به شرکتی در مقوله طراحی سایت اعتماد کرد که صفحات وبسایتش دیر بالا می‌آیند یا شرکتی که ادعا می‌کند سئو شغل است اما در نتایج صفحات پنجم و ششم سرچ گوگل است!

بررسی تیم آن شرکت
در مرحله نخست حتما باید رسیدگی کنید که آن شرکتی که هدف دارید پروژه طراحی سایت خود را به آن‌ها تحویل دهید هستی بیگانه دارد یا خیر! احضار این جمله شدنی است کمی تعجب برانگیز باشد. ولی اگر یک شرکت را صرفا در اینترنت پیدا کرده باشید و بدون رسیدگی کامل به آن اعتماد کنید شدنی است گیر شرکت‌های صوری و تقلبی بیوفتید و سرتان کلاه گذاشته شود.

در چند سال اخیر باتوجه به رونق موقعیت شغلی طراحی سایت، افرادی پیدا شده‌اند که با تاسیس یک وبسایت ادعا می‌کنند که یک تیم و یا یک کمپانی چیره دست طراحی سایت هستند و با تبلیغات بسیار در سایت‌ها پروژه و سفارش طراحی سایت می‌گیرند و بعد از اخذ پول از مشتری دیگر پاسخگو نیستند. یا اینکه اگر سایتی را طراحی کنند کیفیت مطلوبی برای شما نخواهد داشت و یا حتی ممکن است سایتی همانند شرکت‌های کبیر طراحی سایت برای کلاهبرداری و سواستفاده از برند طراحی کنند.

برای به دست کم رسیدن این گونه کلاهبرداری‌ها، شما حتما باید برای طراحی سایت بررسی کنید و ببیند آیا آن شرکت، شرکتی راستین است یا نه. برای این شغل می‌توانید به چهره حضوری به دفتر کمپانی طراحی سایت راز بزنید.

یک طراح سایت استخدام نماییم یا سراغ شرکت‌های طراحی سایت برویم؟
هزینه استخدام یک نفر به عنوان طراح طراحی وب سایت در کرج آوش تک سایت شدنی است هزینه‌های زیادی را به مجموعه کسب و کار شما تحمیل کند. از طرفی استخدام فریلنسر نیز ممکن است پاسخگوی تمام نیازهای شما زا طراحی سایت نباشد. زیرا طراحی سایت دربایستن به یکسری مهرات‌های تخصصی دارد که ممکن است یک تن به انفرادی همگی این مهارت‌ها را دارا نباشد. پیشنهاد ما به شما این است که برای کمتر شدن خرج خود و اطمینان از حمایت خدمات به سراغ یک شرکت با پیشینه طراحی سایت بروید.

طراحی سایت در عظیمیه با آوش تک
شرکت آوش تک یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در کرج است. ما در آوش تک یک تیم حرفه‌ای و تخصصصی برای تمامی مراحل باره نیاز طراحی وب سایت، از طراحی سایت و گرافیک سایت گرفته لغایت سئو سایت و فرآوری محتوا، در اختیار داریم که می‌توانند همگی نیازهای این پهنه را برای کسب و کار شما تامین کنند.

جلسات مشاوره طراحی سایت و سئو آوش تک
در جلسات مشاوره طراحی سایت شما کسب و کار یا حرفه خود را به تیم طراحی سایت معرفی می‌کنید و انتظارات خویش را از داشتن سایت می‌گویید. پیش از طراحی سایت، تیم فنی آوش تک سوداگری شما را آنالیز و موارد گوناگون مربوط به پیشه شما را بررسی می‌کند الی بتواند کاربردی‌ترین نکات و ایده‌ها را برای طراحی سایت و به نتیجه رسیدن سوداگری شما در گزین کردن داشته باشد. هم‌چنین آوش تک برای همگی مراحل تبلیغات و بازاریابی مدرن کسب و کارها جلسه مشاره رایگان دارد:

مشاوره مجانی سئو
مشاوره مجانی طراحی سایت
مشاوره رایگان بازاریابی
مشاوره رایگان آوش تک

در درازا جلسه مشاوره هدف و خواسته شما از حضور در فضای وب، جامعه قصد و مخاطبین، رقبا و… معرفی می‌شوند. کل این موارد در قالب یک پروپوزال ثبت می‌شوند و برای تایید برای شما ارسال می‌شود.

پشتیبانی سایت تیم آوش تک
پشتیبانی سایت شامل، آپدیت و به روز رسانی سایت، رسیدگی و شناسایی خطاها و ارورهای وبسایت و به طور کلی مسائل امنیتی و فنی وبسایت است. ما در پکیج خدماتی پشتیبانی وبسایت به مشتریان خویش آموزش‌های لازم برای بارگذاری محتوا در وبسایت و شیوه پیشه با پنل را آموزش خواهیم داد. هم‌چنین خدمات پشتیبانی به مدت 2 ماه در آوش تک مجانی است.

پشتیبانی طراحی سایت در آزادگان کرج

ارائه گزارش از مراحل و روند طراحی سایت آوش تک
پروسه طراحی سایت بدست شرکت ما به این شکل است که تمامی مراحل کار به شکل ساده و قابل درک برای مشتری توضیح دیتا می‌شوند. یک شرکت حرفه‌ای طراحی سایت باید در روند پروژه‌اش شفافیت داشته باشد. در آوش تک گزارش از تمامی مراحل کار به صورت کتبی ثبت می‌شود و به آگاهی مشتری می‌رسد.

کلام آخر

ما در این نوشتار کوشش کردیم، با توجه به کسب و کارهای موجود در ناحیه عظیمیه کرج، همشهریان خویش را در وابستگی با سوژه طراحی سایت حرفه ای راهنمایی کنیم. هدف ما از نگارش این مقاله این بوده است که با به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربه خود در گویه طراحی سایت، شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

ممنونیم از اینکه الی انتهای این مقاله همراه ما بودید. اگر تا به اکنون تجربه مشارکت با شرکت‌های طراحی سایت در کرج را داشته‌اید، دلشاد می‌شویم تجربیات خویش را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

بانک مرکزی در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان برای همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نشست هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی و عضو حقوقی هیات امنای صندوق نوآوری برگزار شد.

در این نشست، دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی و عضو حقوقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی نیز از آمادگی بانک مرکزی برای همکاری با صندوق نوآوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان خبر داد و گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی وظیفه مهمی را در توسعه اقتصاد دانش بنیان برعهده دارد و بانک مرکزی آماده همکاری با این صندوق است و هر کمکی که صندوق نوآوری به آن نیاز داشته باشد، بانک مرکزی از آن پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان در کشور اصرار دارد، گفت: بر توسعه اقتصاد دانش بنیان اصرار داریم چرا که شرکت‌های دانش بنیان آینده کشور هستند و فعالیت آنها منجر به توسعه اقتصادی در کشور می‌شود. صندوق نوآوری و شکوفایی نیز می‌تواند بانک‌ها را برای همکاری بیشتر با شرکت‌های دانش بنیان ترغیب کند.

صندوق نوآوری و شکوفایی بر کارکرد صندوق‌های پژوهش و فناوری نظارت جدی دارد

در ادامه ، دکتر علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: برای هر استان یک صندوق پژوهش و فناوری تاسیس خواهد شد و علاوه بر آن در حوزه‌های تخصصی مثل نانو، نوآوری اجتماعی و تکنولوژی آینده نیز صندوق وجود دارد. در طول یک سال اخیر تسهیلات جدیدی به سبد خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شده است؛ به عنوان مثال خدمات متنوعی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، توانمندسازی و اعطای ضمانت‌نامه به سبد خدمات صندوق به شرکت‌های دانش بنیان اضافه شده است.

به گفته وی، ضمانت‌نامه‌های بانکی با معرفی و واسطه‌گری صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش بنیان صادر می‌شود.

وحدت بر اعمال ضوابط و استانداردهای ابلاغی بانک مرکزی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد و گفت: هر استانداردی که بانک مرکزی برای نظارت بر صندوق‌های پژوهش و فناوری اعلام کند، آن را اعمال می‌کنیم. البته لازم به ذکر است که اساسنامه و دستورالعمل نظارت بر صندوق‌های پژوهش و فناوری بازنگری شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سمعک ساعی در سال ۱۳۸۴ با شعار "شنیدن صدای زندگی" و با هدف انجام تمامی آزمون‌های تخصصی در زمینه سیستم‌های شنوایی، تعادل و همچنین تجویز انواع سمعک آغاز به کار کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پس از چند سال فعالیت سمعک ساعی تصمیم گرفت که این مرکز فقط در زمینه تجویز انواع سمعک‌های پیشرفته فعالیت خود را ادامه دهد. با توجه به این تصمیم، سمعک ساعی سال‌هاست که فقط در زمینه تجویز سمعک فعالیت می‌کند، تا به‌طور کامل نیازهای متفاوت مراجعه‌کنندگان را برآورده سازد.

در سمعک ساعی کارشناسان ما معتقدند که کم شنوایی پیچیده است و در افراد مختلف ممکن است به صورت‌های متفاوتی بروز کند. کم شنوایی هر فردی با توجه به نوع و میزان کم شنوایی و این‌که کدام قسمت از سیستم شنوایی آسیب‌دیده، ممکن است با فرد دیگری کاملاً متفاوت باشد. به عبارت دیگر، «کم شنوایی» مثل «اثر انگشت» منحصر به‌فرد است، بنابراین هر فردی راه‌حل مخصوص به خود دارد.

خدمات ما به دو گروه کلی تقسیم‌بندی می‌شود:

۱. خدمات قبل از تجویز سمعک

سمعک ساعی تنها ارائه‌دهنده خدمات قبل از تجویز سمعک در ایران می‌باشد، این خدمات به‌منظور آرامش خاطر و جلب اعتماد شما قبل از سفارش و تهیه سمعک انجام می‌شود. خدمات قبل از تجویز شامل ارزیابی شنوایی و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین سمعک و ۷ روز امکان تست سمعک قبل از سفارش است.

۲. خدمات پس از تجویز سمعک

خدمات پس از تجویز شامل دو سال گارانتی بی‌قید و شرط بین‌المللی همراه با تنظیم سمعک، ارائه مدارک معتبر برای استفاده از تمامی بیمه‌ها، ارائه باتری سمعک با قیمت مناسب، شرایط اقساط و تحویل یک روزه است.

از نظر قیمت سمعک و سطح تکنولوژی ما معتقدیم که در زمینه سمعک، گرانترین‌ها همیشه بهترین‌ها نیستند. برای نمونه فردی ممکن است با توجه به نوع و میزان کم شنوایی‌اش، بهره بیشتری از سمعک دارای تکنولوژی ساده و با قیمت ارزان‌تر ببرد، تا اینکه همین فرد بخواهد از سمعک‌های دارای تکنولوژی پیشرفته و با قیمت بالا استفاده کند.

بدین معنی که بهترین تجویز سمعک برای این فرد استفاده از تکنولوژی‌های ساده است. درحالی‌که برای فرد دیگری ممکن است استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته انتخاب مناسب‌تری باشند.

از نظر برند و مارک، سمعک ساعی این افتخار را دارد که در راستای رضایت‌مندی کاربران، با چند کمپانی تولید کننده معتبر سمعک همکاری داشته باشد. سمعک‌های ارائه‌شده در مرکز ما جزو بهترین سمعک‌های دنیا هستند و ساخت کشورهای آمریکا، آلمان، سوئیس و دانمارک هستند. تمامی این سمعک‌ها شامل دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

با توجه به این‌که هر برندی نقاط ضعف و قوتی دارد. تجویز سمعک در سمعک ساعی ابتدا بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، اندازه و شکل مجرای گوش، نیازهای شنوایی شما و همچنین ترجیحات فردی، سبک زندگی و بودجه‌ای که شما برای حل مشکل شنوایی‌تان در نظر گرفته‌اید و سپس بر اساس نقاط ضعف و قوت هر برند صورت می‌گیرد.

 

روند تجویز سمعک در سمعک ساعی:

۱. شنوایی‌سنجی

۲. مشاوره

۳. قالب‌گیری

۴. تنظیم و تحویل سمعک

تمامی این مراحل در ۲ جلسه انجام می‌شود. بعد از این جلسات بهتر است برای معاینه و بررسی سمعک‌تان سالی یک‌بار به مرکز ما مراجعه کنید.

در سمعک ساعی ما متعهد هستیم که بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. بنابراین با توجه به عوامل مختلفی که در تجویز سمعک تأثیرگذار هستند و فارغ از هر گونه تعصب روی برند و مدلی خاص بهترین سمعک را برای شما انتخاب و تجویز کنیم.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعرفه های حمایت سایت : پشتیبانی سایت پی سی وب چیست ؟

با پروا به گسترش روز افزون وب فارسی شاهد به وجود آمدن سایت های متعددی در موضوعات مختلف هستیم که برای تعبيه و نگهداری این سایت ها نیاز به داشتن ادب فنی بالایی می باشد که برخی مواقع مدیران با خطا هایی مقابل می شوند که در صورت عدم برطرف موجب به وجود آمدن سوراخ های امنیتی یا حتی از پیشه افتادن همه سایت می شود ٬ علاوه بردانش فنی بالا نگهداری سایت دربایستن به داشتن وقت و بروزرسانی متعدد دارد که تیم پی سی وب با فرهنگ فنی که سنه ها از راه پشتیبانی انواع سیستم های مدیریت درونمایه ها به دست آورده اند می توانند همگی این سختی ها و دشواری ها را برای شما برطرف نمایند.

تعرفه های پشتیبانی سایت پی سی وب

شرکت حمایت سایت پی سی وب ارائه دهنده هزینه پشتیبانی وب سایت خدمات حمایت سایت با بیش از ۱۰ سال پیشینه درخشان در عرصه طراحی و پشتیبانی سایت آماده ارائه کلیه خدمات پشتیبانی سایت می باشد – اگر مایل هستید در رابطه با حمایت سایت اطلاعات بیشتری را کسب نمایید ، توصیه میکنیم مقالات ” پشتیبانی سایت چیست ؟ ” , ” چرا به حمایت سایت نیاز داریم ” را مطالعه بفرمایید .

تعرفه های پشتیبانی سایت – تعرفه های خدمات حمایت سایت :
تعرفه های بعضی از خدمات پی سی وب به شرح زیر می باشد. این تعرفه ها شدنی است متغیر باشد و بعد از مدتی به روزرسانی شود. اگر در بین خدمات و تعرفه ها ، تعرفه خاصی یا خدمات خاصی مد نظر شما که در تعرفه های پایین موجود نیست . میتوانید جهت استعلام قیمت از راه تیکت یا تماس تلفنی با واحد فروش در وابستگی باشید

توجه : خرج تمامی تعرفه ها توافقی می باشد و تعرفه های پیمان دیتا شده فقط به عنوان کمینه استاندارد خرج ها در عقیده گرفته شده است و بسته به شرایط گوناگون ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد ، جهت اخذ استعلام قیمت و یا اخذ تعرفه های نهایی توصیه میشود از از طریق تیکت یا تماس تلفنی با واحد فروش در پیوستگی باشید

پکیج های پشتیبانی سایت :
در این تقسیم میتوانید با پکیج های پشتیبانی سایت پی سی وب بیشتر آشنا شوید :

معیار کلیه سرویس های ذیل طبق مورد می باشد ، خرج هر مورد خدمات پشتیبانی سایت در پی سی وب در سنه 96 : هر مورد 35.000 تومان می باشد .

نکته مهم : یکتا اندازه گیری هزینه خدمات پشتیبانی طبق مورد می باشد .

در هر باره : 1 نفر کارشناس فنی بین 1 دقیقه تا بیشینه یک ساعت کاری روی سایت شما پیشه خواهد کرد.

اگر یک پروژه به 10 ساعت پیشه بیچارگی داشته باشد ، خرج آن 10 مورد هست و اگر پروژه ای به 1 ساعت پیشه نیاز داشته باشد ، هزینه آن 1 مورد می باشد ، در شرایطی که شمار موارد زیاد هست ، خرج ها به صورت توافقی و با توافق هر دو سو تخمین می شود .

همچنین شما میتوانید برای سرعت کار خویش تعداد موارد رو افزایش دهید به عنوان مثالی کاری که 10 ساعت شغل دارد هزینه آن 10 مورد خواهد بود ، به عنوان نمونه شما میتوانید با خرید 12 باره ساعت فرجام پروژه خودتان را از 10 ساعت به 8 ساعت تفریق دهید که در این حالت دو تن روی سایت شما کار خواهند کرد و مدت موعد کار کمتر خواهد شد .

شما میتوانید برای رفع مشکلات سایت خویش به صورت موردی سرویس تعبيه کنید یا به چهره جمعی سرویس تهیه کنید . در ضمن برای تهیه سرویس پشتیبانی میتوانید از پکیج های پایین نیز کاربرد نمایید .

تعرفه های کلی :

لیست امکانات پکیج MSPI-1 پکیج MSPI-2
مدت زمان موردی تجمعی
تعداد موارد و مشکلات 1 مورد 5 مورد
تعداد همه موارد 1 مورد 5 مورد
تعرفه
تعرفه - با تخفیف 100.000 تومان
95.00 تومان 500.000
450.000
میزان تخفیف 5.000 تومان 50.000 تومان
سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش
پشتیبانی و وارنتی 1 هفته/ 2 مساوی مبلغ کل 2/هفته/3 برابرمبلغ کل
تعرفه های حفاظت سایت – شش ماه (6 ماه) – با یک ماه تحفیف :

در ذیل میتوانید برخی از پکیج های شش ماه نگهداری سایت پی سی وب را به همراه هزینه و تعرفه نگهداری سایت را به چهره 6 ماه نگریستن بفرمایید .

لیست امکانات پکیج MSP-1 پکیج MSP-2 پکیج MSP-3 پکیج MSP-4
مدت زمان شش ماه شش ماه شش ماه شش ماه
تعداد موارد و مشکلات حداکثر 7 باره در ماه حداکثر در ماه 12 مورد حداکثر در ماه 15 مورد حداکثر 20 باره در ماه
تعداد کل موارد حداکثر 42 مورد حداکثر 72 مورد حداکثر 90 مورد حداکثر 120 مورد
اکانت در پرتال مشتریان دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها احتمالی دارد دارد دارد دارد
سرور بکاپ ( فضای بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
دوره بکاپ گیری ماهیانه سه هفته یکبار دو هفته یکبار هفتگی
دفعات بک آپ گیری 7 بار 12 بار 16 بار 25 بار
تغییر رمزهای عبور فراموش شده دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها پرداخت آنلاین دارد دارد دارد دارد
بروز رسانی نسخه نرم افزاری وب سایت دارد دارد دارد دارد
تعداد بروز رسانی سیستم حداکثر 6 بار حداکثر 12 بار حداکثر 20 بار نامحدود
تعریف ایمیل های جدید دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات متداول سایت دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات سرویس میزبانی دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات ساسپندی دارد دارد دارد دارد
سرویس اطلاع رسانی پیامکی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی ایمیل - تیکت دارد دارد دارد دارد
پاسخ گویی به سئوالات و مشکلات دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی امنیتی دارد دارد دارد دارد
مشاوره بهبود چگونگی سایت ندارد دارد دارد دارد
پشتیبانی تلفنی ندارد دارد دارد دارد
راه اندازی و پیکربندی جانبی ندارد ندارد دارد دارد
پشتیبانی حضوری ندارد ندارد دارد دارد
رفع مشکلات خاص ندارد ندارد دارد دارد
پشتیبانی سئو ندارد ندارد ندارد دارد
خدمات حضوری در محل کارفرما ندارد ندارد ندارد دارد
ارائه تعلیم در محل کارفرما ندارد ندارد ندارد بار
معرفی سایت رایگان ندارد ندارد ندارد ندارد
تامین امنیت پایه ندارد ندارد ندارد ندارد
رپورتاژ اعلان رایگان ندارد ندارد ندارد ندارد
پشتیبانی محتوایی ندارد ندارد ندارد ندارد
سئو و بهینه سازی پایه ندارد ندارد ندارد ندارد
تعرفه - شش ماه
تعرفه - با تخفیف 750.000 تومان
735.000 تومان 1.000.000 تومان
970.000 تومان 1.400.000 تومان
1.350.000 تومان 2.200.000 تومان
2.122.000 تومان
تعرفه توافقی توافقی توافقی توافقی
استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت
سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش
تعرفه های نگهداری سایت – یکساله (12 ماه) – با بیش از 2 ماه تخفیف :

در پایین میتوانید بعضی از پکیج های یکساله خدمات حفاظت سایت پی سی وب را به همراه خرج نگهداری تارنما به صورت سالاته تماشا نمایید .

لیست امکانات پکیج MSP-5 پکیج MSP-6 پکیج MSP-7 پکیج MSP-8
مدت زمان یکساله یکساله یکساله یکساله
تعداد موارد و مشکلات حداکثر 8 مورد در ماه حداکثر در ماه 13 مورد حداکثر در ماه 16 مورد حداکثر 21 باره در ماه
تعداد کل موارد حداکثر 100 مورد حداکثر 160 مورد حداکثر 200 مورد حداکثر 260 مورد
اکانت در پرتال مشتریان دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها احتمالی دارد دارد دارد دارد
سرور بکاپ ( فضای بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
دوره بکاپ گیری ماهیانه سه هفته یکبار دو هفته یکبار هفتگی
دفعات بک آپ گیری 15 بار 25 بار 33 بار 51 بار
تغییر رمزهای عبور فراموش شده دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها پرداخت آنلاین دارد دارد دارد دارد
بروز رسانی نسخه نرم افزاری وب سایت دارد دارد دارد دارد
تعداد بروز رسانی سیستم حداکثر 13 بار حداکثر 25 بار نامحدود نامحدود
تعریف ایمیل های جدید دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها متداول سایت دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها سرویس میزبانی دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات ساسپندی دارد دارد دارد دارد
سرویس اطلاع رسانی پیامکی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی ایمیل - تیکت دارد دارد دارد دارد
پاسخ گویی به سئوالات و مشکلات دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی امنیتی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی سئو دارد دارد دارد دارد
معرفی سایت رایگان دارد دارد دارد دارد
مشاوره درمان وضعیت سایت ندارد دارد دارد دارد
پشتیبانی تلفنی ندارد دارد دارد دارد
ارائه آموزش در محل کارفرما ندارد 1 بار 1 بار 2 بار
راه اندازی و پیکربندی جانبی ندارد ندارد دارد دارد
پشتیبانی حضوری ندارد ندارد دارد دارد
رفع دشواری ها خاص ندارد ندارد دارد دارد
خدمات حضوری در محل کارفرما ندارد ندارد ندارد دارد
تامین امنیت پایه ندارد ندارد ندارد ندارد
رپورتاژ اعلان رایگان ندارد ندارد ندارد ندارد
پشتیبانی محتوایی ندارد ندارد ندارد ندارد
سئو و بهینه سازی پایه ندارد ندارد ندارد ندارد
تعرفه توافقی توافقی توافقی توافقی
تعرفه -12 ماه
تعرفه - با تخفیف 1.500.000 تومان
1.440.000 تومان 2.000.000 تومان
1.880.000 تومان 2.800.000 تومان
2.604.000 تومان 4.400.000 تومان
4.048.000 تومان
استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت
سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش
تعرفه های پشتیبانی سایت – پکیج های اقتصادی حمایت سایت :

لیست امکانات پکیج MSP-9 پکیج MSP-10 پکیج MSP-11 پکیج MSP-12
مدت زمان ماهیانه ماهیانه ماهیانه ماهیانه
تعداد موارد و مشکلات حداکثر 20 مورد در ماه حداکثر 35 مورد در ماه حداکثر 45 مورد حداکثر 55 مورد
تعداد همه موارد حداکثر 20 باره در ماه حداکثر 35 باره در ماه حداکثر 45 مورد حداکثر 55 مورد
اکانت در پرتال مشتریان دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها احتمالی دارد دارد دارد دارد
سرور بکاپ ( فضای بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
دوره بکاپ گیری هفتگی هفتگی هفتگی هفتگی
دفعات بک آپ گیری 4 بار 8 بار 12 بار 16 بار
بازه زمانی بکاپ گیری 1 بار در هفته 2 بار در هفته 3 بار در هفته 4 بار در هفته
تغییر رمزهای عبور فراموش شده دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات پرداخت آنلاین دارد دارد دارد دارد
بروز رسانی نسخه نرم افزاری وب سایت دارد دارد دارد دارد
تعداد بروز رسانی سیستم نامحدود نامحدود نامحدود نامحدود
تعریف ایمیل های جدید دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات متداول سایت دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها سرویس میزبانی دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها ساسپندی دارد دارد دارد دارد
سرویس آگاهی رسانی پیامکی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی ایمیل - تیکت دارد دارد دارد دارد
پاسخ گویی به سئوالات و مشکلات دارد دارد دارد دارد
معرفی سایت رایگان دارد دارد دارد دارد
راه اندازی و پیکربندی جانبی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی تلفنی دارد دارد دارد دارد
مشاوره بهبود چگونگی سایت دارد دارد دارد دارد
تامین امنیت پایه دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی سئو ندارد دارد دارد دارد
سئو و بهینه سازی پایه ندارد دارد دارد دارد
رپورتاژ اعلان رایگان ندارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها خاص ندارد دارد دارد دارد
مانیتورینگ امنیتی ندارد ندارد دارد دارد
پشتیبانی امنیتی ندارد ندارد دارد دارد
پشتیبانی حضوری ندارد ندارد ندارد دارد
خدمات حضوری در محل کارفرما ندارد ندارد ندارد دارد
دفعات خدمات حضوری در محل کارفرما ندارد ندارد ندارد 1 بار
ارائه تعلیم در محل کارفرما ندارد ندارد ندارد 1 بار
پشتیبانی محتوایی ندارد ندارد ندارد ندارد
تعرفه - شش ماه
تعرفه - با تخفیف 350.000 تومان
300.000 تومان 500.000 تومان
450.000 تومان 700.000 تومان
600.000 تومان 1.200.000 تومان
1.000.000 تومان
تعرفه توافقی توافقی توافقی توافقی
استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت
سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش
تعرفه های پشتیبانی سایت – پکیج های حرفه ای حمایت سایت :

لیست امکانات پکیج MSP-13 پکیج MSP-14 پکیج MSP-15 پکیج MSP-16
مدت زمان ماهیانه ماهیانه ماهیانه ماهیانه
تعداد موارد و مشکلات حداکثر 65 باره در ماه حداکثر 75 باره در ماه حداکثر 85 مورد حداکثر 95 مورد
تعداد کل موارد حداکثر 65 مورد در ماه حداکثر 75 مورد در ماه حداکثر 85 مورد حداکثر 95 مورد
اکانت در پرتال مشتریان دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات احتمالی دارد دارد دارد دارد
سرور بکاپ ( فضای بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ گیری) دارد دارد دارد دارد
دوره بکاپ گیری هفتگی هفتگی هفتگی هفتگی
دفعات بک آپ گیری 20 بار 24 بار 28 بار 32 بار
بازه زمانی بکاپ گیری 5 بار در هفته 6 بار در هفته 7 بار در هفته 8 بار در هفته
تغییر رمزهای عبور فراموش شده دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها پرداخت آنلاین دارد دارد دارد دارد
بروز رسانی نسخه نرم افزاری وب سایت دارد دارد دارد دارد
تعداد بروز رسانی سیستم نامحدود نامحدود نامحدود نامحدود
تعریف ایمیل های جدید دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها متداول سایت دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها سرویس میزبانی دارد دارد دارد دارد
رفع مشکلات ساسپندی دارد دارد دارد دارد
سرویس اطلاع رسانی پیامکی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی ایمیل - تیکت دارد دارد دارد دارد
پاسخ گویی به سئوالات و مشکلات دارد دارد دارد دارد
معرفی سایت رایگان دارد دارد دارد دارد
راه اندازی و پیکربندی جانبی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی تلفنی دارد دارد دارد دارد
مشاوره شفا وضعیت سایت دارد دارد دارد دارد
تامین امنیت پایه دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی سئو دارد دارد دارد دارد
سئو و بهینه سازی پایه دارد دارد دارد دارد
رپورتاژ آگهی رایگان دارد دارد دارد دارد
رفع دشواری ها خاص دارد دارد دارد دارد
مانیتورینگ امنیتی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی امنیتی دارد دارد دارد دارد
پشتیبانی حضوری دارد دارد دارد دارد
خدمات حضوری در محل کارفرما دارد دارد دارد دارد
دفعات خدمات حضوری در محل کارفرما 1 بار 2 بار 2 بار 3 بار
ارائه آموزش در محل کارفرما 2 بار 3 بار 3 بار 4 بار
پشتیبانی محتوایی دارد دارد دارد دارد
میزان حمایت محتوایی 4 مقاله 8 مقاله 12 مقاله 16 مقاله
ویرایشات جزئی کدنویسی ندارد دارد دارد دارد
ویرایشات جزئی گرافیکی ندارد دارد دارد دارد
ویرایشات جزئی برنامه نویسی ندارد ندارد دارد دارد
تعرفه - شش ماه
تعرفه - با تخفیف 1.700.000 تومان
1.500.000 تومان 2.000.000 تومان
1.800.000 تومان 2.500.000 تومان
2.300.000 تومان 3.000.000 تومان
2.800.000 تومان
تعرفه توافقی توافقی توافقی توافقی
استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت
سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش ثبت سفارش
تعرفه های حمایت سایت – پکیج های سازمانی حمایت سایت :

جهت کسب اطلاعات اغلب در رابطه با این پکیج ها و مزایای آن میتواند با یکتا فروش پی سی وب تماس حاصل فرمایید



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ در چند وقت اخیر فرآیند به‌روزرسانی‌های خود را سرعت بخشیده است. اگرچه هنوز در ماه ژانویه حضور داریم، سری گلکسی S20 در بسیاری از کشورها در حال دریافت بسته به‌روز رسان امنیتی اندروید فوریه ۲۰۲۱ هستند. دریافت یک به‌روزرسانی امنیتی زودتر از معمول به‌اندازه دریافت زودهنگام نگارش جدیدی از اندروید هیجان‌انگیز نیست، اما جذابیت‌های خود را دارد.

به‌روزرسانی امنیتی در حال پخش در بریتانیا و اروپا است و گلکسی S20، +S20 و گلکسی S20 الترا ۵G می‌توانند آن را پذیرا باشند. جدای از بریتانیا، اتریش، بلغارستان، آلمان، ایتالیا، رومانی، اسپانیا، سوئیس، هلند، و کشورهای اروپای شمالی نیز این بسته امنیتی را دریافت می‌کنند.

اگر شما هم صاحب یکی از مدل‌های گلکسی S20 هستید می‌توانید از مسیر تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار، جویایی این بسته امنیتی جدید شود. این به‌روزرسانی تنها شامل بسته امنیتی می‌شود و انتظار نداشته باشید آخرین نسخه از رابط کاربری  سامسونگ یعنی ۳٫۱ One UI را دریافت کنید، زیرا این نسخه تنها برای سری گلکسی S21 گلکسی تب S7 و +S7 در دسترس خواهد بود.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حال حاضر از نظر تئوری هر کسی با استفاده از یک لپ‌تاپ معمولی و مرورگر کروم می‌تواند از طریق GeForce Now و ساختن یک حساب کاربری در این سایت به اجرای بازی‌های روز بپردازد. همچنین بر اساس جدیدترین مطلب منتشر شده کاربران مک M1 نیز می‌توانند با استفاده از برنامه اختصاصی جدید به اجرای GeForce Now بپردازند. از دیگر تغییراتی که انویدیا به آنها اشاره کرده می‌توان به امکان ایجاد میانبرهای اختصاصی بازی‌ها و روش جدید به اشتراک‌گذاری لینک‌ها اشاره کرد که می‌تواند دوستان شما را مستقیما به بازی منتقل کند.

GeForce Now نیز همانند Google Stadia و Amazon Luna در واقع یک رایانه در فضای ابری است که شما برای اجرای بازی‌های خود آن را اجاره می‌کنید. ضمن اینکه موس، صفحه کلید، دسته بازی و حتی هدست بی‌سیم نیز به‌طور یکپارچه با آن سازگار هستند. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) با وجود اینکه یک مرورگر کرمیوم به‌شمار می‌رود اما پشتیبانی نمی‌شود و همچنین باید در منطقه‌ای باشید که GeForce Now در دسترس باشد. این سرویس با استیم نیز هماهنگی دارد و شما می‌توانید بازی‌هایی که از قبل داشتید را با استفاده از آن اجرا کنید. البته باید توجه داشته باشید که این موضوع شامل همه بازی‌های موجود نمی‌شود و در این زمینه محدودیت وجود دارد.

با توجه به اینکه کاربران می‌توانند بدون اجازه بازی‌های خود را با استفاده از GeForce Now اجرا کنند، این موضوع باعث ناراحتی ناشران شده و این در حالی است که انویدیا با این قابلیت ماهیانه حق عضویت زیادی را دریافت می‌کند. اگرچه گنجینه بازی‌های Google Stadia کوچکتر می‌باشد، اما وضوح تصاویر آن به نسبت از انویدیا بالاتر است. قابل ذکر است که GeForce Now سال ۲۰۲۱ برای تلویزیون‌های ال‌جی عرضه خواهد شد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که آیفون ۱۳ اپل دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود که می‌تواند برای دارندگان آیفون‌های قدرتمند که در دوران تقریباً یک‌ساله استفاده از ماسک به خاطر ویروس همه‌گیر کرونا، قادر به استفاده از فیس آی‌دی نبودند، مفید باشد.

طبق گفته کارکنان سابق اپل در مصاحبه با وال استریت ژورنال، اپل در آیفون‌های آینده از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه گزارش جدید خبر بلومبرگ را که در اواسط ژانویه منتشر شد و بیان می‌کرد ما شاهد تاچ آی‌دی زیر نمایشگرهای آیفون خواهیم بود، تأیید می‌کند، می‌توان انتظار اضافه شدن این ویژگی به آیفون ۱۳ اپل را داشت.

البته اپل می‌تواند یک سال دیگر یا حتی بیشتر را برای تعبیه تاچ آی‌دی زیر نمایشگر صرف کند زیرا هیچ‌یک از گزارش‌های فوق اشاره خاصی به محدوده زمانی مشخص برای اضافه شدن سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش به آیفون‌ها نکرده است. هرچند دو دلیل نشان می‌دهد که ممکن است این ویژگی جدید در آیفون ۱۳ وجود داشته باشد؛ یکی اینکه شایعاتی پیرامون ویژگی‌های جدید دیگر آیفون ۱۳ منتشر نشده است و دیگری اینکه سال‌ها است که شایعاتی مبنی بر اضافه شدن ویژگی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر آیفون منتشر می‌شود.

البته شایعات مربوطه در سال ۲۰۲۰ بیشتر شده‌اند و نشان می‌دهند که تاچ آی‌دی زیر نمایشگر به آیفون‌های سال ۲۰۲۱ اضافه خواهد شد.

اخبار دیگر مربوط به آیفون ۱۳

پشتیبانی از شبکه ۵G برای اولین بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های هوشمند اپل اضافه شد. البته گوشی‌هایی که یک سال قبل از این سری تولید شده بودند -مانند گلکسی S10 5G سامسونگ- از این فناوری پشتیبانی می‌کردند. اپل هنوز ویژگی حسگر اثرانگشت را به گوشی‌های خود اضافه نکرده است و این ویژگی است که سال‌هاست در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد.

صفحه‌نمایش‌های دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز ویژگی است که در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار اندرویدی رایج است و گفته می‌شود این ویژگی به آیفون ۱۳ اضافه خواهد شد. تحلیلگر مشهور اپل یعنی مینگ چی کو پیش‌بینی کرده است که گوشی‌های این برند در ماه سپتامبر با صفحه‌نمایش‌های دارای سرعت تازه‌سازی بیشتری معرفی خواهند شد و گزارش وال استریت ژورنال نیز این ادعا را تأیید می‌کند.

نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مرور وب‌سایت‌ها و پیمایش در منوهای اپلیکیشن‌ها را بسیار روان‌تر از صفحه‌نمایش‌های معمول ۶۰ هرتزی نشان می‌دهد، هرچند نرخ تازه‌سازی دو برابر، به همان نسبت شارژ باتری را با سرعت بیشتری تخلیه می‌کند. همان‌طور که در گزارش وال استریت ژورنال اشاره شده است، سری گلکسی S20 سامسونگ با ویژگی صفحه‌نمایش دارای نرخ تازه‌سازی متغیر معرفی شدند که بر اساس آنچه کاربر انجام می‌دهد، میزان نرخ تازه‌سازی را افزایش یا کاهش می‌دهد. مثلاً در هنگام بازی، نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز می‌شود و در هنگام مرور عکس‌ها، این مقدار به ۴۰ هرتز کاهش می‌یابد. این موضوع باعث مدیریت بهتر مصرف انرژی می‌شود. حتی در صورت معرفی آیفون ۱۳ با نرخ تازه‌سازی بالاتر، ممکن است این سری دارای فناوری‌های مشابه سامسونگ برای مدیریت میزان نرخ تازه‌سازی نباشند و با باتری ضعیف‌تری روبه‌رو باشیم.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به توسعه روز افزون وب پارسی شاهد به وجود آمدن سایت های متعددی در موضوعات مختلف هستیم که برای تهیه ونگهداری این سایت ها نیاز به داشتن دانش فنی بالایی می باشد که گاهی مدیران با خطا هایی روبرو می شوند که در صورت عدم برطرف موجب به وجود آمدن حفره های امنیتی یا حتیاز کار افتادن کل سایت می شود ٬ علاوه بردانش فنی بالا نگهداری سایت نیاز به داشتن وقت و بروزرسانی متعدد دارد که تیم سئوپیچ با دانش فنی که سال ها از طریق پشتیبانی انواع سیستمهای مدیریت محتوا هابه دست آورده اند می توانند تمامی این سختی ها و مشکلات را برای شما برطرف نمایند.

تعرفه پشتیبانی سایتتعرفه پشتیبانی سایت
خدمات پشتیبانی سایت
شرکت طراحی سایت و پشتیبانی سایت سئوپیچ ارائه دهنده خدمات پشتیبانی سایت تعرفه پشتیبانی سایت با بیش از ۱۰سال سابقه درخشان در عرصه طراحی و پشتیبانی سایت آماده ارائه کلیه خدمات پشتیبانی سایت می باشد.تعرفه های برخی از خدمات سئوپیچ به شرح زیر می باشد. این تعرفه ها ممکن است متغیر باشدو پس از مدتی به روزرسانی شود. اگر در بین خدمات و تعرفه ها ، تعرفه خاصی یا خدمات خاصی مد نظر شما که در تعرفه های زیر موجود نیست . میتوانیدجهت استعلام قیمت از طریق تیکت یاتماس تلفنی با واحد فروش در ارتباط باشید.

قیمت , مبلغ و نرخ تعرفه پشتیبانی سایت
توجه : هزینه تمامی تعرفه ها توافقی می باشد و تعرفه های قرار داده شده تنها به عنوان حداقل استاندارد هزینه ها در نظرگرفته شده است و بسته به شرایط مختلف ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد ، جهت دریافت استعلام قیمت و یادریافت تعرفه های نهایی پیشنهاد میشود از از طریق تیکت یا تماس تلفنی با واحد فروش در ارتباط باشید.

تعرفه های نگهداری سایت – یکساله (12 ماه)
در زیر میتوانید برخی از پکیج های یکساله خدمات نگهداری سایت سئوپیچ را به همراه هزینه نگهداری وب سایت به صورت سالانه مشاهده نمایید .

تعرفه پشتیبانی سایتتعرفه پشتیبانی سایت
تعرفه پشتیبانی سایتتعرفه پشتیبانی سایت
تعرفه پشتیبانی سایتتعرفه پشتیبانی سایت
تعرفه پشتیبانی سایتتعرفه پشتیبانی سایت
تعرفه پشتیبانی سایتتعرفه پشتیبانی سایت
پشتیبانی سایت چیست ؟
پشتیبانی وب سایتپشتیبانی وب سایت
پشتیبانی سایت چیست : پشتیبانی محدوده ای از خدمات است که با کمک نرم افزار ها و یا سخت افزار های کامپیوتری یادیگر وسایل الکترونیکی یا مکانیکی ارائه می شود. به طور کلی سرویس های پشتیبانی سعی دارند مشکلا کاربران یامحصولات را برطرف کنند.پشتیبانی سایت مجموعه اقداماتی است که توسط مدیر سایت و یا پشتیبانی وب سایت جهت بقای وب سایت صورت میگرد ،که پشتیبانی وب سایت معمولا به دو دسته تقسیم می شود

انواع پشتیبانی وب سایت چیست – انواع پشتیبانی سایت چیست ؟
۱) پشتیبانی فنی سایت

۲) پشتیبانی محتوایی سایت

تمامی مسائل فنی سایت مثل : رفع مشکلات وب سایت ، بروزسانی فنی و امنیتی وب سایت در دسته پشتیبانی فنیسایت قرار می گیرند و تمامی مسائل محتوایی سایت مثل : ایجاد مطالب و مقالات جدید ، بروز رسانی مطالب قبلی و…. نیزدر دسته پشتیبانی محتوایی سایت قرار میگرند.

مطئنا تا این جا با مفهوم پشتیبانی وب سایت آشنا شده اید ، اما پشتیبانی وب سایت توسط چه کسانی انجام میشود ؟

۱) مدیر یا مدیران وب سایت

۲) تیم پشتیبانی وب سایت

که در ادامه قصد داریم به مزایا و معایت هر کدام بپردازیم :
۱) مدیر یا مدیران وب سایت : معمولا کم هزینه ترین حالت پشتیبانی وب سایت ، پشتیبانی وب سایت توسط مدیر وب یامدیران سایت است ، و در اصل مهم ترین مزیت این حالت توجیه اقتصادی آن است

باتوجه به فراهم شدن بستر های لازم در کشور امکان ایجاد یک وب سایت به تنهایی و حتی بدون داشتن اطلاعات کافی دراین زمینه نیز فراهم شده است و هر شخصی حتی بدون داشتن کوچک ترین اطلاعات در این زمنیه و با کم ترین هزینه میتواندمدیر یک وب سایت باشدتا این جا همه چیز خوب است و مطئنا همین روند باعث توسعه روز افزون وب پارسی شده است .

اما این روند یک مشکلی دارد :
حفط و بقای وب سایت احتیاج به پشتیبانی و بروز رسانی مداوم دارد ، و باتوجه به این که مدیر وب سایت ممکن است اطلاعاتکافی در این زمینه را نداشته باشد ، در این مرحله حفط و بقای وب سایت دچار بحران می شودیا یک مثال ساده تر ، تماشای تلویزیون احتیاج به هیچ دانشی نداردو معمولا تمامی توضیحات لازم توسط فروشنده ارائه خواهد شد اما آیا مراقبت از آن هم به همین صورت است ؟

پاسخ بدون شک خیر است :

در صورتی که مراقبت های لازم بر اساس اصول آن انجام نشود حتما پس از مدتی مشکلاتی رخ خواهد داد و امکان تماشایتلویزیون وجود نخواهد داشتکه معمولا مدیر یا مدیران وب سایت در این مرحله سعی میکنندخود با جستجو و طرح سئوالمشکلات خود را حل کننداما این راه حل نیازمند صرف وقت بسیار جهت کسب تجربه است .که اگر بخواهیم این مرحله را نیز با مثال قبل توضیح دهیم : معمولا باتوجه به این که دانش لازم را ندارید باید دوره های آموزشهای لازم را بگذارنید و یا اگر وقت کافی جهت گذراندن دوره هارا نداشته باشید سعی میکنیدخودتان با آزمون و خطا نسبت بهرفع مشکلات اقدام کنید ، که گاهی امکان موفقیت وجود دارد و گاهی امکان بدتر شدن مشکل و یا حتی از بین رفتن وسیله خواهد شد

پس پشتیبانی به این حالت معایبی زیادی خواهد داشت .
۲) تیم پشتیبانی وب سایت : در این حالت همان طور که مشخص است تیم پشتیبانی یا شخص پشتیبان به بروز رسانی و یا

ارائه آموزش های لازم می پردازد

تیم پشتیبانی و یا فرد پشتیبان واقعی مطئنا دوره های لازم و تجریبات لازم را بدست آورده است و توانایی رفع مشکلات و ارائهآموزش در سریع ترین زمان ممکن را دارداما معمولا این شیوه به معنای واقعی به صورت رایگان نخواهد بودو فرد یا تیم مربوطههزینه هایی را دریافت خواهند کردکه شاید تنها عیب آن نیز همین باشد اما در این شیوه باتوجه به این که برای رفع مشکلاتزمان کمتری صرف خواهد شد .مطئنا مزایای بیشتری نسبت به حالت قبلی داردو از نظر اقتصادی نیز هزینه های صرف شده بااین شرایط توجیه کننده خواهد بود.

پشتیبانی سایت
سایتها به دلایل زیادی نیازمند بروز رسانی و فعال نگه داشته شدن هستند . پشتیبانی سایت متناسب با شخص پشتیبان , شرایط سایت و .. تعاریف و روش های زیادی دارد .

گروه سئوپیچ با افتخار اعلام میدارد اگر شما به هر دلیل نمیرسید یا نمیتوانید پشتیبانی سایت شخصی یا شرکتی تان را خودتان یا توسط نیروهای استخدامی انجام دهید. ما میتوانیم با عقد یک قرارداد پشتیبانی مدت دار این کار را برای شما انجام دهیم .

پشتیبان سایت
اینکه پشتیبان سایت چه مسئولیتهایی دارد و در قبال انجام چه کارهایی نسبت به صاحب سایت مسئولیت دارد متناسب با قرارداد کتبی یا توافق شفاهی میباشد که در شروع پروژه پشتیبانی سایت بین طرفین منعقد یا توافق شده است دارد .

همه سایت ها اععم از سایتهای فروشگاهی , خبری , شخصی , آموزشی , شرکتی , فروش فایل و … نیازمند پشتیبانی هستند و فارغ از اینکه این سایت جایگاه بالایی در کیوردهای هدف در نتایج گوگل دارد یا نه نیازمند بروز رسانی های مستمر میباشند که با تعرف کلی پشتیبانی سایت عنوان میشوند.

وظایف یک پشتیبان:
بطور کلی اموری مانند تولید محتوای جدید , انتشار محتوا , ویرایش محتوا , حذف و جابجایی محتوا , ویرایش , افزودن یا حذف تصاویر از روی سایت , تغییرات در ساختار سایت , بروز رسانی مداوم محتوا , پشتیبانی از جایگاه های سایت در نتایج جستجو ( این فرایندی تخصصی است و برای اینکار پشتیبان سایت باید تسلط یا آشنایی کافی به سئو داشته باشد) و آیتم هایی مشابه در زمره وظایف یک پشتیبان سایت قرار میگیرند که در نهایت بیس و مبنای تعیین وظایف توافقی میباشد که طرفین در شروع فرایند پشتیبانی سایت داشته اند.

برون سپاری طولانی مدت سایت برای پشتیبانی
قطعا برون سپاری پشتیبانی یک سایت برای پشتیبانی بصورت دراز مدت توصیه ما نیست و تنها در مواردی که نیرو یا تخصص لازم را ندارید به صورت موقت این کار توصیه میشود.

یک پشتیبان سایت استخدام کنید
با توجه به اینکه سایت ها بطور مداوم و همیشگی نیازمند پشتیبانی و بروز و زنده نگه داشته شدن هستند توصیه ما به صاحبان سایتها این است که برای طولانی مدت حتما به فکر استخدام یا آموزش نیرویی در داخل سازمان باشند یا اگر سایت شخصی است خود صاحبان سایت میتوانند آموزش سئو و مدیریت سایت لازم را فراگرفته و پشتیبانی سایتشان را انجام دهند

پشتیبانی سایت وردپرس
سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 5 سال گذشته چنان رشد انفجاری داشته که براحتی میتوان آن را محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای سایت لااقل در ایران نامید .

در ابتدای این مطلب لازم میدانم خط و مرز مشخصی بین دو عبارت قیمت سئو وردپرس و پشتیبانی سایت وردپرس ترسیم کنم . بع عبارتی پشتیبانی از یک سایت با بهینه سازی و سئو سایت کاملا مقوله جدا از هم میباشند و نمیتوان این دو را در یک سبد جای داد البته که در پروژه های سئو بخشی از فرایند پشتیبانی هم قرار دارد ولی در نهایت این دو مقوله های کاملا جدایی از هم میباشند.

پشتیبانی سایتهای وردپرس فروشگاهی
تعرفه ها و شرایط پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی متناسب با تعداد محصولات , میزان تراکنش و فروش محصول و بازدید سایت و سطح فعالیت و محتوا گذاری سایت متفاوت میباشد .

ولی اگر بخواهیم یک چهارچوب کلی برای پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی تعیین کنیم میتوانیم تعرفه ماهیانه پشتیبانی از این سایتها را از مبلغ 300,000 تومان تا 1,000,000 تومان اعلام کنیم

هزینه پشتیبانی سایت
قیمت پشتیبانی سایت بستگی به نوع پشتیبانی آن دارد، یعنی با توجه بهمیزان وقت وساعات و کیفیت کار هزینه پشتیبانی سایت مشخص می گردد. گروه طراحی و پشتیبانی پرشیانا وب پکیج های آماده ای جهت پشتیبانی سایت ارائه کرده است که با انتخاب هر کدام از پکیج ها قیمت پشتیبانی سایت متفاوت خواهد بود. در صورت انتخاب پکیج پشتیبانی پایه پرشیا وب امکاناتی از قبیل رفع مشکلات هاستینگ و دامنه ، بک آپ گیری هفتگی از سایت ، ساخت ایمیل به تعداد دلخواه، نصب و بروز رسانی تمامی افزونه ها و ماژول ها، بروز رسانی سیستم مدیریت محتوا، بارگزاری محتوا و عکس های جدید، حذف خطاهای سایت مانند Error 404، مدیریت مطالب سایت، بررسی روزانه امنیت و وضعیت سایت و پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری برای سایت شما در نظر گرفته می شود. توجه بفرمایید که با انتخاب این پکیج در واقع از سایت شما کاملا محافظت شده و سایت شما همیشه در حال بروز رسانی محتوا می باشد ولی شامل خدمات سئو نمی شود. در صورت نیاز به استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت خود باید از بسته های خدمات سئو ما استفاده نمایید که می توانند به بهینه سازی سایت شما و افزایش رتبه سایتتان در نمایش نتایج گوگل و در نتیجه افزایش بازدید سایت شما کمک کنند.

در صورت انتخاب پکیچ پشتیبانی سایت حرفه ای نیز علاوه بر تمامی امکانات پکیج پشتیبانی سایت پایه، امکاناتی همچون ✔ تمامی امکانات پکیج پایه، امکاناتی مانند اعمال سئو پایه، افزایش امنیت سایت، افزایش سرعت سایت، بهینه سازی تصاویر وبسایت، تولید محتوا منحصر بفرد مطابت اسول سئو، بروزرسانی قسمت های مختلف گرافیکی سایت، تجزیه و تحلیل وب سایت برای سئو، بهینه سازی کد های وب سایت، بهینه سازی ساختار مطالب وب سایت، ثبت وب سایت در گوگل وب مستر، ایجاد سایت مپ و robot.txt برای سایت، رفع اشکلات فنی سایت، راه اندازی گواهینامه امنیتی SSL برای سایت نیز به پشتیبانی سایت شما افزوده خواهد شد.

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت
هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت شما بر اساس پکیج انتخابی متفاوت خواهد بود. با انتخاب پکیچ پشتیبانی سایت پایه مبلغ پرداختی ماهیانه 500.000 تومان در ماه خواهد بود. در صورت انتخاب پکیچ پشتیبانی سایت حرفه ای مبلغ پرداخت ماهیانه برا شما عزیزان مبلغ 1.000.000 تومان در ماه خواهد بود. شما می توانید هم به صورت آنلاین نسبت به سفارش پکیج انتخابی خود اقدام نمایید و یا با تماس با شماره ما از مشاوره قبل از خرید بهره ببرید و به صورت تلفنی سفارش خود را با ما در میان بگذارید.

پشتیبانی سایت وردپرس خبری
سایت های خبری وردپرس کاملا شرایط ویژه ای دارند و قبل از اینکه بخواهیم پشتیبانی این نوع سایت ها را قبول کنیم نیازمند بررسی محتوا و زمینه اطلاع رسانی سایت میباشد .

خدمات پشتیبانی سایت
اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی سایت بسیار زیاد است چرا که یک سایت مانند ویترین کسب و کار شما است و نیاز است که دائما نمایان گر خدمات و محصولات شما باشد. به عقیده ما طراحی یک سایت پایان پروزه نیست و نیاز است که برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما به صورت مرتب و طبق برنامه بروز رسانی و پشتیبانی گردد.

از دیگر خدمات گروه طراحی پرشیانا وب خدمات پشتیبانی سایت می باشد. قاعدتا در وب سایت یا سرویسی بعد از ارائه به مشتریان نیازمند ارائه خدمات پشتیبانی از طرف توسعه دهنده این خدمات می باشد. از جمله خدمات پشتیبانی سایت توسط پرشیانا وب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پشتیبانی سایت چیست
همانند خدمات پس از فروش یک کالا، موضوع پشتیبانی سایت و مدیریت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پرشیانا وب همواره سعی دارد که با عملکرد به موقع و مناسب خود رضایت کامل مشتریان عزیز خود را جلب نموده و عملکردی بر اساس حس مسئولیت داشته باشد و پاسخگوی اعتماد مشتریان خود باشد. جلب رضایت مشتریان هدف اصلی این مجموعه می باشد، ارائه خدمات پشتیبانی سایت و بروز رسانی و مدیریت آن با بهترین کیفیت هدف اصلی این مجموعه می باشد.

لیست برخی از خدمات پشتیبانی سایت سئوپیچ
✔ پشتیبانی فنی وب سایت
انجام تنظیمات امنیتی سایت، رفع ایرادات و خطاهای ممکن سایت، تهیه بک آپ های هفتگیاز سایت ، استاندارد سازی کدهای برنامه نویسی سایت و بهینه سازی سایت.

✔ تولید محتوا با استاندارد سئو
تولید محتوای سایت به صورت استاندارد، تهیه تصاویر و آیتم های گرافیکی، بروز رسانی اخبار و اطلاعات سایت، تنظیمات محتوا سایت جهت سئو.

✔ بارگذاری و آپلود محتوای جدید
برزورسانی محتوای سایت با آپلود و بارگذاری مقالات، اخبار، محصولات و عکس های جدید در سایت

✔ طراحی و ریدیزاین صفحات
طراحی دوباره صفحات مهم سایت بر اساس موضوع مورد نظر در آن صفحه و استفاده از المان های گرافیکی جذاب برای بینندگان

✔ خدمات پشتیبانی سئو وب سایت
خدمات پشتیبانی سئو سایت شامل بک لینگ گذاری، تولید محتوای منحصر به فرد و مجموعه کارهای مختلف جهت معرفی به موتورهای جستجو جهت ارتقا در نتایج جستجو گوگل

✔ پشتیبانی فنی سرور، هاست و دامین سایت
پشتیبانی تمامی مشکلات مربوط به هاست و دامین سایت ، پیگیری مشکلات بجود آمده برای سایت که از طرف هاستینگ بوده و رفع مشکلات و برقراری ارتباط با هاستینگ تا رفع کامل مشکل.

✔ تبلیغات و معرفی سایت در شبکه های اجتماعی
تبلیغات سایت در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفت و گو برای معرفی بیشتر سایت با هدف افزایش بازدید از سایت

✔ آپدیت cms ها، افزونه ها و ماژول ها
آپدیت روزانه و هفتگی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و افزونه ها و ماژول های مورد استفاده در سایت جهت استفاده بهینه و رفع مشکلات امنیتی ممکن

✔ پشتیبانی تمام وقت
پشتیبانی سایت پرشیانا وب به صورت تمام وقت می باشد، ما حتی در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری نیز پاسخگو نیاز شما عزیزان برای رفع مشکلات بوجود آمده یا آپدیت مطالب سایت هستیم.

✔ پاسخگویی و پشتیبانی در لحظه
به این صورت که مشتریان عزیز در هر لحظه از شبانه روز می توانند با یک تماس کوچک با ما از خدمات پشتیبانی ما بهره ببرند و هیچ محدودیتی در زمان پاسخگویی و پشتیبانی سایت شما عزیزان از طرف ما وجود ندارد.

✔ طراحی عکس، اسلایدر و بنر
طراحی انواع بنرها، اسلایدر ها و طرح های گرافیکی برای تبلیغ در سایت و یا زیبایی سایت و نمایش محوصلات با زیباترین شکل ممکن و باب سلیقه شما عزیزان.

✔ رفع مشکلات امنیتی سایت
با پشتیبانی روزانه و مرتب از سایت و بروز رسانی افزونه ها و ماژول های امنیتی لازم از بروز مشکلات امنیتی و فنی ممکن جلوگیری می شود ولی در صورت بروز هر گونه مشکل امنیتی یا فنی، بلافاصله ما وارد عمل شده و نسبت به رفع هرگونه مشکل امنیتی یا فنی سایت شما اقدام به عمل نموده و مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن رفع می نماییم.

✔ نصب انواع افزونه ها و ماژول های مورد نیاز
نصب کلیه افزونه ها و ماژول های مورد نیاز برای سایت جهت ارتقا امکانات سایت و افزایش کیفیت تجربه کاربری سایت که در نهایت منجر به افزایش قدرت سئو سایت و افزایش بازدید از سایت شما می شود.

✔ بک آپ پیری منظم از سایت
بک آپ گیری مرتب هفتگی از هاست و محتوای سایت که می تواند باعث افزایش امنیت و راحتی خیال شما عزیزان گردد.

✔ تهیه و راه اندازی گواهینامه امنیتی SSL برای سایت
گواهینامه امنیتی SSL یکی از ملزومات یک سایت می باشد که می تواند به امنیت سایت و سئو سایت کمک شایانی بکند.

✔ آموزش پنل مدیریت سایت
آموزش نحوه مدیریت مطالب وب سایت به مشتریان، آموزش پنل مدیریت جوملا و ووردپرس، نحوه ایجاد محتوا بر اساس سئو سایت.

شرح خدمات
تهیه بکاپ های دوره ای از فایل ها و تنظیمات پنل سایت
تهیه بکاپ های دوره ای از دیتابیس و محتوای وب سایت
به‌ روز رسانی امنیتی هسته پرتال وب سایت وردپرسی
به روز رسانی امنیتی افزونه های پرتال وردپرسی بنا به ضرورت
غیر فعالسازی افزونه های بنا بر نیاز و صلاحدید به جهت بهبود عملکرد
حذف افزونه های غیر ضروری جهت اطمینان از عملکرد صحیح
نصب و تنظیمات افزونه‌های ضروری بنا به تشخیص و صلاحدید تیم فنی
اطمینان از کارکرد کامل و عملکرد صحیح و بدون نقص وب سایت
راه اندازی رایگان کمپین های گوگل ادز در صورت سفارش –
چک کردن کد و سورس صفحات برای رفع اشکالات و بهینه‌سازی –
اطمینان از عدم وجود صفحات 404 و ایجاد ریدایرکشن های لازم –
افزایش و بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت با افزونه های مناسب –
تهیه و نصب گواهینامه اس اس ال رایگان سالیانه بنا بر نیاز –
رفع اشکالات احتمالی گواهی SSL سایت و اطمینان از عملکرد صحیح – تعرفه پشتیبانی سایت
ارائه گزارش از بهبودها و تغییرات انجام شده بر روی وب سایت –
افزایش سرعت بارگذاری سایت با تکنیک های پیشرفته تا حداکثر میزان ممکن به لحاظ فنی – –
راه اندازی و بهینه سازی رایگان کمپین های گوگل ادز – –
امکان درخواست تغییرات صرفا ظاهری در طراحی موجود سایت – –
نصب و تنظیم افزونه‌های مدنظر کارفرما و بنا به صلاحدید تیم فنی شرکت – –
طراحی اختصاصی صفحات لندینگ تا ۳ طرح طبق نظر کارفرما بنا بر نیاز – –
طراحی اسلایدر یا تصاویر مطالب تا ۱۰ تصویر بنا بر نیاز – –
ایجاد فرم پاپاپ در صفحات خاص جهت دریافت لید و افزایش ROI – – –
رفع موانع و تعبیه فاکتورهای حداقلی در جهت بهینه سازی سایت – – –
تهیه و پست یک مطلب در هفته برای شبکه های اجتماعی بنا بر نیاز – – –
ارسال خبرنامه به اعضا سایت و مشتریان – تا ۵ هزار ایمیل – بطور هفتگی بنا بر نیاز – – –
ارائه مشاوره رایگان جهت برنامه ریزی ایجاد باشگاه مشتریان
اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه های نگهداری سایت
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پکیج ها و مزایای آن میتواند با واحد فروش سئوپیچ تماس حاصل فرمایید.سئو پیچاز سال 1382 فعالیت خود را در زمینه ساخت و طراحی و بهینه سازی وبسایت سئو آغاز نموده.اکثر سایت های طراحی شدهسئو پیچ بر پایه جوملا و وردپرس می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از اواخر سال گذشته میلادی شاهد انتشار اطلاعات و رندرهای گلکسی A52 5G هستیم و حالا اولین رندر رسمی و مطبوعاتی این گوشی هوشمند افشا شده است.

این رندر باکیفیت اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار نمی‌دهد و طراحی آن مشابه دیگر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است. این دستگاه از گوشه‌های گرد، حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی و حاشیه‌ها نسبتا کم بهره می‌برد. در سمت راست دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورند.

روی پنل پشتی گلکسی A52 5G دوربین اصلی چهارگانه به همراه فلاش LED درون یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند. طراحی دوربین این گوشی مقداری از دوربین اصلی گلکسی A32 5G متفاوت است و البته گوشی ارزان‌تر سامسونگ طراحی جذاب‌تری دارد.

گزارش‌های گذشته به استفاده از فریم فلزی و بدنه پلاستیکی در نسل آینده گوشی میان‌رده سامسونگ اشاره کرده بودند، اما همراه با رندر رسمی این دستگاه، اطلاعاتی درباره جنس بدنه منتشر نشده. رندرهای گذشته از قرارگیری درگاه سیمکارت و میکروفن در بخش بالایی دستگاه خبر داده بودند. در بخش پایینی میکروفن دوم، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB Type-C و اسپیکر قرار دارند.

گلکسی A52 5G
 
رندر غیررسمی گلکسی A52

گلکسی A52 5G با چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین‌های اولترا واید، تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌شود. هنوز مشخصات این سه دوربین و همچنین دوربین سلفی این گوشی سامسونگ افشا نشده‌اند.

طبق رندر جدید، گوشی آینده کره‌ای‌ها دارای بدنه مات خواهد بود. این دستگاه علاوه بر رنگ مشکی، با رنگ آبی هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت مشابه گلکسی A51 5G یعنی ۴۹۹ دلار از راه برسد. با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره گلکسی A52 و گلکسی A72 منتشر شده، احتمالا در آینده نزدیک از آن‌ها رونمایی می‌شود.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت داروسازی «جانسون و جانسون» اثربخشی واکسن کرونا تک دوز خود در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را در مجموع ۶۶ درصد و میزان کارایی آن در جلوگیری از ابتلا به نوع شدید را ۸۵ درصد اعلام کرد.

جانسون و جانسون کارآزمایی بالینی واکسن خود را با حضور ۴۴ هزار شرکت کننده از ایالات متحده، آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی انجام داده و می‌گوید میزان مصونیت در مناطق مختلف متفاوت بوده است: «سطح محافظت در برابر موارد متوسط تا شدید کووید-۱۹، ۷۲ درصد در ایالات متحده، ۶۶ درصد در آمریکای لاتین و ۵۷ درصد در آفریقای جنوبی ۲۸ روز پس از تزریق واکسن بوده است.» این شرکت اضافه می‌کند که ۱۴ روز پس از تزریق واکسن آغاز مصونیت در برابر کرونا مشاهده شده است.

 

 

 

جانسون و جانسون می‌گوید از اوایل ماه فوریه درخواست استفاده اورژانسی از واکسن خود در آمریکا را تسلیم سازمان غذا و داروی ایالات متحده می‌کند. این واکسن احتمالاً پس از فایزر و مدرنا (با اثربخشی بیش از ۹۰ درصد) سومین واکسن تأیید شده در آمریکا لقب خواهد گرفت.

البته واکسن جانسون و واکسن برخلاف دو واکسن ذکر شده تنها در یک دوز تزریق می‌شود و می‌توان آن را به مدت حداکثر سه ماه در یک یخچال معمولی بین دمای ۳۵ تا ۴۶ درجه فارنهایت (۱.۶ تا ۷.۷ درجه سلسیوس) نگهداری کرد که حمل و نقل و نگهداری آنرا در مقایسه با دو واکسن دیگر آسان‌تر می‌کند.

دکتر «Mathai Mammen»، رییس‌ بخش تحقیق و توسعه شرکت داروسازی بلژیکی Janssen (زیرمجموعه جانسون و جانسون) می‌گوید: «برای تغییر مسیر همه‌گیری به واکسینه کردن انبوه جهت ایجاد مصونیت جمعی نیاز داریم و واکسن تک دوز با ایجاد مصونیت سریع‌تر در بدن و با قابلیت حمل و نگهداری آسان‌تر می‌تواند راهکاری بالقوه برای واکسینه کردن تعداد زیادی از مردم باشد.»

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

راهکار دوم: ارتقاء کیس های فرسوده
اگر کماکان با کیس های خویش شغل می‌کنید و به نظرتان نیرو فعلی کیس های شما سایر پاسخگوی نیاز شما و یا گردآور شما نیست، یکتا از گزینه های می‌تواند، ارتقا کیس می‌باشد.

طبیعتا ارتقا کیس (با پروا به دربایستن شما) هزینه بسیاری را می‌طلبد، ارتقا کامپیوتر های کهن در حال حاضر با توجه به قیمت بالای دلار در این روزها، بهتر است اینکار را با حوصله و دقت فراوان سپریدن دهید تا بتوانید با بهترین بها پسندیده ترین دشوار اسباب (کیس) را برای خویش و یا گردآور خویش خریداری کنید.

لازم به بیان است که برای تهیه یک کیس با کاربری اداری با توجه با کامپیوتر قدیمی خود چه کنیم به بها های امروز( همانطور که قبل تر گفته شد ) دربایستن به پیشبینی هزینه دست کم 4 تا 5 میلیون تومانی به ازای هر کیس می‌باشد.

آوش نت می‌تواند با مشاوره رایگان و شناخت تامین کننده های بازار IT، شما را در خریدی صحیح و حرفه ای یاری کند. جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره سرنوشت گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ هستیم. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، این محصولات بازنسشته می‌شوند و دیگر شاهد عرضه نسخه جدیدی از این گوشی‌های هوشمند نخواهیم بود.

در ماه‌های گذشته برخی منابع به توقف تولید گوشی‌های سری گلکسی نوت اشاره کرده بودند، اما یکی از مدیران این کمپانی کره‌ای چنین موضوعی را رد کرد و همچنین شاهد انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا بودیم. در همان زمان مدیر بخش موبایل سامسونگ از پشتیبانی گوشی‌های بیشتری از قلم S Pen خبر داد و برای اولین بار یکی از گوشی‌های سری گلکسی S یعنی گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از این قلم معرفی شد.

حالا دو منبع موثق حوزه فناوری به این موضوع اشاره کرده‌اند که گوشی‌های سری گلکسی نوت در پایان عمر خود قرار دارند و خبری از گوشی گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود. ظاهرا سامسونگ اخیرا به این نتیجه رسیده که دیگر این محصولات را تولید نکند که مسلما خبر خوشایندی برای طرفداران این فبلت نخواهد بود.

در حالی که «Ice Universe» در توییتی از پایان کار سری نوت خبر داده، یک منبع صنعتی به نام «راس یانگ» به این موضوع اشاره کرده که شاید سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۲۰ FE را وارد بازار کند. یانگ همچنین در توییت اخیرش از افزایش فروش گوشی‌های سری گلکسی S21 به علت عدم تولید نسل بعدی سری نوت خبر داده است.

گوشی‌های سری نوت در سال‌های گذشته تفاوت چندانی با گوشی‌های سری گلکسی S نداشتند و با توجه به پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen، شاید توقف تولید سری نوت منطقی باشد. کره‌ای‌ها می‌توانند با اینکار روی گوشی‌های تاشو تمرکز کنند و با عرضه محصولات متنوع، فروش آن‌ها را افزایش دهند.

 

 منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/23/%d8%aa%d9%88%d9%82%d9%81-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بر اساس گزارش یک روزنامه تایوانی، آیفون ۱۳ از سیستم تشخیص چهره جدید برخوردار است به همین دلیل اندازه بریدگی نمایشگر در آن کوچکتر خواهد شد.

روزنامه Digitimes با انتشار گزارش جدیدی اعلام کرد که آیفون ۱۳ به خاطر بهره مندی از Face ID جدید ناچ کوچکتری خواهد داشت. این روزنامه همچنین با استناد به منابع خود در زنجیره تأمین اپل مدعی شد که دوربین فوق عریض در آیفون‌های امسال قوی‌تر می‌شود.

این سومین مرتبه‌ای است که شایعه باریک یا کوچک شدن ناچ در سری آیفون ۱۳ مطرح می‌شود. خبرگزاری ژاپنی Mac Otakara پیشتر با استناد به منابع آگاه در زنجیره تأمین چنین ادعایی را مطرح کرد. همچنین «Ice Universe» که از منابع مؤثق در حوزه تکنولوژی به شمار می‌رود نیز از کوچک شدن ناچ آیفون‌های جدید خبر داد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/23/%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%86%d8%a7%da%86-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9%d8%aa%d8%b1-cis-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%aa%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تفاوت بین نام های کاربری و نام های اینستاگرام چیست؟
قبل از آغاز روشنگری نحوه تغییر اسم اینستاگرام ، بگذارید توضیح دهم که بین نام اینستاگرام و نام کاربری شما چه تفاوت هایی وجود دارد.

نام کاربری اینستاگرام منحصر به فرد است
اولین و مهمترین تفاوت بین اسم اینستاگرام و نام کاربری این است فرق نام و نام کاربری در اینستاگرام چیست که یک نام کاربری منحصر به فرد است و وقتی شما آن را برگزیدن کردید ، هیچ کس دیگر نمی تواند آن را داشته باشد و دو کاربر نمی توانند مقارن متعلق به بهره‌گیری کنند.
اما اسم در اینستاگرام هیچ محدودیتی ندارد و می تواند در بین چندین کاربر یکسان باشد. حتی می توانید یک جمله ، عبارت یا هر چیز دیگری را به جای اسم خود وارد کنید. به راستی ، اسم اینستاگرام همان چیزی است که شما می خواهید مردم شما را با آن بشناسند.

نام های کاربری لینک های پروفایل اینستاگرام شما را برپایی می کنند
همه ما لینک هایی را در پروفایل های خود داریم که در همه شبکه های اجتماعی در دسترس هستند. اسم کاربری اینستاگرام لینکی را برای پروفایل های ما ایجاد می کند ، و هنگامی که تصمیم می گیریم نام کاربری اینستاگرام را تغییر دهیم ، این لینک نیز تغییر می کند و با اسم کاربری جدید سازگار می شود.

چطور بهترین پروفایل اینستاگرام را داشته باشیم

آیا می توانید نام کاربری اینستاگرام خویش را تغییر دهید؟
بله ، به راحتی می توانید اسم کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهید. در تمام شبکه های اجتماعی در کل عالم ، اسم های کاربری بی همتا هستند و کاربران باید این نکته را به خاطر داشته باشند لغایت نامهای کاربری خود را با دقت بیشتری گزینش کنند.
تقریباً در بیشتر شبکه های اجتماعی ، کاربران مجاز نیستند نامهای کاربری خویش را برپایی کرده و بعد از ثبت نام تغییر دهند ، ولی اینستاگرام یکتا از آنها نیست و ما هر وقت بخواهیم می توانیم نام کاربری خویش را در اینستاگرام تغییر دهیم.

آیا می توانیم از نام کاربری کهنه خویش در اینستاگرام کاربرد کنیم؟
این امکان وجود دارد که بتوانید یک بار دیگر اما با دو شرط ، از اسم کاربری کهن خود بهره‌گیری کنید. مورد اول این است که نام کاربری کهن اینستاگرام پس از تغییر ۱۴ روز قفل می شود ، فلذا باید حداقل دو هفته صبر کنید و بعد متعلق به ، سعی کنید دوباره آن را تغییر دهید.

شرط دوم این است که ممکن است نام کاربری ای را که آن را تغییر دادید را شخص دیگری اشغال کرده باشد ، و همانطور که اشاره کردم ، دو کاربر مختلف نمی توانند از یک اسم کاربری بهره‌گیری کنند زیرا اسم های کاربری رسانه های اجتماعی باید بی همتا باشند.

چگونه نام و اسم کاربری اینستاگرام را تغییر دهیم؟
پس از گذشت تقریباً یک دهه از زمان تأسیس اینستاگرام ، یکی از متداول ترین سؤالی که هنوز بدست بسیاری از کاربران سؤال می شود ، نحوه تغییر نام یا اسم کاربری در اینستاگرام است ، و این در واقع احد از ابتدایی ترین کارهاست. برای یافتن پاسخ های خود با من در پیوسته مطلب به اتفاق باشید.

آشنایی کامل با دسته استوری در اینستاگرام
برای تغییر نام اینستاگرام خویش ، مراحل ذیل را تعقیب کنید:

به برنامه اینستاگرام بروید و آن را باز کنید.
به پروفایل اصلی خود بروید ، که در زاویه زیر سمت راست برنامه و یا در زاویه بالا سمت راست در وب اینستاگرام پیمان دارد. تنها زمانی تصمیم بگیرید که نام کاربری اینستاگرام را تغییر دهید که مطمئن هستید در آینده نمی خواهید آن را برگردانید زیرا خطر زیادی برای از دست دادن آن هستی دارد و ممکن است توانا به بازگشت نام کاربری باستانی نباشید.
بر روی دکمه “Edit Profile” ، که به وضوح در بخش بیوگرافی شما قرار دارد ، کلیک کنید.
اکنون ، در صفحه مفتوح شده ، می توانید نام اینستاگرام و نام کاربری خویش را تغییر دهید. فقط روی هر یک از آنها ضربه بزنید که مایل به تغییر و نوشتن موارد جدید هستید.
تمام ! اینها کل کاری است که برای تغییر اسم و اسم کاربری باید انجام دهید.
کارهایی که باید بعد از تغییر اسم اینستاگرام سپریدن دهید
نام کاربری شما به عنوان شناساگر پیج شما در عقیده گرفته می شود و مردم حساب شما را با اسم و نام کاربری که برای این حساب گزینش کرده اید می شناسند.
به همین انگیزه اثناء انتخاب نام یا اسم کاربری اینستاگرام خویش برای برپایی یک حساب کاربری به اهمیت آن دقت کنید. شدنی است پیگیری کننده ها و مطالبی را که به اینستاگرام خود پیوند داده اید از دست دهید.

یکی دیگر از انگیزه ها اصلی که تغییر اسم و نام کاربری در اینستاگرام پیشنهاد نمی شود این است که برای مدت اختصار در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو نما نخواهید شد.

به هر حال ، اگر شما مایل هستید ریسک های تغییر اسم کاربری در اینستاگرام را بپذیرید ، کارهای دیگری هستی دارد که می توانید ضرر های این شغل را کمتر کرد.

تغییرات را در شبکه های اجتماعی آگاهی رسانی کنید
شما بی گمان در سایر شبکه های اجتماعی فعال هستید. به یاد داشته باشید اسم های دیگر شبکه های اجتماعی تان را به همان اسمی تغییر دهید که در اینستاگرام خویش تغییر داده اید لغایت مردم را آگاه کنید الی شما را بشناسند.

فالوور های خود را آگاه کنید
مهمترین کاری که باید درست پس از تغییر اسم کاربری اینستاگرام انجام دهید ، آگاهی رسانی آن برای تعقیب کنندگان تان است. اکثر ما حسابهایی را که نمی شناسیم حذف می نماییم یا بلاک می کنیم. بعد از اینکه با یک نام کاربری جدید نما شدید ، یک پست یا استوری در اینستاگرام خود صحیح کنید تا دگرگونی ها را برای تعقیب کنندگان تان اعلام کند و باعث شود آنها اینستاگرام شما را با نامدار جدید بشناسند.

لینک های خارجی و درونی را در پیج تان ویرایش کنید
همه ما مطمئناً سعی کرده ایم تصاویر و فیلم های اینستاگرام خویش را شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذاریم ، یا گاها ما لینک هایی را برای پروفایل خویش در تارنما های گوناگون برای اهدافی همانند بازاریابی به اشتراک گذاشته ایم.

بگذارید به شما بگویم که بعد از تغییر نام کاربری اینستاگرام ، این لینک کاملاً بی فایده خواهند بود زیرا همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، نام های کاربری لینک های پروفایل ما را برپایی می کنند و از آنجا که اکنون نام تغییر کرده است ، باید URL ویرایش شود.

بنابراین به پلتفرم هایی که چه بسا لینک اینستاگرام خود را در آن ها اشتراک گذاشته اید ، بیاندیشید و آنها را ویرایش کنید تا با نام کاربری جدید جایگزین شوند.

آموزش اضافه کردن بیو یا توضیحات در صفحه اینستاگرام instagram bio
چگونه اسم و nametag اینستاگرام را تغییر دهیم؟
اینستاگرام الان گرد از دوست داشتنی ترین رسانه های اجتماعی در بین کل گروه های سنی ، به اخص جوانان است. با این حال ، استفاده از ویژگی های اینستاگرام هر روز تغییر می کند. در این بخش توضیح می دهم که چگونه می توانید نام و nametag اینستاگرام خویش را شخصی سازی کنید و بهبود ببخشید.

در واقع ، اینستاگرام گاهی به واسطه تغیراتی که در آن رخ می دهد مبهوت کننده می شود بنابر این برای برپایی تغییرات در اینستاگرام شما به راهنمایی احتیاج دارید. به عنوان یک کاربر اینستاگرام برای رشد اکانت اینستاگرام خود ، ممکن است از ابزارهای زیادی مانند ربات اینستاگرام ، دست موزه اتوماسیون اینستاگرام ، ابزارهای مدیریت یا هر دست موزه دیگری برای به کارگیری ویژگی های اضافی در اینستاگرام کاربرد کنید.

چگونه نام اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟
پس از برپایی اکانت اینستاگرام ، شدنی است از اسم کاربری یا حتی آدرس ایمیل شما کاربرد شود. با این حال ، شما به راحتی می توانید نام و سبک فونت آن را مطابق تمایل خویش تغییر دهید. تغییر اسم اینستاگرام تنها به چند مرحله دربایستن دارد و می توانید با به کارگیری هر دو برنامه اینستاگرام در تلفن و دسک تاپ خویش آن را تغییر دهید.

برای تغییر اسم اینستاگرام در برنامه اینستاگرام:

برنامه اینستاگرام را باز کنید
با ضربه زدن روی عکس پروفایل خود ، به پروفایل خویش بروید
روی ویرایش پروفایل کلیک کنید
نام را در نوار اسم تایپ کنید
تغییرات را اندوخته کنید
برای تغییر نام اینستاگرام در دسک تاپ:

به تارنما اینستاگرام بروید و وارد شوید
با کلیک روی عکس پروفایل خویش به پروفایل خود بروید
روی ویرایش پروفایل کلیک کنید
نام را در نوار نام تایپ کنید
تغییرات را ثبت کنید
چگونه می نا فونت نام اینستاگرام را تغییر داد؟
متأسفانه اینستاگرام به شما امکان تغییر قلم در برنامه خود را نمی دهد و شما باید از ابزارهای اضافی برای تغییر فونت اسم اینستاگرام خویش کاربرد کنید.

برای تغییر فونت نام اینستاگرام:

به https://igfonts.io/ یا هر تولید کننده فونت اینستاگرام دیگر بروید
نام باره نظر خود را وارد کنید
سبکی را که ترجیح می دهید برگزیدن کنید
متن را کپی کنید
برنامه اینستاگرام را مفتوح کرده و به پروفایل خود بروید
به ویرایش پروفایل بروید
نام را در نوار اسم کپی کنید
تغییرات را ذخیره کنید
اکشن بلاک شدن action block در اینستاگرام چیست و چگونه می تاب آن را رفع کرد؟
نحوه تغییر nametag اینستاگرام
می توانید با به کارگیری برنامه اینستاگرام چه برای دستگاه های آیفون و چه برای اندروید ، nametag اینستاگرام را تغییر دهید.

برای تغییر Nametag اینستاگرام در برنامه اینستاگرام:

به پروفایل خویش بروید و روی یک مظهر سه خط کلیک کنید.
روی مظهر Nametag (دو مربع) کلیک کنید.
برای تغییر nametag ، در هر نقطه از صفحه لمس کنید یا بر روی دکمه در رأس صفحه کلیک کنید تا طرح های دیگر را آزمون کنید.
می توانید از Color برای جابجایی بین رنگ های گوناگون ، ار Emoji برای استفاده از طرح های emoji متفاوت کاربرد کنید یا می توانید هر گونه استیکر سلفی را آزمون کنید.


نتیجه
اینستاگرام در میانی بسیاری از شبکه های اجتماعی یک استثناست و کاملاً به ما پروانه می دهد نام اینستاگرام و حتی اسم کاربری خود را تغییر دهیم ، ولی تغییر نام کاربری نیز معایبی دارد و بهتر است پیش از ایجاد این تغییر بزرگ مطمئن باشید ، زیرا شما ممکن است با یک عنوان جدید شناخته شوید و کسی شما را با نام گذشته تان نشناسد.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معمولا در شبکه های اجتماعی قوانینی برای بهره‌گیری کاربران هستی دارد. اینستاگرام نیز از این قائده مستثنی نیست و ضوابطی را برای کاربران خود تعیین نموده است. قابلیتی در اینستاگرام هستی دارد که از طریق آن می طاقت موارد تخلف را به اینستاگرام گزارش داد. در صورتی که در اینستاگرام پست، کامنت و یا اکانتی را تماشا نمودید که شرایط و قوانین استفاده از این رسانه اجتماعی را ذیل پا گذاشته و خلاف قوانین اینستاگرام عمل می کند از طریق ریپورت کردن اکانت اینستاگرام وی آن را گزارش دهید. چگونه بفهمیم ریپورت شدیم در پیوسته می خواهیم بدانیم ریپورت در اینستاگرام چیست و چه کسانی را می تاب در اینستاگرام ریپورت کرد. برای آشنایی با گونه ها ریپورت در اینستاگرام ما را تا انتهای این مطلب از میزبان فا مگ همراهی کنید.

 

ریپورت در اینستاگرام چیست؟
ریپورت به معنی گزارش دادن است. زمانی که شما محتوای اذیت دهنده ای در اینستاگرام می بینید می توانید از راه قابلیت report اینستاگرام آن را گزارش دهید. در این چهره اینستاگرام با گرفتن گزارش از جانب شما به این جستار بررسی می کند. در صورتی که کاربران قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند این امکان وجود دارد به کمک قابلیت report اینستاگرام توسط اشخاص سایر ریپورت شوند و حتی اکانتشان غیر پرکار گردد.

report اینستاگرام زمانی استعمال دارد که بخواهید شخصی را که پستی غیر اخلاقی منتشر کرده به اینستاگرام اطلاع دهید. در واقع ریپورت اینستاگرام به این معنی است که شما کاربر را در به کارگیری اینستاگرام بازداری می کنید.

نکته: پروا داشته باشید ریپورت و بلاک در اینستاگرام دو قابلیت کاملا متفاوت هستند.

انواع ریپورت در اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام چیست؟ریپورت کردن در اینستاگرام گونه ها مختلف دارد. شما می توانید در اینستاگرام در صورت نگریستن عکس، فیلم و یا یک کامنت خلاف قوانین مطرح شده در اینستاگرام بلافاصله آن را ریپورت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که پروفایل یک شخص را در اینستاگرام ریپورت کنید.

ریپورت یک پست در اینستاگرام
ریپورت یک کامنت در اینستاگرام
ریپورت یک اکانت در اینستاگرام
ریپورت پیام در دایرکت اینستاگرام
ریپورت استوری اینستاگرام
چه کسانی را می نا در اینستاگرام ریپورت کرد؟
اینستاگرام قوانینی را برای به کارگیری این شبکه اجتماعی تعیین نموده است و موارد تخلف را به 6 بخش بخش کرده است و تاکید دارد در صورت مشاهده این موارد حتما شخص مورد عقیده را رپیورت کنید. پس اگر در اینستاگرام یکتا از تخلف های پایین را مشاهده کردید این امکان وجود دارد که آن را ریپورت کنید.
جعل هویت شما توسط یک شخص
در صورتی که شخصی با نیت دزدیدن هویت شما به اسم شما اکانتی در اینستاگرام ساخته و پست های شما را منتشر می کند حتما آن شخص را ریپورت کنید. سلبریتی ها نیز صفحات زیادی با نام های مشابه خویش در اینستاگرام دارند ولی سرگذشت هواداران سلبریتی ها با صفحه شخصی متفاوت است. کلمه fanpage در بیو اینستاگرام مشخص کننده این است که شخص مورد عقیده از طرفداران آن سلبریتی است و قصد دزدیدن هویت او را ندارد.
کسی که ادعا می کند یک کس سرشناس است.
شخصی که یک اکانت فیک برای یک کس شناخته شده ساخته است و فالوورهای زیادی دارد باید ریپورت شود. زیرا این شخص ممکن است دیگران را به اشتباه بیندازد.
کپی کردن عکس های شما بدست یک نفر
اگر شما جزء آن بخش از افرادی هستید که فرآورده و یا هنری را در اینستاگرام به نمایش می گذارید شدنی است هنر و یا محصول شما توسط اشخاص دیگر کپی و منتشر گردد. برای ممانعت از این شغل لازم است شخص باره عقیده را ریپورت کنید و به اینستاگرام اطلاع دهید از پیوستگی کارش جلوگیری کند.
مشاهده محتوا و کامنت های غیر اخلاقی
افرادی که تصاویر و ویدیوهای نامناسب و غیر اخلاقی در اینستاگرام منتشر می کنند باید توسط شما ریپورت شوند. این ریپورت شامل پیام های غیر اخلاقی نیز می شود.
محتوای مخرب
اگر در اینستاگرام شخصی را دیدید که اقدام به انتشار عکس ها وحشتناک نظیر آزار و رنجانیدن دیگران، خودکشی، اذیت حیوانات و… می کند که می تواند تاثیرات روانی بسیاری بدی داشته باشد، باید او را ریپورت کنید.
انتشار عکس ها و یا کامنت های تبلیغاتی و اسپم
کسانی که با تبلیغات مکرر و بی موردشان باعث رنجانیدن کاربران اینستاگرام می شوند را به عنوان هرزنامه به اینستاگرام گزارش دهید.
در چهره انجام هر یک از موارد بالا و لغزش از قوانین اینستاگرام، بردباری ریپورت شدن اکانت شما هستی دارد. در نظر داشته باشید اگر چندین گزارش تخلف از یک پیج دریافت شود شایستن ریپورت شدن آن اکانت بسیار بالا است و هیچ نوع آگاهانیدن یا اعلانی مبنی بر ریپورت حساب گرفتن نخواهید کرد.
ریپورت در اینستاگرام چیست؟

نکات مهم ریپورت کردن در اینستاگرام:
توجه داشته باشید ریپورت های بی باره منجر به بسته شدن اکانت شخص مورد عقیده نمی شود.
در صورتی که بدست شخصی ریپورت شوید متوجه نخواهید شد زیرا از جانب اینستاگرام اعلانی برای شما ارسال نمی شود.
در صورتی که نمی توانید لایک کنید، کامنت بگذارید و یا کسی را فالو کنید گمان کردن دارد توسط اینستاگرام بلاک شده باشید.
همه چیز در ارتباط با ریپورت اینستاگرام:
از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟
شما نمی توانید بفهمید ریپورت شده اید چون پس از ریپورت شدن هیچ اعلانی برای کاربر ارسال نمی گردد.
چند تن ریپورت کنن اینستاگرام بسته میشه؟
اینستاگرام هر ریپورتی را بررسی می کند و بر پای بست، آن اقدام می کند. بسته به گونه ریپورت شدنی است با یک یا حتی دو گزارش از یک اکانت، اکانت باره نظر غیر فعال گردد.
چگونه اکانت اینستاگرام خویش را از ریپورت خارج کنیم؟
نحوه رفع ریپورت به گونه ریپورت و مسدودی بستگی دارد:
1. رفع مسدودی از راه تنظیمات اینستاگرام
به گذرگاه settings> report a problem> Something is not Working بروید. فرم مربوط به رفع ریپورت را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید. توجه داشته باشید متن پیام باید انگلیسی باشد.
2. رفع ریپورت اینستاگرام از طریق تغییر اطلاعات تماس نظیر ایمیل و شماره تلفن
چگونه یک اکانت را در اینستاگرام ریپورت کنیم؟
به صفحه پروفایل اکانت باره عقیده بروید. روی آیکن سه نقطه ضربه بزنید و سپس گزینه report را گزینش نمایید.
چگونه پیج اینستاگرام سایرین را ببندیم؟
در چهره نگریستن پست و یا کامنت غیر اخلاقی مغایر با قوانین اینستاگرام می طاقت اکانت مورد نظر را ریپورت کرد. اینستاگرام پس از دریافت گزارش به رسیدگی پیج مورد عقیده می پردازد. در صورتی که تعدادی گزارش از یک پیج اخذ کند بعد از بررسی های لازم و تایید مغایر بودن محتوای پیج با قوانین اینستاگرام آن پیج از سوی اینستاگرام غیر فعال می گردد. پیج هایی که دارای شمار فوقانی فالوور، بازدید و لایک باشند از عقیده اینستاگرام حائز اعتبار اکثریت هستند و برای بسته شدن این پیج ها تقاضا ریپورت بیشتری دربایستن است.
بعد از ریپورت یک پیج در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟
پس از بررسی توسط اینستاگرام اگر ریپورت باره نظر بی مورد بود اتفاقی برای پیج رخ نخواهد داد. اما اگر تایید شد که پیج مورد نظر تخلف کرده است ممکن است برای مدتی غیر پرکار و از دسترس خارج گردد.
چگونه یک ریپورت را در اینستاگرام حذف کنیم؟
بهترین مسیر ارسال ایمیل به آی دی ip@instagram.com و اعلام شماره مرجع گزارش است. در ایمیل اعلام کنید مایلید گزارش ریپورت خویش را بعد بگیرید.
قابلیت report اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند در چهره مشاهده مواردی مغایر با قوانین اینستاگرام آن را گزارش دهند. این امکان وجود دارد که بعد از رسیدگی پیج بدست اینستاگرام اکانت باره نظر غیر پرکار گردد. عقیده شما در ارتباط با قابلیت report اینستاگرام چیست؟ با ثبت نظرات خود در بخش نگرش ها با میزبان فا مگ در پیوستگی باشید.

آموزش اینستاگرام



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شبکه اجتماعی اینستاگرام گرد از بهترین و پرطرفدارترین رسانه‌های اجتماعی است که تاکنون وارد بازار شده و باره استفاده پیمان گرفته است. این پرکاربرد و پرطرفدار بودن روش‌های ایجاد حساب کاربری اینستاگرام همیار آکادمی را بر آن داشت که یک سری آموزش رایگان اینستاگرام طراحی و راه اندازی کند. در مقاله قبلی این سری کوشش کردیم انواع مختلف اکانت‌های اینستاگرام را ارائه دهیم. در این نوشتار قصد داریم شیوه ساخت اکانت اینستاگرام را به چهره کامل و همراه با تصویر توضیح دهیم.

چنانچه این سوال برای شما هم هستی دارد که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم، بدانید که راه را صحیح آمده‌اید و این مقاله، همانی است که دنبالش می‌گشتید. در این مقاله روش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی هوشمند و کامپیوتر(مرورگر) را توضیح خواهیم داد. وانگهی هدف داریم به این سوژه نیز بپردازیم که اصلاً چرا باید اکانت اینستاگرام ساخت؟ مگر اینستاگرام چه مزایایی دارد که ورود به آن تا این اندازه برای افراد و کسب و کارها اهمیت دارد؟ الی فرجام این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟
در ادامه این بخش از مقاله طریق ساخت اکانت اینستاگرام را روشنگری خواهیم داد. این آموزش به دو دسته تقسیم می‌شود:

شیوه ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل
شیوه ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر
در ادامه هر یک از این دو بخش را به صورت مجزا رسیدگی خواهیم کرد:

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند
گوشی‌های هوشمند ممکن است بر پایه سیستم عامل اندروید یا iOS باشند. در این دو مدل گوشی هوشمند، اینستاگرام به صورت اپلیکیشن نصب می‌شود. در گام‌های زیر طریق ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی‌های هوشمند را آموزش خواهیم داد:

گام اول
در نخستین گام اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در صورتی که گوشی شما اندرویدی است، باید این اپلیکیشن را از گوگل پلی و اگر آیفون است باید از اپ استور دانلود کنید. تصویر ذیل مربوط به گوگل پلی است.

نصب اینستاگرام از روی فروشگاه play store
نصب اینستاگرام از روی فروشگاه پلی استور(play store)
گام دوم
وقتی اپلیکیشن روی گوشی شما نصب شد، روی آیکون مربوط به آن بزنید الی وارد برنامه شوید. بعد از ورود به این برنامه، تصویر ذیل به نمایش درمی‌آید. شما که می‌خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید، باید برپایی حساب جدید را بزنید.

صفحه‌ی ایجاد حساب و یا ورود به حساب قدیمی
صفحه‌ی برپایی حساب و یا ورود به حساب قدیمی
گام سوم
در این مرحله تصویر پایین به شما نمایش دیتا می‌شود و شما باید شماره تماس خودتان را در کادر مربوطه وارد کنید. چنانچه بخواهید می‌توانید روی زبانه ایمیل بزنید و ایمیل خودتان را هم وارد کنید.

اضافه کردن ایمیل و تلفن به اتفاق هنگام ساخت اکانت اینستاگرام
اضافه کردن ایمیل و تلفن به اتفاق اثناء ساخت اکانت اینستاگرام
گام چهارم
در مرحله چهارم باید یک اسم کاربری برای خودتان برگزیدن کنید. در صورتی که نام کاربری که برگزیدن می‌کنید تکراری نباشد به راحتی این مرحله را هم پشت راز خواهید گذاشت.

انتخاب اسم کاربری منحصربفرد
انتخاب اسم کاربری منحصربفرد
گام پنجم
در این مرحله از شما خواسته می‌شود که یک کلمه عبور برای حساب کاربری خودتان برپایی کنید. پیشنهاد می‌کنیم در این مرحله با استفاده از افزار یا اپلیکیشن lastpass یک گذرواژه بسیار نیرومند برای خود برگزیدن کنید. در صفحه‌ی آموزش lastpass به طور کامل به معرفی و روشنگری این آلت پرداخته‌ایم. رهنمود می‌کنیم بعد از تکمیل مراحل ساخت اکانت اینستاگرام، مقاله‌ی چک فهرست بالا بردن امنیت اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

انتخاب گذرواژه برای حساب اینستاگرام خود
انتخاب کلمه عبور برای حساب اینستاگرام خود
وقتی گذرواژه را بزنید، به شما خوش‌آمدگویی می‌شود و برای پیوستگی کار باید تکمیل نام‌نویسی را برگزیدن کنید.

صفحه‌ی خوش آمدگویی اینستاگرام
صفحه‌ی خوش آمدگویی اینستاگرام
گام ششم
در این گام باید روز زایش خودتان را گزینش کنید

وارد کردن روز تولد برای تکمیل ساخت اکانت انستاگرام
وارد کردن روز تولد
وقتی روز زایش خود را برگزیدن کردید، گزینه ارسال را بزنید. در تصویر ذیل از شما خواسته می‌شود که به حساب فیس‌بوک خودتان متصل شوید لغایت بتوانید دوستانی که در فیس‌بوک با شما در ارتباط هستند و حساب اینستاگرام دارند، دلگرمی کنید که در اینستاگرام هم در ساحل شما باشند. اگر حساب فیس‌بوک ندارید یا تمایلی ندارید که رفقا شما در فیسبوک شما را در اینستاگرام پیگیری کنند یا تأکیدی بر این مسئله ندارید، می‌توانید از این مرحله رد شوید. برای این پیشه گزینه «رد شدن» را برگزیدن کنید.

دنبال کردن رفقا فیسبوکی خویش و دعوت از آن‌ها
دنبال کردن دوستان فیسبوکی خود و دعوت از آن‌ها
گام هفتم
به شما تبریک می‌گوییم. شما توانستید به همین راحتی یاد بگیرید که چگونه اکانت اینستاگرام خودتان را بسازید. از این مرحله به مرحله به بعد می‌توانید تنظیمات حساب کاربری خودتان را اتمام دهید و حساب‌هایی که رغبت دارید را دنبال کنید.

صفحه‌ی اصلی یا Home اینستاگرام
صفحه‌ی اصلی یا Home اینستاگرام
تا به این‌جای شغل در کنار هم یاد گرفتیم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم ولی این مراحل مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند(اندروید و آیفون) بود. در بخش بعدی مقاله قصد داریم روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از رایانه را روشنگری دهیم.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر
درست است که اکثر کاربران برای ساخت اکانت اینستاگرام از گوشی هوشمند بهره‌گیری می‌کنند ولی برخی سایر از کاربران هم به دلایل گوناگون کامپیوتر را ترجیح می‌دهند. به همین خاطر قصد داریم در این مرحله به توضیح روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از رایانه بپردازیم:

گام اول
در مرحله نخست باید مرورگر خودتان را مفتوح و به سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنید.

صفحه‌ی اصلی ورود به اینستاگرام در کامپیوتر
صفحه‌ی اصلی ورود به اینستاگرام در کامپیوتر
گام دوم
در این گام سه گزینش اصلی دارید:

چنانچه از پیش یک حساب کاربری با استفاده از گوشی هوشمند خویش برپایی کرده‌اید و الان می‌خواهید به همان حساب متصل شوید، باید عدد تماس، اسم کاربری یا ایمیل مربوط به آن حساب را به همراه گذرواژه‌ای که برای آن انتخاب کرده بودید وارد کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید. حال شدنی است ایمیل یا نام کاربری حساب پیشین را بدانید ولی رمز عبور خود را فراموش کرده باشید. هیچ اشکالی ندارد بس است گزینه «Forgot password?» را بزنید لغایت یک لینک به ایمیل شما ارسال شود و بتوانید یک بار دیگر برای حساب خود رمز عبور تعیین کنید.
دومین گزینه که پیش روی شما پیمان دارد «Log in with Facebook» است. این گزینه مربوط به کسانی است که یک حساب کاربری در فیسبوک دارند و الان می‌خواهند که آن حساب با همان مشخصات در اینستاگرام هم ایجاد شود.
سومین گزینه هم مانند کسانی است که هیچ حساب کاربری در اینستاگرام ندارند و پسین می‎‌خواهند یک حساب برپایی کنند. در این مرحله ما با این گزینه کار داریم و به همین خاطر روی «Sign Up» کلیک می‌کنیم.
گام سوم
در این مرحله باید در کادر اول، عدد تماس یا ایمیل خودتان را وارد کنید. کادر بعدی مربوط به نام کامل شما است، در کادر بعدی اسم کاربری شما قرار می‌گیرد و در کادر پایان هم باید گذرواژه خودتان را برگزیدن کنید.

ورود اطلاعات خود در ساخت اکانت با کامپیوتر
ورود اطلاعات خود در ساخت اکانت با کامپیوتر
گام چهارم
وقتی مرحله قبل را پشت سر گذاشتید، تقریباً مرحله اصلی ساخت اکانت اینستاگرام را پشت سر گذاشته‌اید و اکنون وارد جزئیات شده‌اید در این مرحله باید تاریخ زایش خودتان را وارد کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

وارد کردن روز تولد هنگام ساخت اکانت با کامپیوتر
وارد کردن روز زایش هنگام ساخت اکانت با کامپیوتر
گام پنجم
در این مرحله یک کد تأیید به شماره‌ای که در پیش درآمد به اینستاگرام دادید، ارسال می‌شود که باید آن کد را از گوشی خویش بخوانید و در کادری که در تصویر ذیل تماشا می‌کنید، وارد کنید.

وارد کردن کد تایید ارسالی
وارد کردن کد تایید ارسالی
گام ششم
تبریک می‌گوییم چون شما شیوه ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را هم یاد گرفتید و الان می‌توانید دگرگونی ها لازم را در حساب کاربری خودتان اعمال کنید. همان‌گونه که نگریستن کردید ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند و کامپیوتر واقعاً آسان است و هیچ زحمت خاصی ندارد. مهم آن است که بتوانید از این حساب بهترین کاربرد ممکن را ببرید و با این حساب به اهداف و رویاهای خودتان برسید.

ساخت اکانت اینستاگرام ؛ چرا؟
مزایای ساخت اکانت اینستاگرام محدود نیست و هر کس می‌تواند مزایای زیادی برای ورود به این رسانه اجتماعی در عقیده بگیرد. در پیوسته به چند باره از این مزایا اشاره شده است:

1. وجود کسب و کارها و مشتریان بیشتر در اینستاگرام
جالب است که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه پرکار دارد. یک میلیارد کاربر، تعداد کمی نیست و همین احصاء به انفرادی پرتو می‌دهد که اگر یک نفر زرنگ باشد و بتواند کسب و کار خودش را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار راه اندازی کند می‎تواند یک درآمد فوق‌العاده برای خودش برپایی کند.

امروزه اینستاگرام به قدری پرطرفدار است و کاربران به آن علاقمند هستند که بهترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شده است و احد از بهترین رسانه‌های اجتماعی در جهان به آمار می‌رود. هر روز کسب و کارها و مشتریان اکثریت به این رسانه اجتماعی افزوده می‌شوند و اگر زودتر وارد این رسانه نشوید و قصد خود را پیگیری نکنید شدنی است رقبای شما بیایند و شغل را برای شما سخت کنند.

طبق گزارش‌ها حدود 25 میلیون سوداگری فعال در اینستاگرام هستی دارد و هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی دست کم یک حساب کسب و کار را دنبال می‌کنند. این جستار پرتو می‌دهد که برای ورود به این رسانه باید عجله کرد. این مقاله تألیف شده است الی ما بتوانیم خیلی سریع یاد بگیریم که چگونه اکانتا اینستاگرام بسازیم. در کناره افزایش هر روزه کسب و کارها، مشتریان هم روز به روز اغلب می‌شوند و همین جستار پتانسیل بی‌نظیری برای رشد و پیشرفت به این شبکه اجتماعی می‌بخشد.

چگونه تیک آبی اینستاگرام را گرفتن کنیم؟
2. دستیابی آسان و بی‌دردسر به مخاطبان هدف
اگر کسی بخواهد در سوشیال مدیا مارکتینگ به موفقیت برسد، باید ادب و اطلاعات کافی برای دستیابی راحت و بی‌دردسر به مخاطبان قصد را کسب کند. خوشبختانه رسیدن به مخاطبان قصد در اینستاگرام کاری بسیار آسان است و اگر می‌خواهید بیشتر با این موضوع آشنا شوید می‌توانید به دو نوشتار زیر مراجعه کنید و آن‌ها را مطالعه نمایید.

سوشیال مدیا مارکتینگ چیست؟
نحوه پیدا کردن مخاطب قصد در شبکه های اجتماعی
در نوشتار سوشیال مدیا مارکتینگ چیست یک اشاره کلی به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی شده و مفاهیمی که در این مقوله وجود دارد، یکی بعد از دیگری بررسی شده است. در این مقاله گفته شد که پلتفرم اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های اجتماعی چه مزایایی دارند. در مقاله روش پیدا کردن مختطب در شبکه‌های اجتماعی هم مفاهیم مهمی رسیدگی شده است. با مطالعه این نوشتار یاد می‌گیریم که بیننده منظور کیست و برای رسیدن به مخاطبان قصد باید چه گام‌ها و مراحلی را پشت راز بگذاریم.

3. امکان تجزیه، تحلیل و آنالیز مخاطبان اینستاگرام
یکی از مهم‌ترین مزایایی که اینستاگرام در کمر بستن حساب‌های تجاری و سوداگری خودش می‌دهد این است که به آن‌ها اجازه می‌دهد فعالیت‌های مخاطبان در صفحه خودشان را تجزیه و تحلیل کنند. افزار آنالیزی که در خود اینستاگرام هستی دارد، «Instagram Insights» اسم دارد. ابزارهای دیگری هم در بازار وجود دارد که می‌توانند حساب اینستاگرام را به صورت تخصصی و اصولی آنالیز کنند.

آنالیز اینستاگرام به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که بتوانند راهبرد بازاریابی خویش را به چهره صحیح و درست اتخاذ کنند. وانگهی می‌توانند بفهمند که اغلب چه مخاطبانی با کدام رده سنی به آن‌ها سر می‌زنند و با توجه به این اطلاعات می‌توانند تکاپو خود در شبکه‌های اجتماعی و محصولات و خدمات را اصلاح و در آن بازنگری کنند.

همیار آکادمی یک نوشتار خوب در مقوله آنالیز اینستاگرام دارد که در آن به ابزارهای مختلفی که در گویه اینستاگرام وجود دارد اشاره شده است. چنانچه گرایش دارید این مقاله را مطالعه کنید و با این ادوات آشنا شوید، کافی است به مقاله بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام مراجعه کنید. بهترین ابزارهایی که در این نوشتار به آن‌ها اشاره شده، عبارت است از:

Hootsuite Analytics
Iconosquare
Union Metrics
Keyhole
HypeAuditor
4. امکان به کارگیری تمامی انواع محتوای دیداری در اینستاگرام
یکی از مهم‌‎ترین مزایای اینستاگرام که آن را به یک شبکه اجتماعی جذاب و بی‌نظیر برای مخاطبان تبدیل می‌کند این است که محتوای دیداری در آن اهمیت زیادی دارد. در واقع ریشه-بن-بیخ و پای بست، محتوا در اینستاگرام محتوای دیداری (تصویر یا ویدیو) است. تفاوت توییتر و اینستاگرام در همین نکته است. توییتر امکان انتشار متن به انفرادی را به کاربر می‌دهد، در حالی که در اینستاگرام چنین امکانی وجود ندارد. کاربر اگر بخواهد می‌تواند یک تصویر بگذارد و سپس محتوای متنی خودش را در بخش کپشن پیمان دهد.

یکی از مزایای مهم ساخت اکانت اینستاگرام این است که امکان انتشار محتوای متنی و ویدیویی(تا 10 دقیقه و حتی اغلب در قالب IGTV) را فراهم می‌کند. چنانچه رغبت دارید اطلاعات اکثریت در باره قابلیت IGTV کسب کنید کافی است به نوشتار هر آن چیزی که باید از IGTV اینستاگرام بدانید مراجعه کنید. در این مقاله به چهره کامل یاد می‌گیرید که چگونه IGTV بگذارید.

مخاطبان عاشق و شیدا محتوای دیداری هستند و اگر بتوانید محتوای خوب و باکیفیتی در این مقوله فرآوری و منتشر کنید مطمئن باشید که در اینستاگرام حرف‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت.

5. افزایش تعامل با مخاطبان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها
یکی از مزایای اینستاگرام این است که کاربران می‌توانند از دو مسیر با شما وابستگی پایدار کنند:

کامنت
دایرکت(پیام مستقیم)
به عنوان مثال شما یک تصویر از فرآورده خودتان منتشر می‌کنید و در دسته کپشن، کیفیت و فواید محصول خود را بیان می‌کنید. کاربران می‌توانند سوالات خود در مورد محصول و همچنین تجربه خودشان از کار با آن فرآورده را در قالب کامنت ذکر کنند اما معمولاً برای سفارش دادن یا سوالات خاص در باره آن محصول برای شما پیام مستقیم (دایرکت) ارسال می‌کنند.

یکی سایر از مزایای اینستاگرام همین نکته است که کاربران به هر شکل که تمایل داشته باشند می‌‎توانند با شما ارتباط برقرار کنند. این تعامل و ارتباط مایه می‌شود که اطلاعات اکثریت در باره مشتریان و مخاطبان خویش کسب کنید روش‌های ایجاد حساب کاربری اینستاگرام و بفهمید که چه خواسته و تقاضایی دارند و بهترین گذرگاه برای پاسخ‌گویی به تقاضای آن‌ها چیست.

برای این‌که بتوانید اطلاعات خویش در باره مخاطبان را اغلب کنید باید به فکر افزایش تعامل با مخاطبان باشید. همیار آکادمی یک نوشتار خوب در این مقوله دارد که به شما تعلیم می‌دهد برای دستیابی به این هدف باید چه کارهایی انجام دهید. در چهره تمایل به چیرگی بر این مقوله می‌توانید به مقاله چگونه Engagement یا تعامل را در شبکه های اجتماعی افزایش دهیم مراجعه کنید.

تا به این‌جای نوشتار تلاش کردیم که فرزانش و انگیزه ها اصلی ساخت اکانت اینستاگرام را بیان کنیم اما پس از این سراغ ریشه-بن-بیخ مطلب می‌رویم الی یاد بگیریم چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم .

یک رهنمود اخص برای علاقمندان به اینستاگرام
در صورتی که تصمیم دارید در اینستاگرام به یک شخصیت موفق تبدیل شوید و برند خودتان را به کمک این شبکه اجتماعی بسازید و رشد و توسعه دهید، همیار آکادمی همش به اتفاق و در ساحل شما خواهد بود. این گردآور دو دوره عالی برای کسب درآمد از اینستاگرام دارد که در صورت حضور در هر کدام از این دوره‌ها می‌توانید اینستاگرام را به یک ماشین کسب درآمد و پول‌سازی برای خودتان تبدیل کنید. این دو دوره عبارت است از:

دوره کسب درآمد از اینستاگرام
دوره تعلیم ولاگری در اینستاگرام و کسب درآمد از آن
همیار آکادمی تمام تلاش خودش را کرده است که در این دو دوره یک محتوای بی همتا و عالی در کمر بستن کاربران خودش بگذارد و آن‌ها را شگفت زده کند. در صورت میل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو دوره روی هر کدام که میل داشتید، کلیک کنید.

سخن پایانی
در این مقاله به چهره تصویری و با جزئیات کامل یاد گرفتیم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم . البته این واپسین،انجام ماجرا نیست و کلی مطلب مهم سایر برای کار با اینستاگرام وجود دارد که باید یاد بگیریم. گرد از مهم‌ترین مطالب الگوریتم اینستاگرام است که سازوکار حاکم بر اینستاگرام و طریق کامیابی در آن را توضیح می‌دهد. برای آشنایی با این قواعد و اصول می‌توانید مقاله الگوریتم اینستاگرام چگونه شغل می‌کند و چطور با آن منسجم شویم؟ را مطالعه کنید.

آیا مقاله چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم برای شما موثر و مفید بود؟ لطفاً نظرات و سوالات خویش را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی به اشتراک بگذارید. تمام کوشش و اجتهاد کارآزمودگان ما این است که در سریع‌ترین سررسید شدنی به پرسش‌های شما پاسخ دهند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تاسیس Voip
با توجه به اینکه بسیاری از مجموعه‌ها و شرکت‌ها به دنبال جایگزین کردن سیستم سنتی پاسخگویی خویش با ویپ هستند، هزینه راه‌اندازی ویپ و میزان تعرفه خدمات voip اولین سوالی است که برای یک گردآور در ذهن نقش می‌بنند. هزینه این سیستم با پروا به فراخ شدن سازمان، شمار خطوط و موارد سایر متفاوت است.

هر مجموعه‌ای می‌تواند با پروا به شرایط سازمانی خویش این سیستم را راه اندازی نماید، اولین سیستم ویپ شرط گزینش یک شرکت ارائه دهنده خدمات با بهترین کیفیت و بها منصفانه است. راه‌اندازی به بهترین شکل و بنیادی بودن توسط کمپانی معتبر مایه می‌شود لغایت هزینه‌های جاری و مشکلات پدران کمتر شود.

عوامل زیرساختی

همانگونه که می‌دانید، ویپ اساساً با اینترنت شغل می‌کند و بیچارگی به زیر ساخت‌های استوار و اینترنت پرسرعت برای ارائه کیفیت بهتر در تماس و دیگر خدمات آن است. فلذا اگر در مجموعه خویش اینترنت پسندیده دارید و ارتباطات درون مجموعه‌ای شما از راه شبکه است نیاز به هزینه چندانی در این دسته نخواهید داشت.

در غیر این چهره باید برای زیرساخت شبکه و اینترنت هزینه کنید که از مقدمات اصلی برای نصب و راه‌اندازی ویپ به آمار می‌رود.

میزان وسعت مجموعه
با پروا به تعداد خطوط مورد دربایستن و وسعت مجموعه نیز تعرفه خدمات voip متغیر خواهد بود. هرچه تعداد خطوط داخلی و شهری باره احتیاج در یک گردآور بیشتر باشد مسلماً خرج راه‌اندازی نیز بالاتر است. علاوه بر خطوط تلفن، به زیر ساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزار بیشتری دربایستن است که بر تعرفه خدمات voip اثرگذار خواهد بود.

تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز
با توجه به اینکه سیستم ویپ بیچارگی به تلفن‌های مخصوص دارد؛ یگانه از هزینه‌های اولیه که برای راه اندازی آن باید مدنظر داشته باشید این تلفن‌هاست. البته تلفن‌های نرم افزاری هستی دارد که برای صرفه‌جویی در خرج ابتدایی بسیار سودمند است و در مجموعه‌های حقیر نیز بسیار باره کاربرد قرار می‌گیرد.

علاوه بر این اگر به پیگیری شفا کیفیت شبکه خویش هستید تا سیستم ویپ به بهترین شکل برای شما راه‌اندازی شود هزینه کابل شبکه، پچ پنل، داکت ، پچ کورد و مواردی از این دست را نیز باید در عقیده داشته باشید.


هزینه‌های مربوط به کانفیگ تجهیزات
یکی از عوامل مهمی که بر روی تعرفه خدمات voip بسیار اثرگذار است و تخصصی‌ترین بخش برای این سیستم است. هزینه‌های مربوط به روتر، راه‌اندازی مرکز تماس، سوئیچ‌ها و… جز عوامل مهم در این تقسیم به آمار می‌رود.

در پایان اینکه یک سیستم تلفن تلفنی VoIP ارزان‌تر از سیستم های تلفنی معمولی است. اما چرا این طور است؟ خوب، دلیل اصلی نکته نسبتاً زیر بودن بها ویپ این است که سیستم‌ یادشده بر پایه نرم‌افزار هستند. نرم‌افزار ویپ از پیوستگی پهنای باند موجود شما برای کار استفاده می‌کند و تماس را از طریق اینترنت انتقال می‌دهد.

ویپ به سخت‌افزار گران زیادی احتیاج ندارد که بتواند شغل کند. بله، در چهره رغبت می‌توانید تلفن‌های VoIP را خریداری کنید، ولی همچنین می توانید تماس های ویپ را با به کارگیری نرم اسباب و رایانه خود – و میکروفون داخلی و بلندگوهای آن – یا یک دستگاه تلفن به اتفاق پایدار کنید. در هر صورت شرکت رایان حامی با مشاوره خویش و بازدید از زیرساخت‌ها هزینه‌های راه‌اندازی ویپ را برای شما برآورد می‌کند. خدمات قابل بالارفتن و حمایت نیز از سایر از امتیازات اخص است که کمپانی … برای مشتریان خویش مد نظر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

صندلی پوشیدنی, صندلی Archelis, صندلی پوشیدنی ویژه جراحان

صندلی پوشیدنی Archelis به طور خاص برای جراحان طراحی شده است

 

ابداع صندلی پوشیدنی برای جراحان توسط ژاپنی‌ها

معمولاً کارمندان بخش IT در هنگام کار به سمت کامپیوتر یا لپ‌تاپ قرار می‌گیرند، تعداد کمی از آن‌ها حاضرند برای اینکه تمام روز در حالت نشسته نباشند، پشت میزهای بلند بایستند. با اینکه مشاغل زیادی وجود دارد که کارکنان بیشتر در حالت ایستاده هستند، احتمالاً یکی از دشوارترین آن‌ها جراحی است که در آن جراحان مجبور به ایستادن برای ساعت‌های طولانی می‌شوند.

 

یک صندلی پوشیدنی به نام Archelis (به معنی صندلی متحرک در ژاپنی) به طور خاص برای جراحان طراحی شده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد در هنگام کار بنشینند و از خستگی جراحی‌های چالش‌برانگیز که به زمان طولانی نیاز دارند در امان بمانند. این صندلی برای بخش پزشکی طراحی شده است، اما برای هر شغل دیگری که فرد در آن باید ساعات طولانی بایستد قابل‌استفاده خواهد بود.


Archelis توسط کارخانه تولید قالب Nitto که در یوکوهامای ژاپن قرار دارد در همکاری با مرکز مهندسی پزشکی دانشگاه Chiba، شرکت طراحی Hiroaki Nishimura و تکنولوژی پلیمر ژاپن ساخته شده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/developed3-wearable2-chair.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

مونو پاد لپ تاپ,مونوپاد لپ تاپ اپل,گرفتن عکس سلفی با مونو پاد

مونو پاد لپ تاپ اپل

 

مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد

با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت.
نسل جدیدی از مونو پادها توسط یک تیم تحقیقاتی اروپایی ساخته شده است که می تواند به جای متصل شدن به موبایل به لپ تاپ متصل شود. این مونو پاد در حال حاضر فقط می تواند به لپ تاپ اپل متصل شود و در مقایسه با مونوپاد موبایل کمی بلندتر است.

 

مونو پاد لپ تاپ,گرفتن عکس سلفی با مونو پاد,مونوپاد لپ تاپ اپل

مونو پاد لپ تاپ اپل در مقایسه با مونوپاد موبایل کمی بلندتر است

 

ضمن اینکه دارای پایه ای است که می توان لپ تاپ را در آنجا قرار داد، به مونوپاد متصل شد و تجربه عکس سلفی را با لپ تاپ تجربه کرد. البته این مونوپاد از وسایل جانبی شرکت اپل محسوب نمی شود و ممکن است که در آینده شرکت اپل تمایل به استفاده از آن بعنوان وسایل جانبی داشته باشد. به گفته تیم سازنده مونو پاد لپ تاپ اپل، این وسیله برای کسانی طراحی شده است که به شدت غرق در گرفتن عکس های سلفی هستند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/monopad3-developed2-laptops.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک شرکت آمریکایی، نوعی یخچال قابل‌ حمل ارائه داده است که برای کار کردن، نیازی به برق ندارد.

یکی از مشکلات حمل مواد غذایی در سفر، نداشتن تجهیزات مناسب برای خنک نگه داشتن آنهاست زیرا نگه داشتن مواد غذایی برای زمان طولانی، به یخچال نیاز دارد و یخچال‌ها نیز با نیروی الکتریسیته کار می‌کنند. به علاوه، مواد شیمیایی که از یخچال‌ها منتشر می‌شوند، برای جو مضر هستند؛ در نتیجه استفاده از یخچال در طبیعت، با محیط زیست سازگار نیست.

 

شرکت "فنیک"(Fenik)، یک روش جدید و طبیعی برای نگهداری از مواد غذایی ارائه داده است. این شرکت، نوعی یخچال کوچک و قابل حمل ابداع کرده که می‌تواند مواد غذایی را بدون استفاده از الکتریسیته، خنک نگه دارد. هدف از ابداع این یخچال، ارائه یک روش کم‌هزینه برای حفظ میوه‌ها و سبزیجات در مناطق دورافتاده است.

 

نگهداری از مواد غذایی, یخچال محیط زیست

نوعی یخچال قابل‌ حمل که برای کار کردن، نیازی به برق ندارد

 

برخلاف یخچال‌های دیگر که به تجهیزات الکتریکی مانند پنکه، کمپرسور هوا و پنل‌های خورشیدی نیاز دارند، این یخچال موسوم به "یوما 60 ال"(Yuma 60L) می‌تواند مواد غذایی را تنها با استفاده از آب، خنک کند.

 

نگهداری از مواد غذایی, یخچال محیط زیست

 یخچال مسافرتی

 

یکی از نکات قابل توجه در مورد یوما 60 ال این است که سبزیجات، به شرایطی گرم‌تر از یخچال‌های معمولی تمایل دارند. این یخچال‌ها دمایی بین 12 تا 18 درجه فراهم می‌کند و با نگهداری سبزیجات در رطوبت داخلی بالا، عمر مفید آنها را افزایش می‌دهد. این یخچالها ، همیشه قابل تنظیم هستند و نیازی نیست که کاربر، نگران خرید یخ یا اتصال یخچال به پریز برق باشد.

 

علاوه بر مزایای گفته شده، این یخچال، یک ابزار دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود زیرا به نیروی الکتریسیته نیازی ندارند و مواد شیمیایی مضر را در طبیعت منتشر نمی‌کنند.

 

نگهداری از مواد غذایی, یخچال محیط زیست

یخچال بدون برق و یخ

 

تنظیم و استفاده از یوما، تنها چند ثانیه زمان می‌برد و انتقال آن، بسیار ساده است.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/invented-strange1-refrigerator.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از محبوب ترین تعلیم ها ، آموزش طراحی سایت می باشد. این تعلیم شما را به مهارتی می رساند که به راحتی می توانید درآمد چند میلیون تومانی در هر ماه برای خویش توسط آورید. آموزش طراحی سایت به شما کمک می کنید لغایت هر نوع وب سایتی با توجه به دربایستن مشتری برایش طراحی نمایید. البته کسان زیادی هستند که منظور طراحی و تاسیس یک وب سایت برای خویش را دارند و کسب این چیرگی کمک زیاد زیادی برای این کسان خواهد داشت تا ایده خود را به بهترین شکل اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در خرج ها خواهند داشت.

https://avashtech.com/professional-site-design-order/

در گویه تعلیم طراحی سایت ، تعلیم های مختلفی را دارد. که در ادامه اشاره کوتاه به این آموزش ها خواهیم کرد و شما را با آن ها آشنا خواهیم نمود.


آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنم ؟
این سوال زیاد مهمی است، اولین سوالی که برای آغاز تعلیم طراحی سایت به ذهن کسان می رسد این است که از کجا آغاز کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو طریق گوناگون نخست کنید ، نخستین طریق طراحی سایت بدون کدنویسی و دومین روش طراحی سایت با کد نویسی. در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را انتخاب کنید میتوانید توی گستره های گوناگون آغاز به آموزش رویت کنید ، همانند تعلیم udemy وردپرس ، تعلیم PHP ، تعلیم لاراول ، تعلیم HTML ، تعلیم CSS ، تعلیم ASP.net و... . هریک از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف هستند. اگر برای انتخاب زمینه شروع تکاپو سخت دارید توصیه میکنیم از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب پیشه در عقیده بگیرید.

 

آموزش طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی
آموزش طراحی سایت به صورت های مختلفی سپریدن می شود ، ما در مجموعه با پروا به زبان های گوناگون تعلیم هایی را برای شما تعبيه کرده ایم. این آموزش ها عبارتند از تعلیم php (که در آن به شما یاد می دهیم که چطور سایت هایی را به زبان php طراحی کنید) . شما با یاد گیری این زبان می توانید سایت های به بزرگواری دیجی کالا را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.

احد دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت آموزش html است . html احد از پر کاربردترین زبان ها در طراحی سایت می باشد. این زبان برای دسته بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز گوناگون سایت زیاد کاربردی است. یه نوعی می تاب گفت html می تواند استخوان بندی سایت شما را بسازد. به شما پیشنهاد میکنیم زبان Html را حتما تعلیم ببینید.

از دیگر زبان های برنامه نویسی که متعلق به برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . تعلیم css در کناره html به شما کمک می کند لغایت یک سایت قشنگ و اصولی را طراحی کنید . به نوعی می تاب گفت شما می توانید استخوان بندی سایت خود را به html بسپارید و در قدم بعدی با css به آن شکل ظاهری دهید.

شاید برای شما این ایمان پیش بیاید که اگر برای تعلیم طراحی alison سایت دربایستن به این همه آموزش زبان های برنامه نویسی گوناگون باشد، طراحی سایت خیلی پیشه سهولت نباشد و شما دربایستن به زمان بسیاری برای یادگیری این مهارت داشته باشید. ولی باید به شما بگوییم که ریشه-بن-بیخ شغل به این شکل نیسن و تعلیم های به نحوی طراحی شده اند که کاملا پروژه محور هستند و شما به عنوان یک کاربر به صورت قدم به قدم می توانید آن ها را پیاده سازی کنید. به عبارت سایر شما با به کارگیری آموزش های طراحی سایت گردآور ما، تمام اصول و نکات کاربردی این زبان ها را برای شما گفته ایم و به صورت لحظه ای با هم آنها را پیاده می کنیم.

 

آیا با طراحی سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟
بله ! یگانه از بزرگترین تغییرات سال های اخیر، اینترنتی شدن پیشه ها و کسب و کارها است . به طوری که شما در حال آماده امکان سفارش کارواش در محل را دارید که شاید الی چند سال پیش اغلب مانند یک رویا بود. سرعت ایمان نکردنی دگرگونی ها کسب و کار ها و ارائه خدمات به چهره آنلاین، نیاز افراد را به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است. این احتیاج یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. حال شما با غنیمت آمار این فرصت می توانید با استفاده از تعلیم طراحی سایت یک مهارت پولساز را برای خود کسب کرده اید. شما با بهره‌گیری درست از این چیرگی به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.

آموزش طراحی سایت

 

چرا باید از آموزش طراحی سایت کاربرد کنم ؟
شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید بهره‌گیری کنید اما مزایایی به کارگیری تعلیم های سایت ما این است که شما گردآور ما تعلیم های متعددی در مقوله آموزش طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند تا بهتر به منظور خود کم و بیش شوید . دسته زیادی از تعلیم ها ما به چهره رایگان در برگزیدن شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . گرد سایر از مزایایی داشتن Enamad یا همان پرتو اعتماد الکترونیک دو ستاره است که باعث می شود شما در زمان های که بیچارگی به پرداخت خرج ای دارید کاملا مطمئن باشید که یک پرداخت امن را دارید و در صورت بروز دشوار می توانید به راحتی پیگیر مبلغ واریز شده خود را اتمام دهید. پروژه محور بودن تعلیم های ما کمک زیاد زیادی در پیاده سازی بهتر موارد می کند و شما از استعمال هر نکته تعلیم به راحتی آگاه می شوید. این مزیت کمک زیاد بسیار به درک مطلب و یادگیر جستار می کند. مجموعه با داشتن مطالب آموزشی بسیار بسیار و سر فصل های گوناگون دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. نزدیک می نا مجموعه را با سایت lynda که در پهنه تعلیم در بیرون از کشور تکاپو می کند برابر دانست. البته به صورت تخصصی برروی آموزش طراحی سایت و موارد تقریبا به آن فعالیت داریم.

آیا با استفاده از این تعلیم ها می توانم هر نوع سایتی را طراحی کنم ؟
بله شما با استفاده از تعلیم های طراحی سایت هر سایتی را که مدنظرتان هست را طراحی و پیاده سازی نمایید. البته که داشتن خلاقیت و ذوق طراحی به شما کمک می کند لغایت به بهترین شکل از این چیرگی کسب درآمد کنید .

 

برای به کارگیری آموزش های گوناگون ما می توانید از راه منو سایت اقدام کنید و یا برای دید تعلیم طراحی سایت از راه دکمه های پایین اقدام نمایید با توجه به نیاز خود بر روی احد از دکمه ها کلیک کنید.

اگر شما می خواهید، در مقوله طراحی سایت کار و جنبش کنید و یک طراح سایت شوید، اما نمی دانید از کجا آغاز کنید، بهتر است که بگوییم نترسید! آنقدرها هم مشکل به نظر نمی رسد، اما به سررسید و سعی زیادی نیاز دارد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند، اما به دلیل پیچیدگی‌های زیاد تعداد انگشت‌شماری نرم‌افزار و سرویس قدرتمند برای تبدیل صوت به متن ارائه شده است. به لطف پیشرفت‌های انجام شده در زمینه پردازش زبان طبیعی شاهد عرضه نرم‌افزارهای خوبی در این زمینه هستیم. اما در این مقاله با 5 سرویس و نرم‌افزاری آشنا خواهید شد که به شما اجازه می‌دهند فایل‌های صوتی یا صدای موجود در فایل‌های ویدیویی را به متن تبدیل کنید.

 

1.Bear File Converter

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند

 

اگر به دنبال یک ابزاری ساده برای تبدیل صوت به متن هستید و در نظر دارید اصوات صوتی ساده‌ای را به معادل متنی آن‌ها تبدیل کنید، پیشنهاد می‌کنیم سرویس Bear File Converter را امتحان کنید. این نرم‌افزار از موتور پردازش‌گر گفتار بایدو یا CMU Sphinx استفاده کرده و قادر است فایل‌های صوتی را به متن تبدیل کنید.

 

این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی با فرمت فایلی mp3 را به فایل‌های متنی تبدیل کرده و همچنین فرمت فایلی WAV، mp3، OGG، AAC وWMV  را به MIDI و فرمت MIDI را به فرمت MP3 تبدیل کنید.

 

البته این سرویس محدود به تبدیل صوت به متن و شما برای تبدیل فرمت فایلی کتاب‌های الکترونیکی، مدل‌های سه بعدی و فایل‌های صوتی به یکدیگر نیز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. توجه داشته باشید که اندازه فایل صوتی که روی این سرویس می‌توانید آپلود کنید نباید بیشتر از 3 مگابایت باشد. لازم به توضیح است، کیفیت تبدیل فایل‌های Mp3 به فایل‌های متنی این سرویس خیلی قوی نیست.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

2. 360Converter

اگر به دنبال گزینه آنلاین بهتری برای تبدیل صوت به متن هستید، سرویس 360Converter گزینه دیگری است. این گزینه یک داشبورد ساده برای تبدیل در اختیارتان قرار می‌دهد. سرویس 360Converter علاوه بر پشتیبانی از فایل‌های صوتی از فایل‌های ویدویی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

خروجی این سرویس در فرمت فایلی ورد یا PDF در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته این سرویس برای آن‌که همه کاربران بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند، محدودیت‌هایی اعمال کرده است. این سرویس برای تبدیل‌ سخن‌رانی‌ها به فایل‌های متنی گزینه مناسبی است.

 

شما می‌توانید فایل صوتی خود را از روی کامپیوتر شخصی، آدرس اینترنتی یا سرویس ابری روی این سایت آپلود کنید و سپس گزینه Start Conversion را کلیک کنید. پانل سمت چپ این سرویس به شما اجازه می‌دهد از ابزارهای آنلاین تبدیل دیگری شبیه به تبدیل کتاب‌های الکترونیکی، عکس، ویدیو، متن به ویدیو و اسناد استفاده کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

3. Sobolsoft

اگر به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستید و در نظر دارید یک فایل MP3 را به متن تبدیل کنید، MP3-to-text conversion نرم‌افزار ارائه شده از سوی Sobolsoft گزینه مناسبی است که در مقایسه با سرویس قبل خروجی بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

در این نرم‌افزار خبری از محدودیت زمانی برای فایل‌های صوتی نیست و مهم‌تر از آن اجازه می‌دهد تا روی فایل‌های انتخابی از طریق دکمه Split Option برش زمانی اعمال کنید. خروجی این نرم‌فزار بهتر از گزینه قبل است. البته برای دسترسی به بهترین امکانات این برنامه باید نسخه تجاری آن‌را خریداری کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل فایل‌های صوتی به فایل‌های متنی

 

4. InqScribe

افرادی که به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستند باید از InqScribe استفاده کنند. InqScribe یکی از بهترین نرم‌افزارهای تبدیل صوت به متن است که اجازه می‌دهد فایل‌های ویدویی را نیز به عنوان ورودی انتخاب کنید. جالب آن‌که شما می‌توانید یک فایل ویدویی کامل را در اختیار برنامه قرار دهید تا معادل متن گفتار فیلم را در اختیارتان قرار دهد.

 

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا فونت، تعداد کلمات، عرض زیرنویس و فریم‌ریت‌های مختلفی را بر پایه ورودی‌های صدا مشخص کنید تا خروجی کار به شکل حرفه‌ای در اختیارتان قرار گیرد. اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که به زیرنویس کردن فایل‌ها علاقه دارند، گزینه فوق ابزارهای جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

 

5. تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

اگر منبع صوتی شما روی دستگاه‌های مختلفی قرار دارد، شما می‌توانید از برنامه‌های استاندارد تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌ هوشمند خود استفاده کنید. اگر از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزار Speechnotes را آزمایش کنید. Speechnotes از برنامه‌های معروف فروشگاه گوگل پلی است که به لطف عملکرد بالایی که داشته امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است. این نرم‌افزار به شکل رایگان قابل استفاده بوده و تنها خروجی متنی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/convert-audiofiles2-text.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ادوبی از انتشار نسخه‌ی آرم لایت روم برای ویندوز و مک OS خبر داد. نسخه‌ی آرم لایت روم شامل تمامی قابلیت‌هایی است که نسخه‌ی عادی ارائه می‌دهد.
ش

ادوبی همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بود، روز ماضی نسخه‌ی آرم (ARM) اپلیکیشن لایت روم (Adobe Lightroom) را برای سیستم‌های عامل ویندوز و مک او اس منتشر کرد. جدیدترین نسخه لایت روم از این بعد به‌صورت سر راست و بدون نیاز به ابزارهای شبیه‌ساز روی تراشه‌ی ام وان اپل (Apple M1) و آن دسته از دستگاه‌های ویندوز ۱۰ که مبتنی‌ بر تراشه‌ی آرم ساخت کوالکام هستند اجرا می‌شود. لایت روم به‌صورت کامل برای آرم منتشر شده است و برخلاف انتظارات اولیه، شاهد انتشار نسخه‌ی بتای آن نیستیم. ادوبی نسخه‌ی آرم لایت روم را به فایل نصب Creative Suite اضافه کرده است.

نسخه‌ی آرم لایت روم درواقع نسخه‌ی جدید آن محسوب می‌شود و این یعنی اگر جزو طرفداران لایت روم کلاسیک هستید، باید کمی بیشتر چشم براه بمانید لغایت بدست ادوبی منتشر شود. گرد از مدیر برنامه‌های تیم تصویربرداری شرکت ادوبی می‌گوید: «ما هدف داریم نسخه‌های سازگار با تراشه‌ی ام وان اپل را به‌ محض آماده‌شدن‌ منتشر کنیم؛ بعد چشم براه اخبار بعدی بمانید.»

جدیدترین به‌روزرسانی لایت روم در حالی منتشر می‌شود که چند هفته پیش گواه انتشار نسخه‌ی بتای فتوشاپ برای دستگاه‌هایی بودیم که مبتنی ‌بر معماری آرم هستند و از سیستم‌های عامل مک OS و ویندوز کاربرد می‌کنند.

مقاله‌ی مرتبط:
نسخه بتای ادوبی فتوشاپ برای ویندوز ۱۰ مبتنی بر معماری آرم منتشر شد
از آن‌جایی که فتوشاپ آرم در مرحله‌ی بتا پیمان دارد، فعلا نسخه‌ی کامل نیست و شماری از قابلیت‌های کلیدی در آن دیده نمی‌شود؛ بااین‌حال لایت روم آرم همگی قابلیت‌هایی که روی دستگاه‌های x86 ارائه می‌دهد، در خویش دارد. ادوبی عملا لایت روم را یکراست به آرم پورت کرده است.

ادوبی قصد دارد بهینه‌سازی‌های اکثریت برای دستگا‌ه‌های مبتنی ‌بر معماری آرم ارائه دهد و این یعنی احتمالا بعدها گواه انتشار اپلیکیشن‌های اکثریت در قالب Creative Suite برای آرم خواهیم بود.

منبع: https://www.zoomit.ir/software-application/365759-arm-adobe-lightroom-windows-macos-released/



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هر بار که فایلی را از ویندوز حذف می‌کنید این فایل به زباله‌دان منتقل می‌شود و تا زمانی که زباله‌دان پر شود یا فایل را از زباله‌دان نیز حذف کنید، مجموعه فایل‌های حذف شده در آن بخش باقی می‌مانند. 

البته چنانچه زباله‌دان به حداکثر ظرفیت خود رسیده و پر شده باشد، با حذف فایل‌های جدید، قدیمی‌ترین فایل موجود در زباله‌دان به‌صورت خودکار حذف می‌شود تا فضا برای جدیدترها باز شود. آیا می‌دانید زباله‌دان ویندوز قابل مدیریت است و می‌توانید ظرفیت آن را افزایش دهید، حذف خودکار زمان‌بندی شده را مدیریت یا حذف مستقیم فایل‌ها بدون قرارگیری در زباله‌دان را فعال کنید؟ در این ترفند با مجموع روش‌های مدیریت زباله‌دان ویندوز آشنا خواهید شد.

 

تغییر ظرفیت زباله‌دان

به‌صورت پیش‌فرض ظرفیت زباله‌دان در ویندوز حدود 5 درصد از فضای پارتیشن درایوی است که ویندوز در آن نصب شده است.

مثلا اگر پارتیشنی 100 گیگابایتی برای ویندوز برگزیده باشید، زباله‌دان حدود 5 گیگابایت ظرفیت دارد.

برای افزایش این حجم روی آیکون زباله‌دان (Recycle Bin) در ویندوز کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

پارتیشن موردنظر برای افزایش ظرفیت زباله‌دان را از فهرست موجود انتخاب کرده و در ادامه در بخش Custom Size حجم دلخواه را بر حسب مگابایت وارد کنید. (هر 1024 مگابایت معادل یک گیگابایت است.)

 

تنظیمات سطل آشغال ویندوز, فایل در سطل آشغال ویندوز پاک نمیشه

 تنظیمات سطل آشغال ویندوز

 

حذف یک‌مرحله‌ای

اگر از حذف فایل‌های خود اطمینان دارید و تمایلی به قرارگیری فایل‌ها در زباله‌دان ندارید، می‌توانید حذف بدون انتقال فایل در زباله‌دان را نیز برای همیشه فعال کنید. برای انجام این کار در پنجره Properties گزینه زیر را فعال کنید:

Don’t move files to the Recycle Bin.

Remove files immediately when deleted

 

در ادامه همان‌طور که می‌دانید پیش از اجرای عملیات حذف، پنجره‌ای برای تایید عملیات برای شما نمایش داده می‌شود که اگر بخواهید این پنجره نیز نشان داده نشود کافی است در همین بخش علامت چک‌مارک گزینه Display Delete Confirmation Dialog را غیرفعال کنید.

 

توجه:

غیرفعال کردن Display Delete Confirmation Dialog توصیه نمی‌شود، چرا که ممکن است اشتباهی نسبت به حذف فایل‌ها اقدام کنید و باتوجه به حذف مستقیم فایل بدون قرارگیری در زباله‌دان، بازیابی فایل‌ها در شرایط حذف اشتباهی دشوار خواهد بود.

 

تخلیه خودکار

یکی از قابلیت‌های جدیدی که در به‌روزرسانی‌های اخیر مایکروسافت به ویندوز 10 اضافه شده Storage Sense نام دارد که به شما کمک می‌کند به‌صورت خودکار نسبت به افزایش فضای خالی هارددیسک اقدام کنید. همچنین این قابلیت از تخلیه خودکار زباله‌دان طبق بازه‌های زمانی نیز پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از آن کافی است از منوی استارت روی گزینه Settings کلیک کنید یا کلیدهای Windows+I را فشار دهید.

 

به بخش System مراجعه و از ستون سمت چپ، گزینه Storage را کلیک کنید.

 

در ادامه از سمت راست در بخش Storage Sense روی لینک Change how we free up space automatically کلیک کنید.

 

در بخش Temporary Files گزینه Delete temporary files that my apps aren’t using را فعال کرده و با استفاده از اولین منو در همین بخش، زمان دلخواه را برای تخلیه خودکار زباله‌دان مشخص کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/recyclebin-windows2-settings.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حال آماده هر کسب و کاری برای گسترش به تکاپو و حضور در اینترنت نیازمند است و در این وسط مشاورین مسکن یا همان املاکی ها نیز از این رویه فرمانبرداری می کنند، نیز جستجو و درخواست درباره خرید یا فروش و کرایه مسکن نیز در سالیان ماضی در فضای اینترنت و سایت ها افزایش زیادی داشته است و طراحی سایت املاک برای پیشرفت بایسته به عقیده می رسد.

https://avashtech.com/website-design-for-real-estate/

کل ما بسیاری از نیازهای خود را در اینترنت جستجو می نماییم و فعالیت و اهمیت حضور در دنیای اینترنت روز به روز رو به افزایش است. حضور در اینترنت باعث شده که دامنه کار و جنبش به شکل وسیعی اشاعه پیدا کند، به نوعی که برخی از مشاورین املاک از محل کسب و کار خود پا فراتر گذاشته و در فرمانروایی و مملکت کار و جنبش می کنند. کاربران می توانند در هر جایی مسکن دلخواه خویش را دیده و موقعیت ریزبین و تصاویر آن را نگریستن کنند و در چهره احتیاج اقدام به خرید یا فروش و اجاره کنند.

طراحی سایت برای بنگاه املاک و مشاغل مرتبط
بنگاه های املاک و دیگر کسب و کارهایی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند راه های زیادی برای تبلیغات دارند. شیوه های مرسومی همانند تبلیغ در جراید و نیازمندی ها و نیز چاپ بروشور و بنر و غیره رواج فراوانی در میان این قشر از کسبه دارد. ولی سوالی که در اینجا باید از آنها پرسید این است که آیا امروزه نیز این طریق کارایی دارد؟ آیا روش های بهتری در بازار تبلیغات وجود دارد؟ آیا این شیوه های مرسوم و گاهاً کهن مقرون به صرفه می باشد؟ جواب دادن به این سوالات آسان است. بله. این روش ها هم هزینه بر هستند و هم تأثیری کوتاهی مدت دارد و بهتر است به اندیشه ایده جدیدی باشند. طراحی سایت املاک روشی است که هم از عقیده خرج و هم بازخورد بسیار بهتر می باشد و اکثر بنگاه های املاکی موفق به سمت این روش جنبش می کنند.

 

طراحی سایت املاک
امکانات و مزایای طراحی سایت املاک
املاکی ها چنانچه بخواهند متفاوت باشند و در فرمایش تبلیغات به روز و کامیاب تر عمل کنند باید به روش های امروزین روی بیاورند. طراحی سایت املاک به آنها این برتری را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی کارا و همیشگی برخوردار شوند. جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با خرج مقداری بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند. با بهینه سازی پسندیده و سئو خوبی که برای طراحی سایت املاک در عقیده می گیرند می توانند در گوگل رتبه احسان داشته و حجم وسیعی از مشتریان را مستقیماً به سایت خود راهنمایی کنند. با یک خرج نه چندان بسیار اولیه و طراحی سایت املاک سایر هزینه خاصی نخواهند داشت و از شر خرج های همیشگی برای تبلیغات نیز راحت خواهند شد.

 

امکانات اولیه در طراحی سایت املاک

مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر
محدود کردن جستجو به موارد مد نظر همانند تعداد اطاق و پایین بنای ملک و غیره
قسمت آگاهی ها و اطلاعیه ها در مورد بازار مسکن
وجود قابلیت ثبت مسکن دلخواه به وسیله اشخاص مختلف
قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو از ملک در کناره توضیحات
امکان پنل ارسال پیامک به شمار مد نظر برای بانک عدد ها
امکان پرداخت اجرت و بیعانه برای نگه داشتن مسکن برای متقاضی
مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی ها در اطراف ملک بر روی نقشه
و موارد بسیاری دیگر که بر حسب دربایستن مدیر در طراحی سایت املاک قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک
با توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که خویش شما دارید قطعاً متوجه خواهید شد که طراحی سایت املاک با توجه به ریزه کاری های خاصی که دارد باید به چهره کاملاً تخصصی اتمام بگیرد و با بهینه سازی خوب در صفحات نخست گوگل پیمان بگیرد الی مشتریان اکثریت از آن بازدید کنند. پردازش با سال ها پیشینه در فرمایش طراحی سایت بزرگترین و کهنه ترین کمپانی طراحی سایت می باشد که می تواند آنچه که برای یک سایت املاک احتیاج است به بهترین نحو برای شما ایجاد نماید و کارشناسان بهینه سازی سایت این شرکت تضمین می کنند که با حداقل خرج در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های برتر پیمان بگیرید.

چرا گرافیک در طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد؟
وب سایتی که برای آژانس املاک خویش طراحی می کنید فقط یک بروشور آنلاین نیست در واقع مزیت اصلی آسانی استعلام املاک برای خریداران و فروشندگان است که گسترش بازرگانی برای نماینده آژانس را به دنبال دارد. اگر در موتور های جستجوگر سرچ کنید طراحی سایت املاک متعددی مشاهده می کنید بعد باید برتری به دیگران داشته باشید که کاربران وب سایت شما را برگزیدن کنند و این امر لغایت حدی به شرکت طراحی سایت که پروژه شما را در دست دارد وابستگی دارد.
از دلایلی که کارفرمایان پردازش را برگزیدن می کنند این که با دیرینگی و سابقه طولانی، تجربه گسترده ای در به کارگیری انواع سیستم های کد نویسی و مدیریت درونمایه دارد. علاوه بر این پردازش همواره گوگل را در نظر دارد و تارنما های خویش را با پروا به الگوریتم های گوگل بهینه سازی می کند.

خدمات برای طراحی سایت املاک عبارتند از:
• رویکرد شخصی
حتما از طراحی سایت خود انتظار دارید که کسب و کار شما را گسترش دهد پس باید وب سایتی مطابق با اهداف خویش طراحی کنید لغایت با ناوبری پسندیده کاربران آسانی استفاده از خدمات و هدایت بازدید کننده به قسمت های گوناگون طراحی سایت املاک وجود داشته باشد.

• طراحی سفارشی
طراحی سایت املاک گوناگون کاملا طراحی متفاوتی دارند و هیچکدام عملکرد و خدمات یکسانی ندارند اما با این حال اغلب تارنما ها در نگاه نخست مثل به عقیده میرسند اما پردازش طراحی سایت های سفارشی مطابق با خواسته و بیچارگی کارفرما به طور بی همتا و اختصاصی طراحی می شود.

• بهینه سازی شده برای گوگل
یکی از راه های حفظ بقا طراحی سایت در لیست نتایج برتر گوگل این است که گوگل ساخت سایت شما را دوست داشته باشد و گوگل وب سایت هایی را برادر دارد که نزد کاربران محبوبیت داشته باشند. بنابراین با طراحی سایت املاک کاربر پسند و رعایت الگوریتم های گوگل در ساختار سایت می توانید رتبه های برتر گوگل را متعلق به خویش کنید.

• پشتیبانی قوی
ما بر این باوریم که طراحی سایت پس از پسین پروژه به سپریدن نمی رسد و باید با حمایت نیرومند و دائمی همواره از سایت حفاظت کرد. نظر به اینکه طراحی سایت املاک مثل شعبه ای از تجرات شماست می بایست باره پروا قرار گیرد و به طور منظم به روزرسانی شود تا بازتاب خوبی از کسب و کارتا ن به مشتریان مجازی نمایش دهد.
طراحی سایت املاک
طراحی سایت بنیادین املاک
اگر برای اجاره ملک و یا مستغلات به آژانس های مسکن مراجعه کنید با فایل ها و پیشنهادات متعددی رو به رو می شوید و همین باعث می شود خریدار و فروشنده بهترین معامله را اتمام دهند. فلذا باید بتوانید به بهترین شکل برای هر خریدار گزینه های فروش را نمایش دهید در این مرحله طراحی سایت املاک کمک زیادی به آژانس های مسکن کرده است. اما اگر بخواهید با استفاده از قالب های آماده وب سایتی مانند دیگر سایت ها ایجاد کنید می بایست روی توانایی های بازاریابی خود تمرکز کنید.
چرا که اولین چیزی که کاربر با آن روبرو می شود تارنما شماست و سپس دیگر تقسیم ها مراجعه می کند و این به همانند فردی است که ظاهر مناسبی ندارد و طبعا رغبت افراد برای برقراری بستگی با آن شخص کمتر خواهد بود. در حقیقت طراحی سایت املاک می تواند در چند ثانیه نخست که کاربر از سایت بازدید می کنند باعث رونق کسب و کار و تجارت شود و یا این نتیجه عکس داشته باشد.
طراحی سایت املاک به قصد بستری برای خریدو فروش املاک و ملک طرح ریزی می شود. خرید ملک در حیطه جغرافیایی وسیع تر نیازمند فضایی برای درج اطلاعات املاک می باشد. طراحی سایت املاک با درج اطلاعات در خصوص املاک می تواند خریداران و فروشندگان را در حیطه جغرافیایی وسیع تر به هم متصل نمایند.طراحی سایت املاک در جهت کسب سودآوری هر چه اغلب املاک و بنگاه دارن می باشد.

نمایش نمای ملاک در طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک می تواند نمای سه بعدی و یا نماهای گوناگون از املاک باره فروش را فراهم نماید. نمای داخلی وخارجی از املاک می تواند مایه جلب توجه کاربر شود. نمایش نماهای گوناگون از املاک مایه تصمیم گیری درست خریداران ملک می شود. درج بخشی در طراحی سایت املاک برای ورود اطلاعات املاک با شرایط خاص و اخص موجب خوشنودی هر دو هر دو سو معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود. نقشه جغرافیایی از ملک و محیط های گوشه ها-کناره ها موجب شناسایی و فهم بهتر فضای بیرونی ملک توسط خریدار می شود. طراحی سایت املاک در جهت ارائه خدمات بهتر و کاراتر به فروشندگان ملک و خریداران می باشد. درج بها ملک، متراژ، تصاویری از ملک تمامی به آسانی در طراحی سایت املاک شدنی می باشد. تاثیر خاصی که طراحی سایت املاک برپایی می نماید شکستن محدودیت جغرافیایی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات املاک فروشی را برای همگی کاربران با شکست محدودی ها فراهم می آورد.

طراحی سایت رایزن املاک
با توجه به رشد و شفا یومیه در تکنولوژی اغلب کسان برای رهن یا فروش املاک خویش از اینترنت یاری می گیرند به گونه ای که خرید و فروش املاک به صورت سنتی کم کم در حال از بین رفتن می باشد. رایزن املاک ها با طراحی سایتی توانا خواهند بود از این روش رابطه خود را با مشتریان خود بیشتر کنند.
از نکات مهمی که در طراحی سایت مشاور املاک باید باره توجه پیمان دهیم داشتن ظاهری گرافیکی قشنگ و متناسب می باشد ، زیرا ظاهری قشنگ خیلی آسان نظر کاربران را به خود جذب می کند، همچنین سئو و بهینه سازی سایت شما در اغلب دیده شدن طراحی سایت شما در موتورهای جستجو کمک اکثریت می کند. بنابراین طراحی سایت مشاور املاک یگانه از بهترین گذرگاه ها برای سبقت گرفتن شما از رقیب هایتان می باشد طراحی سایت مایه می شود شما دائم یک قدم از رقیب هایتان جلوتر باشید.

طراحی سایت املاک ریسپانسیو داشته باشید
برای اینکه طراحی سایت توسط همه ی کاربران به راحتی قابل تماشا باشد باید طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا داشته باشید ، به عبارتی دیگر طراحی تارنما ریسپانسیو یعنی تارنما شما در تمامی صفحه نمایش های بزرگ و کوچک مثل موبایل و تبلت و ... به راحتی قابل دیدن باشد. از آنجایی که امروزه بیشتر کسان دسترسی کامل به موبایل و تبلت دارند کمتر کسی به رایانه با جستجو در صفحات وب می پردازد. پس بهتر است وب سایت خود را متناسب با دربایستن و خواسته کل ی کاربران پیاده سازی نمایید تا هر کابر و بازدید کننده با هر صفحه نمایشی که در اختیار دارد به راحتی بتواند به تارنما شما دسترسی داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آشنایی با هنگام کار با رایانه، سرعت عمل نکته بسیار حائز اهمیتی است لذا آشنایی با میانبرهای صفحه کلید می‌تواند کمک بزرگی به کاربران باشد.

با هر بار برداشتن دست از روی صفحه کلید هنگام کار با رایانه ثانیه‌های ارزشمندی را از دست می‌دهید.اگر می‌خواهید به بهترین سرعت عمل در حین کار با رایانه برسید، بهتر است از میانبرهای کیبورد استفاده کنید.

 

سریع‌ترین ماوس‌ها نیز ممکن است زمانی را هرچند بسیار کوتاه در حین انجام یک فرآیند رایانه‌ای هدر دهد. از آنجایی که تقریبا تمامی عملکردهای ماوس را می‌توان با کلیدهای صفحه کلید انجام داد بنابراین حتی زمانی که ماوس سیستم شما خراب باشد هم نیاز ضروری به آن نخواهید داشت. برای انجام هر فرآیند رایانه‌ای از قبیل تایپ کردن، گوش دادن به موسیقی، وب‌گردی، انتقال اطلاعات و ... کاربران می‌توانند از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنند.

 

جالب است بدانید بسیاری از کاربران رایانه تنها با تعداد کمی از میانبرهای صفحه کلید آشنا هستند به همین دلیل قصد داریم در ادامه شما را با بهترین میانبرهای کیبورد آشنا کنیم. با دقت به مطالب زیر توجه کنید تا از این پس بتوانید سرعت خود را هنگام کار با رایانه افزایش دهید و از حرکت اضافی دست برای جابه‌جایی بین ماوس و صفحه کلید جلوگیری کنید.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+F

با استفاده از این میانبر کاربر می‌تواند به سادگی کلمه مورد نظر خود را در هر برنامه خواندنی، تمام مروگرها و واژه‌پردازها جستجو کند. اهمیت این کلید میانبر زمانی مشخص می‌شود که در لپ‌تاپ یا رایانه خود مشغول خواندن متن و یا گزارشی چند ماهه از عملکرد کاری خود هستید و می‌خواهید کلمه خاصی را در متن بیابید. میانبر CTRL+F در کسری از ثانیه واژه مورد نظر را می‌یابد.

 

به عنوان مثال در نظر بگیرید شما مشغول خواندن ویژگی‌های لپ‌تاپ خود هستید می‌خواهید بدانید سیستم شما از USB Type-C پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ برای فهمیدن این موضوع کافی است ابتدا یک‌بار کلمه USB Type-C را در متن بیابید و سپس با استفاده از میانبر CTRL+F باقی این کلمه را در متن مشاهده کنید. لازم به ذکر است کاربران می‌توانند با فشردن کلید F3 در این حالت از یک کلمه به کلمه دیگر پرش کنند.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Shift+Click/CTRL+Click

برای انتخاب چند ردیف در برنامه Excel یا بخشی از یک متن در مایکروسافت Word و یا متمایز ساختن چند فایل در File Explorer کافی است از ترکیب شیفت و کلیک استفاده کنید. به عنوان مثال برای انتخاب زدن ردیف 10 تا 30 در یک صفحه اکسل می‌توان ستون اول را با کلیک انتخاب و پس از آن با فشار دادن کلید Shift تا آخرین ردیف را انتخاب کرد. با این روش تمام ردیف‌های میانی نیز انتخاب می‌شود.

 

اگر گزینه‌های انتخابی غیرمجاور باشند باید از کلید CTRL به جای Shift استفاده کرد. بدین شکل با نگه داشتن کلید CTRL و سپس فشار دادن کلیک می‌توان گزینه‌های پراکنده را انتخاب کرد.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+A

اگر می‌خواهید تمام محتویات یک پنجره مشخص را انتخاب کنید باید از میانبر CTRL+A استفاده کنید. محتویات داخل پنجره می‌تواند شامل عکس، فیلم، متن و یا هر فایل دیگری باشد. برای مشاهده نتیجه عملکرد میانبر مذکور لازم است ابتدا یکی از فایل‌های درون پوشه یا پنجره را انتخاب و سپس با فشار دادن میانبر CTRL+A همه‌ی فایل‌ها به سادگی انتخاب می‌شوند. با این میانبر می‌توانید در فرآیند Copy , Paste اطلاعات نیز سریع‌تر عمل کنید.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Shift+کلیدهای جهت‌دار(Arrow)

گاهی چندین تلاش متوالی برای انتخاب قسمت مشخصی از متن لازم است. صفحه‌های لمسی رایانه نیز این کار را سریع‌تر و ساده‌تر نکرده است. برای هایلات کردن قسمتی از متن با کمک کیبورد فقط باید به سادگی کلید Shift  را پایین نگه دارید سپس با استفاده از کلیدهای جهت‌دار هر بخش دلخواه از متن را انتخاب کنید.

 

اگر CTRL را نگه دارید می‌توانید کل کلمه را به جای هر کاراکتر با کمک کلید‌های جهت‌دار هایلات کنید. در اکثر برنامه‌ها می‌توان بدون استفاده از ماوس با میانبر CTRL+B متن را Bold و CTRL+I متن را کج(ایتالیک) کرد.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

ALT+کلیدهای جهت‌دار چپ و راست

راه‌حلی بسیار سریع برای برگشتن به صفحه قبل یا رفتن به صفحه بعد هنگام استفاده از یک مرورگر اینترنتی ترکیب ALT با کلیدهای جهت‌دار چپ و راست است. ALT+کلید جهت‌دار سمت چپ برای برگشتن به صفحه قبل و ALT+کلید جهت‌دار سمت راست برای رفتن به صفحه بعد می‌باشد.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Windows+کلیدهای جهت‌دار

 

یک از بهترین ویژگی‌های Windows 10 کنار هم قرار دادن یا به اصطلاح اسنپ کردن پنجره‌هاست. با این کار صفحه نمایش بین دو تا چهار قسمت مساوی تقسیم می‌شود. اگر نخواهید با حرکت ماوس و کشیدن پنجره‌ها از یک طرف به طرف دیگر این کار را انجام دهید، روش سریع اسنپ کردن پنجره‌ها استفاده از میانبر Windows+کلیدهای جهت‌دار است.

 

ترکیب کلید ویندوز با کلیدهای جهت‌دار سمت چپ و راست صفحه را به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کند و چنانچه بخواهید صفحه به چهار قسمت مساوی تقسیم شود باید از ترکیب کلید ویندورز با کلیدهای جهت‌دار بالا و پایین استفاده کنید.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+Shift+V

هر از گاهی اتفاق می‌افتد که کاربر می‌خواهد یک ایمیل را تنظیم و یا یک متن را در هنگام استفاده از مرورگر ویرایش کند و در حین ویرایش باید متن جدیدی را از Word کپی و به متن آنلاین اضافه کنید. تا این قسمت کاربر تنها با کپی کردن متن و سپس Paste کردن آن مشکلی ندارد ولی اکثر اوقات متن Paste شده با فونتی درهم ریخته و نامفهوم نمایش داده می‌شود. برای حل این مشکل یک راه‌حل ساده در مرورگرهای Firefox , Chrome وجود دارد. با فشار دادن کلیدهای CTRL+Shift+V محتوای کپی شده به حالت متن ساده در مرورگر Paste می‌شود.

 

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

ALT+F4

اکثر کاربران رایانه برای بستن و خارج شدن از برنامه‌های رایانه‌ای اشاره‌گر ماوس را حرکت داده و به سمت گوشه سمت راست بالای صفحه هدایت می‌کنند تا روی گزینه X کلیک کنند. اما توجه داشته باشید این فرآیند بسیار زمان‌بر است به ویژه هنگامی که بخواهید چندین برنامه را به طور هم‌زمان ببندید.

 

با استفاده از میانبر ALT+F4 می‌توانید در یک زمان تمام برنامه‌های باز را در ویندوزهای 7,8,10 ببندید. هم‌چنین میانبر CTRL+W همه تب‌های مربوط به یک برنامه را می‌بندد. به عنوان مثال اگر در زمان استفاده از یک مرورگر چندین تب را باز کرده‌اید با استفاده از CTRL+W به جای بسته شدن کل مرورگر تنها تب جاری بسته می‌شود.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Shift +F7

مطمئنا در هر با نوشتن یک مقاله(زبان انگلیسی) به دنبال استفاده از واژه‌های هم‌معنا به جای واژه‌های تکراری هستید. به عبارت دیگر اگر به دنبال حفظ طراوت و تازگی متن خود می‌باشید. اگر متن مورد نظر خود را در مایکروسافت Word نوشته‌اید برای یافتن واژه‌های مترادف نیازی به مراجعه به لغت‌نامه یا جستجوی آنلاین ندارید.

 

کافی است کلمه مورد نظر را هایلایت و سپس میانبر Shift +F7 را فشار دهید. پس از فشردن این دو کلید نرم‌افزار Word یک لیست جامع از واژگان مشابه و مزتبط را در قالب پنلی در سمت راست صفحه نمایش می‌دهد که کاربران به سادگی می‌توانند  وا‌ژگان مترادف را مشاهده و انتخاب کنند.

  

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

CTRL+Shift+T

گاهی در هنگام کار با رایانه ناگهان خود را با تعداد زیادی تب باز در مرورگر مواجه می‌بینید و با میانبر CTRL+W شروع به بستن تک‌تک آ‌ن‌ها می‌کنید. ولی پس از بستن چندین تب ناگهان متوجه می‌شوید که یکی از آن‌ها جیمیل مهمی بوده است که برای تکمیل گزارش خود به آن نیاز ضروری دارید.

در این حالت کافی است از میانبر CTRL+Shift+T برای بازیابی تب‌های بسته شده در هر مرورگر استفاده کنید.

  

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Windows+L

اگر قصد دور شدن از رایانه خود را در منزل یا محل کارتان دارید و نیازی به قفل کردن صفحه خود نمی‌بینید کافی است از میانبر Windows+L استفاده کنید و دیگر نیازی به کلیک‌های بیشتر ندارید. در صورت نصب بودن Windows Hello facial recognition و یا fingerprint login در رایانه‌تان دیگر نیازی به وارد کردن رمز عبور هم نخواهید داشت.

 

 تغییر دادن میانبر های صفحه کلید برای ورد, میانبر صفحه کلید ویندوز

 

Windows+M

هرچه قدر هم ویندوزهای پیشرفته تولید شود که حاوی میلیون‌ها پوشه در کتابخانه خود باشند به هرحال بسیاری از کاربران بعضی از اطلاعات را بر روی دسکتاپ ذخیره می‌کنند. ولی یافتن پوشه‌ای خاص زمانی که چندین پنجره به طور هم‌زمان باز باشد ممکن است کاری سخت و غیر ممکن باشد.

برای بستن هم‌زمان تمام پنجره‌ها و مشاهده دسکتاپ کافی است از میانبر Windows+M استفاده کنید تا به راحتی پوشه مورد نظر را در دسکتاپ بیابید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/introducing-keyboard1-shortcuts.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب شما را با روش های فعال و غیر فعال کردن میکروفن و وبکم در گوگل کروم ، ویندوز 8 و 10 آشنا می کنیم:

 

چگونه میکروفون را در گوگل کروم فعال کنیم:

برای فعال کردن میکروفون در گوگل کروم، ابتدا باید مرورگر خود را آپدیت کنید و سپس باید قدم به قدم موارد زیر را انجام دهید:

وارد منو Settings شوید.

به بخش Show Advanced Settings بروید

سپس وارد Privacy شوید

و حالا مربع کنار گزینه Enable ‘OK Google’ to start a voice search را تیک بزنید تا میکروفون صوتی گوگل فعال شود.

 

اگر شما از میکروفن و وبکم اکسترنال استفاده میکنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که زمانی که به آن ها نیازی نیست کابل اتصالی آن ها را از لپ تاپ و کامپیوتر خود بکشید. اما در لپ تاپ ها میکروفن و وب کم بصورت درونی یا built-in بسته شده اند بنابراین باید به صورت نرم افزاری آن ها را غیر فعال کنید.

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال کردن میکروفون در گوگل کروم

 

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن از طریق فعال و Device Manager

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن از طریق Device Manager یکی از راه های سریع و ساده در ویندوز میباشد. اما با این کار کاملا امن نیست. نرم افزار های مخرب پیشرفته حتی میتوانند بدون رضایت شما تنظیمات اعمال شده را بازگردانی کنند با این وجود این ایده بد نیست که بدانید چگونه میکروفن و وب کم خود را از طریق مدیریت دستگاه ها در ویندوز غیر فعال کنید.

بر روی دکمه استارت کلیک راست کنید.

سپس از لیست باز شده Device Manager را انخاب کنید.

کلید Windows +R را فشار داده و در فیلد Open عبارت devmgmt.msc را وارد کرده و Enter را فشار دهید.

در لیست موجود منوی کشوی Imaging Devices (یا Cameras) را باز کنید.

دیوایس مورد نظر   Integrated Camera  دیده میشود، بر روی آن کلیک راست کنید.

بر روی Disable  کلیک کنید.

بر روی Yes کلیک کنید.

اگر میخواهید دوباره وب کم خود را فعال کنید، فقط کافیست مراحل بالا را انجام داده و به جای Disable بر روی Enable کلیک کنید.

 

غیر فعال کردن میکروفن

مانند مراحل بالا به Device Manager مراجعه کنید.

در لیست موجود منوی کشویی گزینه Audio inputs and outputs را باز کرده و از لیست باز شده بر روی گزینه  Internal Microphone کلیک راست کنید.

بر روی Disable  کلیک کنید.

سپس yes را انتخاب کنید.

اگر  دوباره خواستید میکروفن خود را فعال کنید، فقط کافیست مراحل بالا را انجام داده و به جای Disable بر روی Enable کلیک کنید

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال و غیر فعال کردن وب کم و میکروفن 

 

فعال کردن دوربین لپ تاپ در ویندوز 8

بسیاری از دستگاه هایی که ویندوز 8 روی آنها نصب شده است دوربین دارند. شما می توانید دوربین را به روش زیر در ویندوز 8 فعال کنید.

نشانگر موس خود را به سمت راس پایین صفحه ببرید تا نوار ابزار برای شما نمایش داده شود.

از آنجا گزینه ی “Start” را انتخاب کنید تا به منوی Start منتقل شوید.

در سمت راست منوی “Start” روی جعبه ی بنفش برنامه ی “Camera” کلیک کنید.

زمانیکه اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن از شما خواسته می شود, روی گزینه ی “Allow” کلیک کنید.

اگر می خواهید حالت دوربین را به دوربین فیلم برداری تغییر دهید, از گوشه ی سمت راست صفحه, روی گزینه ی “Video” کلیک کنید.

 

فعال کردن دوربین در ویندوز 10

عده ای از کاربران ممکن است با طریقه راه اندازی و باز کردن دوربین در ویندوز 10 آشنایی نداشته باشند، زیرا ویندوز 10 نسبت به نیاکان خود تغییر زیادی داشته است. در حقیقت، یافتن دوربین در منوی استارت ویندوز 10 راحت است. اما ممکن است پس از باز کردن برنامه دوربین (Camera app) با خطای مجوز نیاز است (We need your permission) مواجه شوید.

 

در این مورد لازم است که دوربین لپ تاپ را از تنظیمات ویندوز روشن کنید.

برای باز کردن کنترل پنل (Settings) ویندوز 10 از طرق زیر می توان اقدام کرد:

روش استاندارد استفاده از آیتم منوی Settings در استارت ویندوز 10 است.

روش دیگر کلیک راست روی دکمه استارت ویندوز 10 و زدن دستور Control panel است.

روش سوم زدن کلید میانبر یا شورت کات Win + X برای باز شدن منوی دسترسی سریع و زدن دستور Control panel است.

 

چگونگی فعال کردن وبکم لپ تاپ, فعال کردن وبکم در لپ تاپ

فعال کردن دوربین در ویندوز 10

 

ساده ترین و سریع ترین روش زدن کلید میانبر ترکیبی Win + I کیبورد است تا مستقیما کنترل پنل ویندوز 10 باز شود.

بعد از باز کردن کنترل پنل یا Settings ویندوز 10 روی آیکون Privacy کلیک کنید.

حال از ستون سمت چپ پنجره جدیدی که باز می شود، گزینه Camera را انتخاب کنید.

در سمت راست پنجره، سوئیچ روشن کردن دوربین در زیر گزینه Let apps use my camera hardware را به سمت راست بلغزانید تا روشن شود و در وضعیت ON قرار گیرد.

حال به پایین همین صفحه رفته و برنامه دسترسی به دوربین را نیز فعال کنید.

 

حالا به منوی استارت رفته و برنامه Camera را اجرا کنید. بایستی تصویر شما بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شود. این یک راهنمای آسان برای کسانی است که قادر به باز کردن دوربین در ویندوز 10 نیستند. اگر هنوز دوربین لپ تاپ کار نمی کند یا با خطای We can't find your camera مواجه می شوید، مرحله بعد را انجام دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/enable-microphone2-webcam.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت استاتیک چیست ؟
در سرنوشت قبل با فرانت اند و بک اند سایت به نکوداشتن آشنا شدید و دیدید که هر کدام چه وظایفی بر دوش دارند، با این مقدمه به توضیح سایت های استاتیک می پردازیم . در سایت های استاتیک در واقع تنها قسمت فرانت اند شغل انجام می شود، یعنی هر کدام از صفحات یک سایت به چهره جدا طراحی شده و در سرور بارگذاری می شوند.

در سایت های استاتیک مدیر سایت نمی تواند محتوای سایت را تغییر دهد و برای تغییر دادن آن یا باید خویش طراحی سایت را یاد بگیرد یا باید یک طراح سایت را استخدام کند الی تغییراتی که می خواهد را بتواند انجام دهد. معمولا در موعد حاضر که سیستم های مدیریت محتوای زیاد چیره دست امثال وردپرس روی کار آمدند به کارگیری سایت های استاتیک خیلی ناچیز شده است. معمولا برای طراحی سایت های شرکتی حقیر یا سایت های شناسایی که الی مدت ها محتوای آن تغییر نخواهد کرد از سایت های استاتیک بهره‌گیری می شود.

طراحی سایت داینامیک چیست ؟
سایت های داینامیک پرکار هستند و در طراحی سایت های داینامیک هر دو بخش فرانت اند و بک اند برنامه نویسی می شوند . در سایت های داینامیک برنامه نویس بک اند وظیفه فعال سازی وب سایت را بر عهده دارد و با به کارگیری کدهای سمت سرور اسکریپتی را طراحی می کند که سایت به صورت کامل فعال باشد.

پویا و داینامیک بود سایت به این معنی است که همگی محتوای صفحات سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر است و شدنی است هر روز یک صفحه جدید با محتوای متغییر در سایت منتشر شود مشابه سایت های خبری یا مجله ای که در هر روز چندین آگاهی ها جدید را در صفحات جدید منتشر می کنند.

پیشنهاد می کنم نوشتار طراحی سایت مشهد را حتما بخوانید.

مشاغل مرتبط با طراحی سایت چیست ؟
به غیر از تیم گسترش دهنده و طراح سایت ، کسان و شغل های زیادی هستند که باید برای کامیابی یک سایت سعی کنند الی سایت باره نظر در سوداگری اینترنتی خود موفق شود و به درآمد های بالا دست یابد. زمانی که می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید به غیر از این که باید یک سایت چیره دست و خوب طراحی کنید باید برای رسیدن به درآمد اینترنتی با مشاغل زیادی در بستگی باشید. در پیوسته کوشش کرده ایم بعضی از مهمترین این مشاغل را برای شما لیست کنیم:

گرافیست
شما برای طراحی تقسیم های گرافیکی سایت امثال لوگو ، دکمه ها ، بنرهای تبلیغاتی به یک گرافیست چیره دست دربایستن دارید.

متخصص دیجیتال مارکتینگ
برای داشتن یک راهبرد خوب برای رقابت با رقبای اصلی خویش در سوداگری اینترنتی باید با یک کارآزموده دیجیتال مارکتینگ مشاوره کنید لغایت بتوانید بیشترین فروش را از شدامد سایت خویش داشته باشید.

متخصص فرآوری محتوا
برای حضور پر رنگ شما در بازار کاری تان باید حتما از یک کارآزموده تولید درونمایه کاربرد کنید لغایت با استفاده از فرآوری محتوای ناب بتوانید از موتور های جستجو ترافیک نکوداشتن را اخذ کنید.

متخصص سئو
کسب و پیشه اینترنتی بدون داشتن راهبرد های سئو محکوم به شکست است پس توصیه می شود حتما از تجربیات یک متخصص سئو برای سایت خود استفاده کنید.

طراح رابط کاربری
اگر می خواهید یک سایت جذاب و کاربر پسند داشته باشید و در میانی رقبای خود یک راز و گردن بالاتر باشید حتما از یک طراح رابط کاربری چیره دست کاربرد کنید. همانگونه که دیدید موفقیت آوش تک در کسب و کار اینترنتی تنها به طراحی یک سایت اندک نمی شود و برای اینکه بتوانید در بازارهای آنلاین جایگاه خوبی کسب کنید باید از تمامی تخصص های بالا در کنار یکدیگر کاربرد کنید.

طراحی سایت چیست ؟ - کانون تبلیغاتی بلوط

مراحل طراحی تارنما چیست
پیشنهاد می کنم نوشتار سوداگری اینترنتی بدون نزاکت و سرمایه را حتما بخوانید.

هدف از طراحی سایت چیست ؟
ممکن است منظور شما از طراحی سایت با هدف یک شخص دیگر از زمین لغایت آسمان متفاوت باشد، سایت های گوناگون برای هدف های متنوع طراحی می شوند امروزه برای تمامی مشاغل و کارها می شود یک وبسایت راه اندازی کرد. اگر یک سرچ ساده در گوگل دوست داشتنی اتمام بدید متوجه می شوید که میلیون ها سایت با منظور و سوژه متفاوت طراحی شده اند ، این سایت ها شامل : سایت های فروشگاهی ، سایت های شخصی ، سایت های شرکتی ، سایت های خبری و مجله ای ، سایت های دانشگاهی ، سایت های آموزشی و… هزاران مدل سایت که هر کدام هدفی متفاوت را دنبال می کنند.

مراحل یادگیری طراحی سایت چیست ؟



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم افزار فتوشاپ یا adobe photoshop بزرگ ترین و معروفت ترین اپلیکیشن و روتوش عکس است که در سال 1990 توسط شرکت آدوبی تولید و منتشر شد. طی سال های گذشته این کمپانی به طور مداوم روی گسترش این نرم افزار کار کرده است به طوری که هر ساله یک ورژن آپدیت شده از برنامه فتوشاپ منتشر میشود که در نسخه های جدید، امکانات جدید و جالبی به آن افزوده میشود. تقریبا می توان گفت هیچ کاربری وجود ندارد که تا به حال نام فتوشاپ را نشنیده باشد یا بر روی سیستم خود نصب نکرده باشد.

این برنامه ابزار های متعددی برای طراحی، نقاشی دیجیتال، طراحی سایت و روتوش در اختیار کاربران قرار می دهد. ابزارهایی که افراد حرفه ای را مجاب به استفاده ی آنها می کند. به طوری کلی باید آموزش فتوشاپ و ادیت عکس را در شاخه های مورد نظر حرفه خود به صورت تخصصی پیش ببرید.

آشنایی با برنامه فتوشاپ

نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین برنامه برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و همچنین یکی از محصولات با ارزش برند Adobe می باشد . این نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران تصویر خود را به راحتی دستکاری ، برش و تغییر اندازه دهند و یک اثر جدید خلق نمایند . این نرم افزاربیشتر در میان عکاسان و طراحان گرافیک حرفه ای محبوب است .اگر چه فتوشاپ برای ویرایش عکس ها و چاپ طراحی شده ، اما به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود .

Adobe Photoshop همچنین ارتباط محکمی با دیگر نرم افزار های Adobe برای ویرایش ، ساخت انیمیشن و CD های آموزشی دارد. فرمت اختصاصی فایل ها در فتوشاپ ( PSD ) است که می تواند به Image Ready ، Illustrator ، Premiere، After Effects و Encore DVD منتقل شود .

روش های آموزش و یادگیری نرم افزار فتوشاپ

مانند هر نرم افزار دیگر و هر نوع سبک تعلیم رایج دیگر می توانید فتوشاپ را از راه های مختلفی یاد بگیرید. که در این قسمت چند روش آن را برایتان برمیشماریم.
  • خواندن کتاب های مربوط به فتوشاپ
  • مطالعه مقالات آموزشی نرم افزار Photoshop 
  • با تجربه کردن و آزمون و خطا
  • دیدن آموزش فتوشاپ ویدیویی

آموزش فتوشاپ از صفر تا صد

نرم افزار فتوشاپ

آموزش فتوشاپ را می توان به روش های مختلفی انجام داد که ما سعی کرده ایم با شیوه ای عملی یادگیری فتوشاپ را از صفر تا صد در کنارهم به پیش ببریم. ما در این مراحل تمام نکات را به صورت جزئی برای شما بیان می کنیم تا هیچ نکته ای باقی نماند.

یادگیری فتوشاپ حرفه ای به شما امکان ویرایش و ادیت تصاویر را به صورت مرحله به مرحله می دهد.  نرم افزار فتوشاپ در حال حاضر یکی برنامه های پرکاربرد، استاندارد، و بسیار مهم در زمینه گرافیک است. آموزش کامل فتوشاپ به شما کمک میکند تا تکنیک های بیشتری را با سرعت بالاتری یاد بگیرید.

آموزش فتوشاپ تخصصی کاربردهای بسیار زیادی دارد که در مشاغل مختلف به عنوان ابزار اصلی به حساب می آید. برای هر کسب و کاری که احتیاج به طراحی دارد، لازم است زمانی را صرف گذراندن دوره ی آموزش فتوشاپ کنید. هدف این است که در زمان کوتاه بتوانید به هدف خود دست پیدا کنید.

آموزش سریع فتوشاپ

از سریع ترین روش های یادگیری فتوشاپ ویدئویی است که شما به شکل عملی می توانید کاربرد ابزارها را مشاهده کنید و از خلاقیت استفاده از این تکنیک ها را یاد بگیرید.

آموزش غیرحضوری فتوشاپ

در راستای اهداف علمی که برای شما در نظر گرفته ایم، تصمیم به ارائه آموزش فتوشاپ پروژه محور و تکنیکی گرفته ایم. هنرآموزان از طریق خرید دوره آموزش فتوشاپ می توانند به سرعت و خیلی راحت به کار بردن ابزار ها را در کنار تکنیک و تجربه عملی یاد بگیرند و تلاش کنند تا از این نکات برای نوآوری در کار با نرم افزار فتوشاپ استفاده کنند.

برنامه فتوشاپ دارای ابعاد و امکانات پنهان بسیاری است که تنها با با تمرین و تجربه به آن دسترسی پیدا میکنید. به همین دلیل یادگیری فتوشاپ پروژه ای می توانید به شما بسیار کمک کند که خیلی سریع تر از رقیبان خودتان پیشرفت کنید.

قابلیت های یادگیری برنامه فتوشاپ

  • سفید کردن دندان افراد در عکس
  • تغییر فصل
  • آموزش فتوشاپ طراحی تبلیغات
  • یادگیری فتوشاپ روتوش عکس
  • تصویر سازی
  • نقاشی دیجیتال

یادگیری فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته

آموزش Photoshop از بهترین روش های ایجاد و ویرایش تصاویر گرافیکی است. فتوشاپ، یک برنامه فوق حرفه ای است که با آن می توانید طراحی پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، لوگو، رابط های سایت و اپلیکیشن ها، ویرایش نور و ... می باشد.

در دوره مقدماتی فتوشاپ هدف این است که مسائل پیچیده فتوشاپ را به روش ساده به شما یاد بدهیم. تا هر فردی با سطح اطلاعات پایین در مورد کار با نرم افزارهای گرافیکی، بتوانند مباحث مرتبط را متوجه شوند.نرم افزار فتوشاپ قسمتی از نرم افزارهای گرافیکی است که بر اساس Bitmap فعالیت می کند.

از این برنامه برای کارهای طراحی حرفه ای استفده می شود که کاربرد زیادی در صنعت چاپ دارد.افرادی که گرافیست هستند نیاز ویژه ای به آموزش فتوشاپ مبتدی تا حرفه ای دارند. به طور خلاصه تر یادگیری فتوشاپ کامپیوتر مناسب کسانی است که قصد دارند کارهای طراحی عکس و موشن گرافی انجام دهند.

برای معرفی کابران اصلی این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • انیماتورها
  • طراحان سایت
  • چاپخانه ها
  • شرکت های تبلیغاتی
  • ناشران
نرم افزار آدوبی

کاربردهای مختلف فتوشاپ

استفاده از برنامه ی فتوشاپ طیف گسترده ای از محیط پیرامون ما را در بر می گیرد. Photoshop سبب شده است که طرح های هنری زیبا تر جلوه کنند. در نظر داشته باشید که تمام عکس ها و طرح های از پیش ساخته شده باید از دیدگاه یک گرافیست حرفه ای مسلط به فتوشاپ عبور کند.نرم افزار فتوشاپ دارای رابط کاربری مناسبی است که سبب راحتی در استفاده از آن گردیده است و کاربر می تواند تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای را توسط آن ایجاد کند.

نرم افزار فتوشاپ یک اپلیکیشن پسندیده ای که سبب افزایش بهره وری در ایجاد عکس های هنری و منحصر به فرد میشود . وجود عملکردهای خودکار در آن یکی دیگر از ویژگی هایی است که شما پس از آموزش صفر تا صد فتوشاپ متوجه آن میشوید. 

قابلیت های نرم افزار فتوشاپ

برای تمام فایل های ایجاد شده در این برنامه امکان انتقال میان برنامه های متنوع وجود دارد. و این مزیت سبب ایجاد پرورش استعاداد ها و خلاقیت های فردی برای ایجاد تصاویر بی نظیر فراهم میشود. قابلیت انتقال فایل ها  در نرم افزار سبب پردازش سریع و باکیفیت تصاویر میشود.

مزایای ویرایش عکس با فتوشاپ برای کسب و کار

با رونمایی شبکه های اجتماعی، آموزش فتوشاپ اینستاگرام می تواند به بازاریابی در این حوزه کمک بسیاری داشته باشد چرا که عکس ها به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان بازاریابی در جهان هستند. مردم همیشه با نشانه های بصری ارتباط بهتری برقرار می کنند و اگر تصاویر به صورت حرفه ای ویرایش شده باشند، شما در لیست بالای فروش قرار خواهید گرفت.


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صفحات وب شاید تا کنون نام ربات های نرم افزاری مختلفی به گوشتان خورده باشد نظیر ربات های اینستاگرامی، ربات های سرخط بورس، ربات های استخراج اطلاعات از سایت ها و ... این ربات ها به دو روش تولید میشوند یا بطور مستقیم برنامه نویسی میشوند یا به وسیله نرم افزارهای ربات ساز ساخته میشوند از آنجاییکه برنامه نویسی مستقیم ربات کار بسیار دشوار و زمانبری است یکسری شرکت اقدام به ساخت نرم افزارهای ربات ساز نموده و بیش از 15 سال است که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

نرم افزار های ربات ساز با کمک مجموعه ای از دستورات آماده میتوانند کار ربات سازی را بسیار راحت تر کرده و فرایندهای برنامه نویسی را از بین برده و با تخصص بسیار کمتر نتیجه نهایی را حاصل کنند. نرم افزارهایی نظیر  Automation-Anywhere، UiPath و نرم افزار ایرانی کاربر مجازی ( Virtual-User) و... 

با این نرم افزارها میتوان ربات هایی تولید کرد که در ویندوز و صفحات وب قادر به کلیک و تایپ خودکار باشند.ما در این مقاله نرم افزار ایرانی کاربر مجازی محصول شرکت بهسازان مجازی را در نظر گرفته ایم زیرا علاوه بر فارسی بودن و داشتن اغلب استانداردهای بین المللی؛ طراحی ساده و سر راستی دارد که ماهیت یک نرم افزار ربات ساز را به خوبی نشان داده و باعث میشود بتوانید راحت تر با نرم افزارهای ربات ساز ارتباط برقرار کنید.

روال کار با نرم افزار کاربر مجازی به این صورت است که شما ابتدا دستورات مرتبط با فرایند مورد نیازتان را یک به یک با همان ترتیبی که مد نظر خودتان است در بخش لیست دستورات تعریف میکنید البته تعریف کردن در حقیقت شامل کشیدن و رها کردن دستورات از پیش آماده و تنظیم کردن پارامترهای آنهاست، در نهایت بعد از چیدن تمام دستورات و تنظیم تمام پارامترهای آنها، دکمه Save را در نرم افزار کاربر مجازی کلیک میکنید و نرم افزار کاربر مجازی یک فایل ربات با پسوند VUM به عنوان خروجی در اختیار شما قرار میدهد.

حال، هر گاه که به اجرای آن فرایند نیاز داشته باشید کافیست فایل Vum یا همان فایل ربات را از طریق نرم افزار کاربر مجازی به اجرا درآورید تا این نرم افزار همان امور را عیناً به همان صورتیکه تعریف کرده بودید خودش به طور خودکار بجای شما انجام دهد.

نرم افزار کاربر مجازی از سه برنامه مجزا تشکیل شده است که همین نکته باعث سادگی و فهم راحتتر این نرم افزار نسبت به رقبای خارجی آن شده است. اگر بخواهیم خیلی ساده نرم افزار کاربر مجازی را شرح دهیم بهتر است 3 برنامه اصلی آنرا معرفی نماییم...

3 برنامۀ نرم افزار کاربر مجازی

1.برنامه ضبط کننده 

این برنامه میتواند فعالیت هایی که شما با مأوس و کیبورد انجام میدهید را ضبط و ثبت نموده و در قالب یک فایل (فایل ربات) در سیستم شما ذخیره کند.

2.برنامه ویراستار

برنامه ویراستار برای ویرایش دستورات ضبط شده و افزودن دستورات جدید به لیست دستورات ذخیره شده به کار میرود و میتواند هوشمندی ربات نهایی را افزایش دهد.

3.برنامه اجرا کننده

این برنامه برای اجرای ربات های ساخته شده در نظر گرفته شده است.

همانطور که از توضیح مختصر برنامه های بالا مشخص است، شما میتوانید دستورات مورد نظرتان را به کمک برنامه های ضبط کننده و ویراستار تبدیل به یک ربات نرم افزاری هوشمند نمایید سپس هر زمان که به اجرای آن دستورات نیاز داشتید رباتی که ساخته اید را به برنامه اجرا کننده بسپارید تا کارها را به اجرا درآورد!

برای طولانی نشدن این قسمت توصیه میکنیم که اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزارهای کاربر مجازی را از سایت سازنده نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی (v-user.com)  دنبال کنید. در صفجه اول سایت، فیلم های آموزشی کوتاه در مورد سه نرم افزار در دسترس قرار داده شده است. همچنین نسخه آزمایشی نرم افزار کاربر مجازی را نیز میتوانید به صورت رایگان دانلود نموده و در سیستم خود آزمایش کنید

قابلیت های برنامه کاربر مجازی که آنرا هم تراز با برنامه های بین اللملی میکند

نرم افزار کاربر مجازی بواسطه قابلیت شناسایی اجزاء ویندوز و صفحات وب بسیار فراتر از یک برنامه تقلید کننده حرکات ماوس و کیبورد است. این برنامه با هوشمندی قابل توجه ای المان های هدف را در هر سیستمی با هر رزولوشنی، شناسایی نموده و عملیاتی که به آن سپرده شده را بطور کاملاً صحیح به اجرا در آورد.

برخی از ویژگی هایی این نرم افزار که باعث هوشمندی این نرم افزار شده اند:

  • امکان ایجاد شرط و دستورات شرطی برای مدیریت کردن شرایط مختلف

در نرم افزار کاربر مجازی امکان ایجاد شرط متناسب با نتیجه اجرای هر دستور وجود دارد (میتوان تعیین کرد که در صورت موفقیت آمیز بودن یا عدم موفقیت یک دستور، چه کاری انجام شود). همچنین امکان ایجاد شرط از طریق دستورات کنترلی نیز وجود دارد (دستوراتی نظیر Check Number, Excel Check Cell که مقدار یک سلول اکسل یا یک عدد را بررسی میکنند تا کوچکتر بزرگتر یا برابر با عدد دیگری هست یا خیر) و دیگر دستورات شرطی مشابه که مدیریت کردن شرایط را آسان میکنند.
  • متغیّر پذیری برای بالا بردن انعطاف ربات در سیستم های مختلف

نرم افزار کاربر مجازی دارای متغیّرهای عددی و متنی (قابل تعریف به تعداد دلخواه) و متغیّرهای سیستمی از پیش تعریف شده؛ نظیر پوشه های Program Files، My Documents و... میباشد. امکان استفاده وسیع از این متغیّرها تقریباً در تمامی دستورات (به ویژه دستورات کنترلی و شرطی) باعث میشود ربات با سیستم ها و شرایط مختلف هماهنگ شود.
  • عبور از کدهای امنیتی Captcha

شاید خیلی ها با این گزینه موافق نباشند اما اگر قرار است ربات جایگزین انسان شود باید بتوانند همانند انسان از کدهای امنیتی Captcha (کپچا) عبور کند. بنابراین امکان تشخیص و درج کدهای امنیتی Captcha، در نرم افزار کاربر مجازی گنجانده شده است.
  • امکان منتظر ماندن برای موارد خاص به منظور تصمیم گیری و اقدام در لحظه مناسب

انتظار و تشخیص تغییر وضعیت یک کنترل خاص (مثلاً تیکدار شدن یک کنترل)، انتظار و تشخیص باز یا بسته شدن یک پنجره خاص، انتظار و تشخیص پر شدن یک فیلد خاص توسط کاربر، انتظار و تشخیص تکمیل شدن بارگذاری (Load) صفحات وب، انتظار و تشخیص پدیدار یا مخفی شدن اِلمان های صفحه وب و مواردی از این دست جزء دیگر موارد مهمی هستند که نرم افزار کاربر مجازی به آنها مجهز میباشد.

نکات فوق گوشه ای از ویژگی های این ربات ساز ایرانی هستند، برای آشنایی با لیست کامل ویژگی ها و دیگر توانمندیهای فوق العاده این نرم افزار بهتر است به سایت سازنده این نرم افزار مراجعه نموده و ربات های عمومی که توسط این نرم افزار طراحی شده اند را مشاهده و بررسی نمایید. ربات هایی که حتی از سد شرکت های بزرگی چون گوگل و اینستاگرام با تمام تمهیدات ضد رباتی شان عبور کرده اند. 

برخی از ربات های پرطرفدار کاربر مجازی:

  • ربات خودکار ساز مراحل نصب در سایت کاربر مجازی

رباتی که میتواند خودش مراحل نصب را بطور خودکار طی کند، دکمه ها را کلیک کند، فایلها را کپی کند، شماره سریال را درج کند و...
ربات مراحل نصب
  • ربات استخراج اطلاعات از سایت ها در سایت کاربر مجازی 

رباتی که میتواند از سایتهای مختلف اطلاعات آگهی ها یا کالاهای مندرج را استخراج کرده و در یک فایل اکسل ذخیره کند.

ربات استخراج اطلاعات

  • ربات ورودی گوگل و ارتقاء سئو در سایت کاربر مجازی

رباتی که میتواند عملیات سرچ عبارات کلیدی و کلیک بر روی سایت شما در گوگل را دقیقاً شبیه به انسان به اجرا در آورده و سئو سایت شما را ارتقاء دهد.
ربات ورودی گوگ
  • ربات اینستاگرام در سایت کاربر مجازی 

رباتی با عملکردی کاملا انسانی برای انجام کلیه امور در اینستاگرام، اموری نظیر لایک زدن، کامنت یا پست گذاشتن، فالو کردن و ...
ربات اینستاگرام
  • ربات پیام گذار در سایت ها در سایت کاربر مجازی 

رباتی برای ارسال پیام گروهی و انبوه در واتساپ، سروش و دیگر پیام رسان ها؛ بصورت پیام خصوصی به همراه عکس، ویدئو و ...
ربات پیام گذار
  • ربات ارسال پیام انبوه در پیام رسان ها در سایت کاربر مجازی

ربات درج کننده خودکار پیام یا نظر در صفحات مختلف سایت ها، با امکان پیدا کردن سایت های دارای بخش نظر دهی در گوگل.

منبع : https://namnak.com/software.p76825



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قواعد بازی در اینستاگرام: تا حالا به این فکر کرده اید که چرا یکسری از پیج های اینستاگرام هر روز محتوا پیمان می دهند و ماه هاست که این پیشه را تکرار می کنند اما نتیجه چندانی نمی گیرند؟در حالی که برخی از پیج های اینستاگرام خیلی کمتر تکاپو می کنند؛ اما شمار لایک، ویو و کامنت های آن ها نشانه می دهد اصول موفقیت در اینستاگرام که بیننده را جذب کرده اند. به راستی حکایت چیست؟
سرگذشت اصلی این است که اکثر افراد قواعد بازی در اینستاگرام را بلد نیستند و مستقیم سراغ تاکتیک ها می روند و وقت خود را تلف می کنند.
اما شما به عنوان یک نابغه اینستاگرام پیش درآمد قواعد بازی را یاد می گیرید و بعد سراغ تاکتیک ها می روید. با این کار، شروعی نیرومند خواهید داشت و می توانید از رقیبان خویش جلو بزنید.
شناخت بیننده هدف: احد از مراحلی که اکثرا آن را فراموش می کنند، این مرحله است.
در واقع اکثر افراد طبق سلیقه خود محتوا فرآوری می کنند و جالب اینکه چشمداشت دارند بیننده هم جذب محتوای آنها شود.
این جمله من را به خاطر بسپارید:
فرزانش اصلی اینستاگرام در «ارتباط با مردم» است و نخستین گام، برپایی وابستگی و شناخت بیننده است.
تا زمانی که شما مخاطب خویش را نشناسید، نمی توانید محتوای اثرگذار و جذاب فرآوری کنید و مخاطب را به کسب و کار خود علاقمند کنید.
در این مرحله ما نیازها، رویاها، ترس ها و ملاک های تصمیم گیری مخاطب را عمیق تر فهم می کنید.
ساخت پیج حرفه ای: بعد از اینکه قواعد بازی در اینستاگرام را یاد گرفتید و بیننده هدف را هم خوب شناختید، حال که وقت آن رسیده است که یک پیج قدرتمند و متمایز ایجاد کنید.
پیجی که بر پایه اصول بازاریابی و متقاعدسازی ساخته شده باشد و مخاطب در همان نگاه اول جذب آن شود.
پیج شما مثل ویترین شماست، بعد باید حرفه ای ساخته شود و تمایز شما با بقیه را فریاد بزند.
منظور این مرحله دقیقا همین است.
تولید و انتشار محتوای جذاب: یگانه از وظایف اصلی شما به عنوان یک نابغه اینستاگرام فرآوری محتوای جذاب و چیره دست است.
محتوای جذاب، محتوایی است که مخاطبان را به شما و کسب و کارتان علاقمند کند و اعتماد او را به شما اغلب کند.
محتوای جذاب محتوایی است که بیننده را ناچار به تعامل با برند شما کند. قصد ما در این مرحله فرآوری و انتشار محتوایی است که ویو بخورد و از همه مهم تر، مخاطب را به ما علاقمند تر کند.
قبیله سازی در اینستاگرام: خیلی ها اندیشه می کنند که فقط فرآوری و انتشار محتوا در اینستاگرام کافی است؛ ولی اجازه بدهید رازی را با شما در وسط بگذارم…
کلید اصلی کامیابی در اینستاگرام محتوا نیست، بلکه وابستگی است و بهترین راهبرد برای این کار، موضوعی است که من به آن قبلیه سازی می گویم.
شما باید به پیج تان و اعضای آن به چشم «قبیله خود» نگاه کنید و با ابزارهای عالی اینستاگرام مدام با آنها بستگی برپا کنید. اگر این مرحله را به واقعیت سپریدن دهید، از تمام رقبای خود جدا خواهید شد و مشتریان زیادی را به سمت خویش می کشانید.
در این مرحله، شما یاد می گیرید که چگونه با کمک ابزارهای اینستاگرام قبیله خود را بسازید و هر روز آنها را به خودتان و کسب و کارتان علاقمندتر کنید.

من به شما یاد می دهم که:
چگونه از استوری برای قبیله سازی و افزایش علاقه فالوورها کاربرد کنید؟
انواع مدل های گذاشتن استوری چیست؟
چگونه یک لایو کارساز برگزار کنید؟
چگونه فالوورها را دلگرمی کنید لغایت سایرین را به پیج شما دعوت کنند؟
چگونه با برگزاری مسابقه یا نظرسنجی بیننده را به تعامل مکلف کنید؟
چگونه با پیج های سایر تعامل برقرار کنید تا فالوورهای خویش را افزایش دهید؟
چگونه تبلیغات حرفه ای و موثر طراحی کنید الی بیشترین بازدهی را داشته باشد؟
چگونه از ربات های اینستاگرام، برای جذب فالوور بهره‌گیری کنید؟

تبدیل فالوور به خریدار: پس از اینکه با فرآوری محتوا و قبیله سازی، بیننده را به کسب و کار خودتان علاقمند کردید، می توانید محصولات و خدمات خویش را به مشتری معرفی کنید. در این شرایط، مشتریان شما با خوشحالی حاضر خرید از شما هستند.
در این مرحله شما باید محتوای مخصوص کمپین را فرآوری کنید و او را ترغیب به خرید کنید:

برای تبدیل فالوور به خریدار این موضوعات را به شما تعلیم خواهم داد:

چگونه محتوایی تولید کنید که بیننده را به خرید ترغیب کند؟
چگونه در اینستاگرام کمپین فروش برگزار کنید؟
چگونه حتی بدون داشتن وبسایت، محصولاتتان را بفروشید؟
تکنیک های جادویی افزایش فروش در اینستاگرام چیست؟

گردآوری استراتژی محتوایی: به شما شادباش- شاباش می گویم. زیرا اگر ۶ مرحله قبلی را به احسان اتمام داده باشید، بی گمان خریداران پرشوری خواهید داشت که عاشق سوداگری شما هستند و با خوشحالی منتظر خریدهای بیشتری از شما خواهند بود.
حال که وقتش است که حرفه ای تر عمل کنید و برای تکاپو خودتان در اینستاگرام استراتژِی قدرتمندی تعبيه کنید:

برای تدوین راهبرد محتوایی شما این موارد را به نکویی یاد خواهید گرفت:

چه محتوایی اغلب تولید کنید تا موثرتر و جذاب تر باشد؟
چگونه سالنامه محتوایی بسازید؟
ابزارهای تحلیلی اینستاگرام چه هستند و چگونه کار می کنند؟
چگونه با گردآوری استراتژی محتوایی به کارتان نظم دهید؟


شما به ۲ چهره می تونید در این دوره کمپانی کنید. طریق اول حضوری هست که رهنمود نخست من هست. روش دوم غیرحضوری است که برای شهرستانی های عزیز طراحی شده است. در مدل غیر حضوری ویدئو و صوت کلاس و پی دی اف پاورپوینت جلسات در برگزیدن شما قرار می گیرد و همچنین شما همگام با کمپانی کنندگان حضوری در یک گروه تلگرامی عضو خواهید بود تا ذیل نظر من باشید و بتوانید در گروه سوالات تان را بپرسید و با من و بقیه شرکت کنندگان در تعامل باشید.


۱- قواعد بازی در اینستاگرام:

چرا ملت در اینستاگرام حضور دارند و به دنبال چه چیزهایی هستند؟
مهمترین سر کامیابی در اینستاگرام چیست؟
چرا اکثر پیج های اینستاگرام کامیاب نیستند؟
الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند؟
۴ نوع ارتباط که باید روی آن تمرکز کنید چه هستند؟

۲- شناخت مخاطب هدف:

خوف ها و رویاهای مخاطب چیست؟ نیازهای اصلی مخاطب شما چیست؟
سوالات ذهنی بیننده چیست؟
الگوی تصمیم گیری بیننده منظور شما چیست؟
موانع خرید مخاطب هدف شما چیست؟
چه محتوایی فرآوری کنید الی بیننده بیشتر با شما وابستگی پایدار کند؟
رقبای مستقیم و غیرمستقیم شما چه کسانی هستند؟
چگونه می توانید در بهتر شدن حیات و پیشه بیننده به او کمک کنید؟

۳- طریق ساخت پیج حرفه ای:

چگونه نام کاربری احسان برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کنید؟
چگونه اسم پیجی برگزیدن کنید که برای شما فالوور جذب کند؟
چگونه لوگوی اینستاگرام انتخاب کنید و آن را بسازید؟
چگونه توضیحات بایو را بنویسید که مخاطب را جذب پیج شما کند؟
چگونه با بایو کاری کنید که مخاطب را مجبور به تعامل با شما کند؟

۴- فرآوری و انتشار محتوای جذاب:

۷ المان کلیدی محتوای جالب توجه چیست؟
چگونه مدل محتوای مناسب کسب و کار خود را کشف کنید؟
چگونه تصاویری بسازید که مخاطب را متوقف کند و تمام توجه او را جلب کند؟
چگونه از ویدئو به عنوان بهترین اسلحه نهان کاربرد کنید؟
بهترین اپلیکیشن های فرآوری و ویرایش تصویر و ویدئو چیست؟
چگونه بهترین هشتگ ها را برگزیدن کنید؟
چه زمانی پست بگذارید که بیشتر دیده شود؟
چگونه کپشن بنویسید که مخاطب را به تعامل وادار کند؟
چگونه برای محتوای خویش عنوان جذاب گزینش کنید؟
چگونه ویوی محتوای خویش را سه برابر کنید؟
چگونه بدون خوف جلوی دوربین صحبت کنید و ویدئو تولید کنید؟
چگونه با اپ های چیره دست به سادگی ویدئوهای چیره دست تولید کنید؟

۵- قبیله سازی در اینستاگرام:

قبیله چیست و چه اجزایی دارد؟
چگونه قبیله خویش را در اینستاگرام بسازید؟
چگونه با قبیله سازی، محصولات خود را به راحتی بفروشید؟
چگونه اعضای قبیله خود را پیدا کنید؟
چگونه اعضای قبیله خویش را ترغیب کنید که دوستانشان را وارد قبیله شما کنند؟


۶- تبدیل فالوور به خریدار:

چگونه کمپین های حرفه ای برای فروش محصولاتمان در اینستاگرام برگزار کنیم؟
چه محتواهایی فرآوری کنیم تا مخاطبان در همان لحظه از ما خرید کنند؟
چگونه برای خود صفی از مشتری برپایی کنید؟

۷- تدوین استراتژی محتوایی:

تقویم محتوایی چیست؟
چگونه برای پیج اینستاگرام خود، سالنامه محتوایی بسازید؟
چگونه بفهمید که فالوورهای شما، چه مدل پستهایی را اغلب اخ دارند؟
یومیه چند پست در اینستاگرام باید منتشر کنید؟
چه زمانی از پست های تصویری کاربرد کنیم؟ چه زمانی از پست های ویدئویی استفاده کنیم؟
چگونه با استوری، مخاطبان خویش را ترغیب به تعامل و واکنش کنیم؟



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

براساس لایجه دولت که احتمالا توسط نمایندگان مجلس تصویب خواهد شد، از مالکان یک یا چند خودرو با مجموع قیمت بیش از یک میلیارد تومان، مالیات سالیانه گرفته می‌شود.

براساس پیش نویس لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که در کمیسیون اقتصاد دولت به تصویب رسیده و مراحل بررسی نهایی در هیات وزیران را طی می‌کند وضعیت اخذ مالیات از خودرو مشخص شد. کلیه مالکان خودرو (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی) برای انواع مدل‌های سواری و وانت دوکابین دارای شماره انتظامی شخصی به‌نام خود و فرزندان کمتر از ۱۸ سال و محجور تحت تکفل که در پایان هرسال مجموع ارزش آن‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال باشد، به شرح زیر مشمول مالیات سالانه خودرو هستند:

 مأخذ محاسبه مالیات خودرو موضوع این ماده، قیمت روز انواع خودرو باتوجه‌به تاریخ ساخت یا واردات آن است که توسط سازمان مالیاتی کشور تا پایان دی‌ماه هرسال برای اجرا در همان سال تعیین و اعلام می‌شود. مأخذ مزبور برای انواع خودرو که بعد از اعلام سازمان و تا پایان سال تولید یا وارد می‌شوند، بلافاصله پس از تولید یا واردات آن توسط سازمان مزبور تعیین و اعلام خواهد شد.

 وزارت اقتصاد درباره این موضوع در پیش نویس لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، پیشنهاد داده بود که مالیات از خودرو‌های بالای بیش از پانصد میلیون تومان گرفته شود. همچنین بالاترین پله مالیاتی برای خودرو‌های گران‌تر از چهار میلیارد تومان و معادل پنج درصد بود.

اگر لایحه دولت به تصویب نهایی برسد، خودرویی با قیمت ۴ میلیارد تومان، سالانه ۳۰ میلیون تومان هزینه مالیات برای مالک خواهد داشت. همچنین، مالیات یک خودرو با قیمت کارشناسی ۱/۵ میلیارد تومان، ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/car-news/364089-tax-on-iranian-luxury-cars/



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت Agility ربات کارگری به نام «دیجیت» (Digit) ساخته است. این ربات توانایی حمل جعبه‌ها و قرار دادن آن‌ها درون خودروهای حمل را داشته و ۲۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

شرکت Agility اشاره می‌کند که با جذب ۲۰ میلیون دلار سرمایه توانسته ربات جدیدش را برای عرضه تجاری آماده کند. دیجیت همانند بیشتر ربات‌های انسان نما دارای دو پا و دو بازو است، ولی به خاطر نداشتن سر و طرز راه رفتن از دیگر ربات‌های انسان نما متمایز شده است.

 

به گفته سازنده دیجیت برای استفاده در محیط‌های صنعتی و انجام کارهای فیزیکی از جمله بارگیری و تخلیه محموله‌های سنگین و یا گشت زنی در محیط‌های خطرناک ساخته شده است. می‌توان این ربات خدمتکار را درون جعبه قرار داد که حمل و نقل آن را آسان‌تر می‌کند.

دیجیت فاقد انگشتان پا است و کف پاهای آن نیز صاف طراحی شده و همانطور که پیشتر اشاره شد سر ندارد، البته این کاستی‌ها باعث نشده‌اند تا از لحاظ استقامت و توانایی کم بیاورد. آنطور که در گزارش آمده، دیجیت به دلیل مجهز شدن به کامپیوتر قادر به انجام وظایف به صورت خودران است و نیازی به وصل کردن آن به سیم نیست.

ربات مورد بحث از بدنه فلزی برخوردار بوده بازدهی آن مطلوب اعلام شده است، همچنین قادر به خم شدن و برداشتن جعبه هاست و می‌تواند آن‌ها را به مقصد مورد نظر (از جمله مسیرهای پله دار) برساند.

هنوز تا باز شدن پای ربات‌های هوشمند به درون خانه‌ها فاصله زیادی داریم، اما تعداد ربات‌های کارگر و صنعتی رو به افزایش است که از جمله آن‌ها می‌توان به سگ رباتیک «اسپات» و ربات انسان نمای «اطلس» اشاره کرد. با این اوصاف هیچ بعید نیست در آینده‌ای نزدیک شاهد بیکار شدن بسیاری از کارگران و جایگزینی آن‌ها با ربات‌ها باشیم.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/20/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%86%d9%85%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۵ انفالویاب برتر برای اینستاگرام

اینستاگرام از محبوبیت فوقانی در گیتی داره و در ایران هم جزء پر استفاده ترین شبکه های مجازی قرار داره . داشتن فالور بالا و فالوینگ ذیل پرتو از محبوبیت و اعتبار شخص در این شبکه مجازی داره اما برای داشتن فالور بالا باید یا خرج کنید و فالور بخرید یا باید خودتون دست به شغل بشید و یا فالو کردن و لایک کردن بقیه فالور هاتون رو بالا ببرید

تیم فست استور در این بین ممکنه کسانی باشند که بعد شمارو متقابلا فالو نکنند یا پس از یه مدت شمارو انفالو کنند و فهمیدن این هم واسه شما سخته

برای همین برنامه های کاربردی در این زمینه هست که پیدا کردن این اشخاص و یا حتی کسانی که شمارو هم فالو بک دادن را تشخصی ، بازبینی و انفالو کنید.

ما در اینجا ۵ برنامه مجانی و برتر در زمینه انفالو را رسیدگی و برای دانلود قرار دادیم

 

۵- Unfollow for Instagram – Non followers & Fans
این اپلیکیشن ساخت تیم Team unfollow هست . پیرامون کاربری کاربر پسند و ساده ای داره.

۳ دسته کلی تشخیص و انفالو کسانی که فالو شمارو بک ندادن ، کسانی که انها شمارو فالو کردن ولی شما انهارو فالو نکردین و کسانی که متقابلا همدیگرو فالو کردین

این برنامه میتونه به چهره ۵۰تایی انفالو کنه ، وانگهی قابلیت انفالو به چهره تکی رو داره ،قابلیت پیوستگی چند اکانت رو داره

تنها ایراد این برنامه شاید کمی سرعت در گرفتن اطلاعات اکانت و تبلیغات زیاد باشه

این برنامه در گوگل پلی بالای یک میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴/۵ از ۵ رو تونسته توسط بیاره .

دانلود این برنامه از گوگل پلی
دانلود این برنامه از اپلود بوی
5 انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۵ انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۴- Followers & unfollowers
این اپلیکیشن ساخته ی تیم One Tap Labs میباشد

این برنامه بخش های کلی که مربوط به فالورها و فالوینگ های شما میباشد را دارد و اطلاعاتی مانند شمار اعضایی که فالو بک ندادند ، شما به انها فالو بک ندادید ، طرفداران ، کسانی که انفالو کردیدو.. را به شما میدهد

و به راحتی با توجه به این اطلاعات و دسته مربوطه انفالو یا فالو به صورت دستی یا اتوماتیک سپریدن دهید

این اپلیکیشن به صورت ۵۰تایی انفالو و فالو انجام میدهد و از ویژگی های این اپلیکیشن میتوان به محیط کاربری ساده و سرعت در گرفتن اطلاعات اکانت اشاره کرد.

از معایب این برنامه هم وجود تبلیغات ازار دهنده است که با ارتقاء به نسخه مترقی میتوان این تبلیغات را حذف کرد.

این برنامه در گوگل پلی بالای پانصد هزار بار دانلود شده و امتیاز ۴/۶ از ۵ رو تونسته بدست بیاره .

دانلود این برنامه از گوگل پلی
دانلود این برنامه از اپلود بوی
5 انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۵ انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۳- followers – unfollowers
این اپلیکیشن ساخته ی تیم Automatic growth follower assistant میباشد.

این برنامه اکانت اینستاگرام شمارو به طور کامل انالیز میکنه و با نمودار های جذاب به نمایش در میاره . به طور کلی یک دستیار چیره دست برای شما در مدیریت اکانت اینستاگرامتون محسوب میشه.

از دشواری ها گزارش شده این اپلیکیشن کرش خوردن در بعضی دستگاها و ناسازگاری است. همچنین وجود تبلیغا ازار دهنده از معایب دیگره این برنامس که البته در برنامه های رایگان یه چیز طبیعیه !

این برنامه در گوگل پلی بالای پانصد هزار بار دانلود شده و امتیاز ۴/۶ از ۵ رو تونسته بدست بیاره .

دانلود این برنامه از گوگل پلی
دانلود این برنامه از اپلود بوی
5 انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۵ انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۲-unfollow users
این اپلیکیشن ساخته ی تیم unfollow soft team میباشد.

از اپلیکیشن تمرکز اصلی خودش رو روی جستجو و انفالو کسانی که فالو بک ندادن گذاشته.

از خاصیت های این اپلیکیشن میتوان به سرعت بالا در اخذ اطلاعات و کارکردن زیاد ساده با برنامس که به راحتی هر کاربری میتونه پیشه کردن با این برنامه رو توی چند ثانیه بفهمه وانگهی سرعت بالا در انفالو کردن کسان به صورت ۱۰تایی خاصیت جذاب سایر این برنامس که البته احتمالاً برای بعضیا ناخوشایند باشه که چرا ۱۰تا ۱۰تا ولی باید بگم که این ویژگی از محدودیت گذرا اکانت جلو گیری میکنه ینی شما اگر تعداد فوقانی رو انفالو کنید از سوی تلگرام با یک محدودیت موقتی مواجه میشید.

از دشواری ها این اپ هم میتوان به هستی تبلیغات ازار دهنده اشاره کرد که البته در اپلیکیشن های مجانی طبیعیه!

این برنامه در گوگل پلی بالای یک میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴/۷ از ۵ رو تونسته بدست بیاره .

دانلود این برنامه از گوگل پلی
دانلود این برنامه از اپلود بوی
5 انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۵ انفالویاب برتر برای اینستاگرام
۱- followers Assistant
این اپلیکیشن ساخته ی تیم followers Assistamt Inc هست

این برنامه به عنوان یک دستیار کامل اینستاگرام برای شما تمام احتیاج های شما از جمله انفالو و اطلاعات مهم اکانت و… را برطرف میکند

از خاصیت های این برنامه میتوان به محیط کاربری قشنگ و جذاب ، انفالو به شمار نامحدود ، سرعت بسیار بالای برنامه نداشتن تبلیغات

تنها ایرادی که میشه ازین اپ گرفت پولی بودن بعضی از تقسیم های این برنامس

این برنامه در گوگل پلی بالای یک میلیون بار دانلود شده و امتیاز ۴/۷ از ۵ رو تونسته بدست بیاره .

دانلود این برنامه از گوگل پلی
دانلود این برنامه از اپلود بوی

منبع : https://avashtech.com/is-it-safe-to-install-unfollow-app/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با افزایش تعداد داده هایی که در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم ، فضای ذخیره سازی در حال اتمام است. یکی از راه های صرفه جویی در فضای ذخیره سازی ، فشرده سازی فایل ها است. هنگام فشرده سازی فایل ها ، شما در واقع اندازه آنها را کاهش می دهید تا فضای کمتری در هارد دیسک شما بگیرد. یکی دیگر از مزایای فشرده سازی یک فایل این است که می توانید آن را به راحتی در وب سایت های رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های پیام رسانی به اشتراک بگذارید که معمولاً برای اندازه فایل محدودیت ایجاد می کند.

 

فشرده سازی فایل ها در ویندوز :

برای فشرده سازی فایل/ پوشه در ویندوز 10 ، شما به هیچ نرم افزار خاصی احتیاج ندارید زیرا یک ابزار بومی ویندوز در حال حاضر برای فایل های فشرده و پوشه وجود دارد.

مراحل زیر را برای فشرده سازی فایل در ویندوز انجام دهید:

به Windows Explorer بروید و بر روی فایل/ پوشه مورد نیاز برای فشرده سازی کلیک راست کنید.

گزینه “Add to archive” را انتخاب کنید. 

 

فشرده سازی فایل ها در ویندوز, بهترین نرم افزار فشرده سازی فایل ها

فشرده سازی در ویندوز

 

در پنجره بعدی گزینه هایی برای انتخاب قالب بایگانی ، تغییر نام فایل و روش فشرده سازی پیدا خواهید کرد. 

 

فشرده سازی فایل ها در ویندوز, بهترین نرم افزار فشرده سازی فایل ها

 

4. برای استخراج فایل ها از یک پوشه فشرده ، پوشه zip را با دوبار کلیک روی آن باز کرده و محتوای آن را به یک مکان جدید بکشید.

 

با استفاده از ابزارهای فشرده سازی فایل:

ابزارهای مختلف فشرده سازی فایل برای سیستم عامل ویندوز در دسترس است. برخی از ابزارهای محبوب WinRar ، WinZip ، 7zip و PeaZip هستند.

 

فشرده سازی فایل ها در مک :

با استفاده از ابزار built-in:

اگر فضای دیسک دستگاه MacOS شما کم است، فشرده سازی فایل ها می تواند مفید باشد. دستگاه های Mac با یک ابزار فشرده سازی برای فرمت ZIP ارائه می دهند که یکی از محبوب ترین قالب های بایگانی شده است که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار با استفاده از تکنیک فشرده سازی lossless ، اطمینان حاصل می کند که فایلهای شما بدون از دست دادن داده های با کیفیت می توانند به فرم اصلی خود برگردانند.

 

به Finder بروید و فایل/ پوشه مورد نیاز برای فشرده سازی را انتخاب کنید.

راست کلیک کنید ، منوی پاپ آپ را باز کنید و گزینه "file_name" را فشار دهید.

 

 

فشرده سازی فایل ها در ویندوز, بهترین نرم افزار فشرده سازی فایل ها

 

مدت زمان لازم برای فشرده سازی فایل بستگی به نوع فایل، رم و پردازنده دستگاه شما دارد.

یک نسخه جدید از فایل ایجاد خواهد شد که در قالب ZIP خواهد بود.

اگر می خواهید فایل را فشرده سازی کرده و محتوای آن را مشاهده کنید ، فقط باید روی آن دوبار کلیک کنید و ابزار داخلی Mac به طور خودکار آن را فشرده سازی کرده و برای شما باز می کند.

 

استفاده از ابزارهای فشرده سازی فایل برای Mac :

 

اگر نمی خواهید از قالب بایگانی فایل ZIP استفاده کنید و هر نوع فایل بایگانی دیگر را برای فشرده سازی کارآمد فایل انتخاب کنید ، می توانید از ابزارهای فشرده سازی فایل شخص ثالث برای Mac استفاده کنید.

 

برخی از ابزارهای محبوب فشرده سازی فایل موجود برای macOS عبارتند از WinZip ، Better Zip ، Entropy و iZip. این ابزارها امکاناتی مانند محافظت از رمز عبور ، بایگانی چند جلدی ، پشتیبانی از ابر و موارد دیگر را ارائه می دهند.

 

فشرده سازی فایل ها در لینوکس:

لینوکس و یونیکس از TAR و gzip به عنوان قالب بایگانی پیش فرض فایل استفاده می کنند. ابزار Tar utility به صورت مستقل نیست ، از gzip برای خروجی بایگانی فایل استفاده می کند که از tar.gz استفاده می کند که به عنوان "tarball" نیز شناخته می شود.

 

اگر می خواهید فایلهای لینوکس را فشرده سازی کنید ، باید برخی از دستورات را به خاطر بسپارید. برخی از دستورات فشرده سازی فایل رایج در لینوکس عبارتند از:

 tar -czvf name_of_archive.tar.gz / location_of_directory 

 

اگر دایرکتوری به نام "dir1" در فهرست فعلی خود دارید و می خواهید آن را در فایلی به نام "dir1archived.tar.gz" ذخیره کنید ، باید دستور زیر را اجرا کنید:

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/compress-files02-linux.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قبل از اینکه رایانه خود را به شخص دیگری برای مالکیت خود اختصاص دهید، باید همه چیز را از رایانه خود پاک کنید. در اینجا چند گام ساده برای انجام آن با CCleaner آورده شده است.

 

مراحل :

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

CCleaner را نصب کنید.

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

حذف همه برنامه ها به جز درایورهای مورد نیاز.

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

همه فایلهای خود را حذف کنید.

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

CCleaner را باز کنید و همه موارد را در دو برگه در نوار کناری بررسی کنید. 

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

روی "Run Cleaner" کلیک کنید ، و "Yes" را بزنید.

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

به "Registry" در نوار کناری بروید و "Analyze" را کلیک کنید ، بر روی "Fix selected issues..." کلیک کنید و سپس "No" را کلیک کنید و روی "Fix all issues" کلیک کنید.

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

اطمینان حاصل کنید که همه فایل های شما حذف شده اند.

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

مرحله 4 را به برای اطمینان کامل تکرار کنید.

 

 آموزش ccleaner, آموزش کار با ccleaner

 

 

CCleaner را ببندید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/remove-computer02-ccleaner.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موفقیت در اینستاگرام برای افراد ممکن است معنای متفاوتی داشته باشد. بعضی از اینستاگرام برای اهداف بازرگانی بهره‌گیری می‌کنند و بعضی از افراد هم از اینستاگرام برای تفریح و به اشتراک‌گذاری لحظات و خاطرات خود استفاده می‌کنند.

برخی عکاس حرفه‌ای هستند و برخی بازیگر و هنرمند و بعضی هم صاحبان کسب و کار و بازاریاب‌های حرفه‌ای هستند. رازهای موفقیت در اینستاگرام همه کسان هم کوشش می‌کنند با روش‌های مختلفی به جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام بپردازند و دائما پست‌های گزیده تر و جذاب منتشر کنند الی از افزایش لایک اینستاگرام خویش لذت ببرند.

ما در مقالات مختلفی از این گفتمان کرده‌ایم که برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی چه باید کرد. اما این بار پیمان است در این مطلب از این موضوع گفتگو کنیم که برای موفقیت در اینستاگرام چه کارهایی نباید کرد!

به جز مواردی که از اینستاگرام صرفاً برای افزار شخصی استفاده می‌کنید، نباید پروفایلتان را شخصی و خصوصی کنید. بهتر است که تنظیمات آن را در حالت عمومی پیمان دهید. فالوورهای شما باید از ماهیت شما آگاه باشند.

قطعا برای بیشتر دیده شدن و فعالیت، وارد اینستاگرام شده‌اید. بعد نباید در سایه و بدون پیشه و جنبش باشید. به صورت ادامه درونمایه ارسال کنید، با دیگر کاربران تعامل داشته باشید. لایک کنید. کامنت بگذارید.
نام‌های دشوار نداشته باشید

از نام‌های آسان استعمال کنید. اگر از نام‌های سخت استفاده کنید پیدا کردن شما سخت می‌شود و کاربران نمی‌توانند به راحتی شما را پیگیری کنند.
محتوای بدون عنوان منتشر نکنید

قبل از ارسال تصاویرتان، برای آنها عنوان و کپشن مناسبی بنویسید. برای جذب فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام بیشتر، بهتر است دائم در تصاویرتان کپشن‌ها و عناوین پسندیده هم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه در پست های اینستاگرام کپشن های حرفه ای بنویسیم؟
سرقت محتوای سایرین ممنوع

اینستاگرام محیطی برای ارسال تصاویر و پست‌های کپی شده سایرین نیست! برای موفقیت در اینستاگرام باید تصاویر و مطلب ناب و بکر منتشر کنید. اگر پیمان است اقدام به اشتراک‌گذاری دوباره پست‌های سایرین کنید، حتما از صاحب اثر نام ببرید.

در اینستاگرام پیمان است، محتواهای خودتان را به اشتراک بگذارید. بعد بهتر است از عکس ها موتور جستجوی گوگل هم کاربرد نکنید.

البته به خاطر داشته باشید که ارسال بیش از اندازه و افراطی سلفی هم به موفقیت شما ضربه می زند.
تمامی پست های خود را در فیسبوک منتشر نکنید

همیشه تأکید می‌شود که پست‌های اینستاگرام خود را در شبکه‌های دیگر همچون فیسبوک و توییتر هم منتشر کنید، ولی این سوژه به این معنا نیست که تمامی مطالب خود را در دیگر شبکه‌ها به اشتراک بگذارید. در این صورت چه دلیلی دارد کاربران در اینستاگرام شما را دنبال کنند!!!

ما قبلاً در مقاله ” خرید فالوور فیک ؛ عازم که نباید رفت ” در مورد این موضوع تبادل نظر کرده‌ایم. این گونه فالوورهای فیک و جعلی دقیقاً مثل نصب پوستری در قبرستان است!

اگر به دنبال عازم تند برای افزایش فالوور هستید، بهتر است به سراغ روش‌های منطقی برای خرید فالوور ایرانی بروید. می‌توانید از ربات‌های تبلیغاتی اینستاگرام همچون فالوجت استعمال کنید الی فالوورهایی را به سمت پیج خویش جذب کنید که واقعاً پست های شما را بپسندند.

در این چهره این کاربران مرتب برای شما کامنت می‌گذارند و لایک گرفتن می‌کنید. چنین فالوورهای راستین می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای برای کسب و کار شما نیز به حساب آیند.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جشنواره‌ی معتبر جوایز سیه‌نا که به جشنواره‌ی جوایز هواپیماهای بدون سرنشین معروف است، به‌طور رسمی برندگان جوایز سال ۲۰۲۰ را معرفی کرد. برنده‌های امسال، عکس‌های خیره‌کننده و چشم‌اندازهای جدیدی به جهان هستند.

جوایز هواپیماهای بدون سرنشین (Drone Photo Awards)، مهم‌ترین مسابقه‌ی جهانی در مورد عکس‌برداری هوایی و فیلم است. جوایز Siena به ژانر متفاوتی از عکاسی تعلق می‌گیرد و قابل مقایسه با عکاسی سنتی نیست. این مسابقه برای عکس‌برداری هوایی است و فیلم‌هایی که پلتفرم‌های آن‌ها شامل هواپیماهای بال‌ثابت، هلی‌کوپتر، هواپیماهای بدون سرنشین، بالن، بالابرها، هواپیماهای دیدنی، راکت، بادبادک‌ها و چترها هستند نیز شامل می‌شود.

آثار تمام عکاسان برنده‌ی این جایزه در ماه نوامبر در شهر سیه‌نا در ایتالیا در جشنواره‌ی جوایز سیه‌نا به نمایش گذاشته می‌شوند. سیه‌نا، شهری در توسکانی ایتالیا و مرکز استان سیه‌نا است. مرکز تاریخی سیه‌نا توسط یونسکو به‌عنوان میراث جهانی اعلام شده است. پذیرایی افتتاحیه برای هنرمندان، رسانه‌های دعوت‌شده، ویراستاران عکس و دست اندرکاران صنعت برای یک شب تقدیر از هنر و شبکه در طی یکی از بزرگ‌ترین مراسم‌های بین‌المللی جهان که به عکاسی اختصاص یافته است، برگزار می‌شود.

برندگان جایزه از این جشنواره، تحت پوشش مطبوعاتی نشریات و رسانه‌های سراسر جهان قرار می‌گیرند. این مواجه می‌تواند منجر به شناسایی جهانی و معروف شدن آثار آن‌ها شود. برندگان و برگزیدگان جوایز سیه‌نا، در نشریات مهمی از جمله The Guardian ،El Pais ،Internazionale ،Corriere Della Sera ،The Times ،The Sun ،CNN ،Spiegel Online ،Daily Mirror حضور دارند.

در این جشنواره، حق چاپ کامل برای آثار عکاسان محفوظ است. درواقع مسابقه‌ی جوایز هواپیمای بدون سرنشین، تنها برای تبلیغ خود عکاسان و در ارتباط با بازاریابی خود مسابقه است.

هر سال در این مسابقه، یک تصویر برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ عکاسی بدون سرنشین می‌شود. عنوان عکاس بدون سرنشین سال ۲۰۲۰ به جیم پیکوت (عکاس استرالیایی) برای عکس «قلب طبیعت» تعلق گرفت که بسیار باورنکردنی است؛ تا حدی که به‌نظر نمی‌رسد واقعی باشد. آنچه در این عکس به وسیله‌ی این عکاس ثبت‌ شده، یک مدرسه‌ی ماهی قزل‌آلا در استرالیا است. عکس در زمان شنا ‌کردن یک کوسه از میان‌ ماهی‌ها به ثبت رسیده است؛ کوسه‌ای که در شکل قلب‌مانندی که توسط ماهی‌ها ایجاد شده، شنا می‌کند.

عکاسان شرکت‌کننده در مسابقه‌ی هواپیماهای بدون سرنشین از ۱۲۶ کشور در این مسابقه شرکت کردند و آثار خود را در ۸ دسته تصویر مجزا برای این مسابقه ارسال کردند. زندگی در طول کووید ۱۹، طبیعت، مردم، ورزش، معماری شهری، عروسی و حیوانات از دسته‌بندی‌های این مسابقه است.

تمام تصاویر برنده در این مسابقه، در نمایشگاه «بالای سرمان فقط آسمان» از ۲۴ اکتبر تا ۲۹ نوامبر در «Accademia dei Fisiocritici» که یکی از قدیمی‌ترین موزه‌های علوم ایتالیا است، به نمایش گذاشته می‌شوند.

(برای مشاهده‌ی تصاویر در ابعاد اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید)


دسته‌بندی شهری

 

  • نام عکاس: توماس کوالسکی
  • عنوان عکس: ساختار بیگانه روی زمین
  • توضیحات: گاهی اوقات ما نیاز به تغییر دیدگاه داریم تا استحکام سازه را قوی‌تر از آنچه فکر کرده‌ایم، احساس کنیم. برج‌های پتروناس که با نام برج‌های دوقلوی پتروناس نیز شناخته می‌شوند، آسمان‌خراش‌های دوقلو در کوالالامپور هستند. این برج‌ها از سال ۱۹۹۵ تا سال ۱۹۹۸ توسط ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها، طی مسابقه‌ای برای تکمیل پروژه ساخته‌ و با پلی به هم متصل شده‌اند. این برج‌ها جزو بلندترین برج‌های دوقلوی دنیا به‌ شمار می‌روند.  جالب است بدانید این برج‌ها درست یک روز پس از فاجعه‌ی ۱۱ سپتامبر، تهدیدی مبنی بر بمب‌گذاری دریافت کردند.  بمبی پیدا نشد؛ یگان ویژه‌ی خنثی‌سازی بمب هر دو برج را کاملا تخلیه کردند. تنها سه ساعت پس از تخلیه‌ی کامل به کارکنان و فروشندگان اجازه‌ی بازگشت داده شد .این برج‌ها بیشتر اداری هستند؛ به‌طوری‌که در برج اول اکثراً کارکنان خود برج‌ها قرار دارند و در برج دوم دفاتر مربوط به شرکت‌های بزرگ جهانی واقع شده‌اند. شرکت‌هایی نظیر هواوی، الجزیره، مایکروسافت، بوئینگ و رویترز در این برج‌ها دفتر اداری دارند.

دسته‌بندی حیات‌وحش

  • نام عکاس: دیمیتری ویلیونوف
  • عنوان عکس: جایی که حواصیل زندگی می‌کند
  • توضیحات: بسیاری فکر می‌کنند که حواصیل‌ها در نیزارها یا باتلاق‌ها لانه می‌سازند؛ درصورتی‌که لانه‌ی این پرندگان در بالای درختان عظیم قرار دارد و گاهی اوقات با هواپیمای بدون سرنشین، امکان دیدن آن‌ها به وجود می‌آید. حواصیل یا مرغ ماهی‌خوار پرنده‌ای است پابلند که در آب‌های شیرین یا آب‌های ساحلی زندگی می‌کند. تمام این پرندگان از جانوران کوچک روی زمین تغذیه می‌کنند. این پرندگان، در آسمان آهسته و بسیار زیبا پرواز می‌کنند. حواصیل‌ها با برخی پرندگان از دیگر خانواده‌ها از جمله درنا، اکراس و کفچه‌نوک همانندی دارند؛ اما برعکس این پرنده‌ها که هنگام پرواز گردن خود را به‌صورت کشیده و به سوی جلو می‌گیرند، حواصیل‌ها به هنگام پرواز گردنشان را بالا و به سوی عقب می‌گیرند.

دسته‌بندی ورزشی

  • نام عکاس: روبرتو کورینالدسی
  • عنوان عکس: روی دریا
  • توضیحات: این عکس، نمایی هوایی از شناگران را به تصویر کشیده است؛ زمانی ‌که دریا تبدیل به پناهگاهی میان فرش آبی و کف سفید امواج می‌شود.

دسته‌بندی مردم

  • نام عکاس: الساندرا منیکونزی
  • عنوان عکس: سرزمین یخ زده
  • توضیحات: با دمای منفی ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد، زمستان‌ها در اوراسیا می‌توانند وحشیانه باشند. اما این تصویر نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که زندگی در این نقطه از کره‌ی زمین به هیچ دلیلی متوقف نمی‌شود و مردم محلی با عبور از رودخانه‌ها و دریاچه‌های یخ‌زده، از یک روستا به روستای دیگر می‌روند. اوراسیا در غرب از کشورهایی که کنار اقیانوس اطلس قرار دارند یعنی پرتغال و اسپانیا (و شاید ایرلند، ایسلند و بریتانیا) شروع می‌شود و به نقطه‌ی شرقی روسیه، در تنگه‌ی برینگ کشیده می‌شود. تنگه‌ی برینگ بین اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام قرار دارد. مرز شمالی اوراسیا شامل روسیه، فنلاند و نروژ است که با اقیانوس منجمد شمالی مرز دارند. مرزهای جنوبی اوراسیا دریای مدیترانه، آفریقا و اقیانوس هند است.

دسته‌بندی طبیعت

  • نام عکاس: جوزف چیرز
  • عنوان عکس: نهنگ خاکستری گردشگران را تحت فشار قرار می‌دهد
  • توضیحات: عکاس در توضیح این عکس می‌گوید:

در پایان فصل نهنگ‌های خاکستری، متوجه شدم که یک نهنگ خاکستری در سه سال گذشته، با قایق‌ها بازی می‌کرد و آن‌ها را به آرامی تحت فشار قرار می‌داد. بنابراین یک سال بعد به آن مکان مراجعه کردیم و باورنکردنی بود که آن نهنگ خاکستری درکنار ما ظاهر شد و این عکس نتیجه‌ی این ملاقات است.


دسته‌بندی انتزاعی

  • نام عکاس: پل هولن
  • عنوان عکس: ققنوس در حال ظهور
  • توضیحات: ققنوس در حال ظهور، نمادی از ظهور دوباره‌ی ققنوس از خاکستر آتش است. این نماد ازطریق آغاز یک فرایند بازآفرینی واقعی در سایت استخراج معدن صنعتی دریاچه اوونز برداشت شده است. پس از گذشته‌ی مخرب و ایجاد سمی‌ترین زباله در آمریکا، پرندگان مهاجر در حال بازگشت هستند و زندگی از نو آغاز می‌شود.

دسته‌بندی عروسی

  • نام عکاس: محمد آزمیل
  • عنوان عکس: عروس گرمسیری
  • توضیحات: عکاس در توضیح این عکس ذکر کرده که از گل‌ها و برگ‌های باقی‌مانده از دکوراسیون عروسی، برای ساختن چیزی خلاقانه استفاده کرده است.

دسته‌بندی زندگی در دوران کرونا

نام عکاس: تومر اپلباوم

عنوان عکس: پرچم سیاه

توضیحات: هزاران اسرائیلی به دلیل محدودیت‌های کووید ۱۹، هنگام اعتراض به نخست‌وزیر وقت خود بنیامین نتانیاهو در میدان رابین در ۱۹ آوریل ۲۰۲۰، فاصله‌ی اجتماعی خود را حفظ کرده‌اند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/shutter/364038-winers-2020-drone-awards/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مطالعات جدید محققان دانشگاه کالیفرنیا، سان فرانسیسکو و مؤسسه ملی کهنسالی (NIA) نشان می‌دهد که بی‌تفاوتی احتمالاً یکی از نشانه‌های اولیه زوال عقل است.

«Meredith Bock»، یکی از نویسندگان تحقیق می‌گوید: «بی تفاوتی می‌تواند برای اعضای خانواده بسیار ناراحت کننده باشد. در این حالت فرد دیگر نمی‌خواهد کنار اعضای خانواده یا دوستان باشد و دیگر از زندگی لذت نمی‌برد. تحقیقات بیشتری در این رابطه نیاز است، اما احتمال دارد این نشانه‌ها به ما بگویند که فرد در معرض خطر بیماری آلزایمر قرار دارد.»

این تحقیق با حضور بیش از ۲ هزار شرکت کننده حدوداً ۷۰ ساله در بازه ۹ ساله انجام شده است. هیچ کدام از شرکت کنندگان در ابتدای تحقیق علایم زوال عقل را نداشتند و پس از ارزیابی در سه گروه کم، متوسط و بسیار بی‌تفاوت قرار گرفتند. محققان پس از پایان دوره تحقیق دریافتند شرکت کنندگانی که در گروه به شدت بی‌تفاوت بودند، احتمال مبتلا شدنشان به زوال عقل ۸۰ درصد بیشتر از افراد گروه کم بی‌تفاوت است.

 

 

 

محققان این فرضیه را مطرح کرده‌اند که بی‌تفاوتی می‌تواند نشانه ابتلای فرد به مراحل اولیه اضمحلال عصبی (Neurodegeneration) باشد. محققان با استناد به تحقیقات مرتبط با تصویربرداری عصبی، چندین مورد از مشاهدات نوروفیزیولوژیک را به علایم بی‌تفاوتی ربط داده و به این نتیجه رسیده‌اند که بی‌تفاوتی صرفاً یک خصوصیت روانی نیست، بلکه نوعی بیماری است که توسط انواع به خصوصی از اضمحلال عصبی ایجاد می‌شود.

تحقیق دیگری که اخیراً انجام شده، افسردگی را مقدمه زوال عقل دانسته و آن را از اولین نشانه‌های افت شناختی (Cognitive Decline) توصیف می‌کند. تمایز قائل شدن میان بی‌تفاوتی و افسردگی به محققان کمک کرده تا روش‌های مؤثرتری برای شناسایی اضمحلال عصبی در مراحل اولیه پیدا کنند.

«Bock» در این رابطه می‌گوید: «با اینکه افسردگی در بسیاری از تحقیقات به عنوان مقدمه زوال عقل معرفی شده، تحقیق ما تحقیقات قبلی را تکمیل‌تر کرده و نشان می‌دهد به بی‌تفاوتی نیز باید توجه بیشتری کرد و به آن به عنوان عاملی مستقل در شروع این بیماری نگریست. در واقع ما معتقدیم بی‌تفاوتی می‌تواند یکی از اولین نشانه‌های زوال عقل باشد که می‌توان با یک پرسشنامه کوتاه آن را ارزیابی کرد.»

به گفته محققان با اینکه به انجام تحقیقات بیشتری در مورد بی‌تفاوتی نیاز است، آگاهی از رابطه‌ی میان بی‌تفاوتی و زوال عقل به پزشکان کمک می‌کند تا پیش از بروز علایم اصلی، بیماران در معرضِ خطر را شناسایی کنند.

یافته‌های این تحقیق در ژورنال Neurology منتشر شده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%b9%d9%82%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شما برای راه اندازی یک تجارت کبیر اینترنتی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس تنها نیاز به یک فروشگاه مجازی ( وب سایت ) , اینترنت و یک حساب بانکی و پارداخت اینترنتی نیاز دارید ! بله باورداشت نکردنیه ولی امکان پذیره .

مزایای خرید و فروش اینترنتی :

کار و جنبش در سرتاسر مملکت بدون محدوده جغرافیایی
بدست آوردن مشتریان جدید از طریق موتورهای جستجوگر
خرج های کمتر در دسته بازاریابی ، استخدام کارمند و اجاره و …
در گزین کردن قراردادن یا اطلاعات نامحدود در رابطه با محصول مربوطه از طریق توضخات , عکس , فیلم و …
در درست گرفتن تپش بازار به راحت ترین شکل
کار و جنبش آسان و آسان در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته
شناخت هر چه تندتر تولید کننده گان و مشتریان
داشتن یک بایگانی کامل از محصولات
جستجوی حرفه ای آیتم ها
مقایسه محصولات با یکدیگر
صرفه جویی در هرینه و زمان

وب سایت فروشگاه اینترنتی یک بایگانی کامل و به روز از آیتم ها و اجناس شماست. خریداران پیش از خرید هرگونه کالای ، کالای باره عقیده خویش را جستجو و برسی میکنند سپس می با سنجش قیمتها و اجناس و … در فروشگاه های اینترنتی سایر ، وقتی آیتم یا کالای باره پسند خود را فروشگاه اینترنتی شما نگریستن کردند ، آن را خریداری می کنند .

پس از تکميل سفارش و چاپ فاکتور ، هزينه های آن آز روشهای مختلفی قابل پرداخت است :

پارداخت اینترنتی با کارت های عضو شتاب
پرداخت نقدی در سررسید تحویل کالا به مامور پست
خرج های کمتر در دسته بازاریابی ، استخدام کارمند و کرایه و …
واریز به حساب
کارت به کارت و …

حال برای شما این سوال هایی قبل می آید که جوابشان اینجاسب :

– چرا فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس ؟ جواب سوال شما اینجاست : زیرا همانطور که وردپرس احد از قوی ترین سایت ساز های عالم است , فروشگاه هم گرد از نیرومند ترین فروشگاه ساز های وردپرس و دانشمند است .

پس از تأييد سفارش هم روشهای بسیار متفاوتی برای ارسال کالای مورد نظر وجود دارد مثل پست عادی و پیشتازکالا ، دانلود نرم انگیزه ها ، فیلم ، پرینت بلیط ها ، کوپن ها و…

نیاز به وب سایت فروشگاه آنلاین دارید؟ همین حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد