چگونه بفهمیم ریپورت شدیم ؟
نوشته شده توسط : ساحل

معمولا در شبکه های اجتماعی قوانینی برای بهره‌گیری کاربران هستی دارد. اینستاگرام نیز از این قائده مستثنی نیست و ضوابطی را برای کاربران خود تعیین نموده است. قابلیتی در اینستاگرام هستی دارد که از طریق آن می طاقت موارد تخلف را به اینستاگرام گزارش داد. در صورتی که در اینستاگرام پست، کامنت و یا اکانتی را تماشا نمودید که شرایط و قوانین استفاده از این رسانه اجتماعی را ذیل پا گذاشته و خلاف قوانین اینستاگرام عمل می کند از طریق ریپورت کردن اکانت اینستاگرام وی آن را گزارش دهید. چگونه بفهمیم ریپورت شدیم در پیوسته می خواهیم بدانیم ریپورت در اینستاگرام چیست و چه کسانی را می تاب در اینستاگرام ریپورت کرد. برای آشنایی با گونه ها ریپورت در اینستاگرام ما را تا انتهای این مطلب از میزبان فا مگ همراهی کنید.

 

ریپورت در اینستاگرام چیست؟
ریپورت به معنی گزارش دادن است. زمانی که شما محتوای اذیت دهنده ای در اینستاگرام می بینید می توانید از راه قابلیت report اینستاگرام آن را گزارش دهید. در این چهره اینستاگرام با گرفتن گزارش از جانب شما به این جستار بررسی می کند. در صورتی که کاربران قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند این امکان وجود دارد به کمک قابلیت report اینستاگرام توسط اشخاص سایر ریپورت شوند و حتی اکانتشان غیر پرکار گردد.

report اینستاگرام زمانی استعمال دارد که بخواهید شخصی را که پستی غیر اخلاقی منتشر کرده به اینستاگرام اطلاع دهید. در واقع ریپورت اینستاگرام به این معنی است که شما کاربر را در به کارگیری اینستاگرام بازداری می کنید.

نکته: پروا داشته باشید ریپورت و بلاک در اینستاگرام دو قابلیت کاملا متفاوت هستند.

انواع ریپورت در اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام چیست؟ریپورت کردن در اینستاگرام گونه ها مختلف دارد. شما می توانید در اینستاگرام در صورت نگریستن عکس، فیلم و یا یک کامنت خلاف قوانین مطرح شده در اینستاگرام بلافاصله آن را ریپورت کنید. همچنین این امکان وجود دارد که پروفایل یک شخص را در اینستاگرام ریپورت کنید.

ریپورت یک پست در اینستاگرام
ریپورت یک کامنت در اینستاگرام
ریپورت یک اکانت در اینستاگرام
ریپورت پیام در دایرکت اینستاگرام
ریپورت استوری اینستاگرام
چه کسانی را می نا در اینستاگرام ریپورت کرد؟
اینستاگرام قوانینی را برای به کارگیری این شبکه اجتماعی تعیین نموده است و موارد تخلف را به 6 بخش بخش کرده است و تاکید دارد در صورت مشاهده این موارد حتما شخص مورد عقیده را رپیورت کنید. پس اگر در اینستاگرام یکتا از تخلف های پایین را مشاهده کردید این امکان وجود دارد که آن را ریپورت کنید.
جعل هویت شما توسط یک شخص
در صورتی که شخصی با نیت دزدیدن هویت شما به اسم شما اکانتی در اینستاگرام ساخته و پست های شما را منتشر می کند حتما آن شخص را ریپورت کنید. سلبریتی ها نیز صفحات زیادی با نام های مشابه خویش در اینستاگرام دارند ولی سرگذشت هواداران سلبریتی ها با صفحه شخصی متفاوت است. کلمه fanpage در بیو اینستاگرام مشخص کننده این است که شخص مورد عقیده از طرفداران آن سلبریتی است و قصد دزدیدن هویت او را ندارد.
کسی که ادعا می کند یک کس سرشناس است.
شخصی که یک اکانت فیک برای یک کس شناخته شده ساخته است و فالوورهای زیادی دارد باید ریپورت شود. زیرا این شخص ممکن است دیگران را به اشتباه بیندازد.
کپی کردن عکس های شما بدست یک نفر
اگر شما جزء آن بخش از افرادی هستید که فرآورده و یا هنری را در اینستاگرام به نمایش می گذارید شدنی است هنر و یا محصول شما توسط اشخاص دیگر کپی و منتشر گردد. برای ممانعت از این شغل لازم است شخص باره عقیده را ریپورت کنید و به اینستاگرام اطلاع دهید از پیوستگی کارش جلوگیری کند.
مشاهده محتوا و کامنت های غیر اخلاقی
افرادی که تصاویر و ویدیوهای نامناسب و غیر اخلاقی در اینستاگرام منتشر می کنند باید توسط شما ریپورت شوند. این ریپورت شامل پیام های غیر اخلاقی نیز می شود.
محتوای مخرب
اگر در اینستاگرام شخصی را دیدید که اقدام به انتشار عکس ها وحشتناک نظیر آزار و رنجانیدن دیگران، خودکشی، اذیت حیوانات و… می کند که می تواند تاثیرات روانی بسیاری بدی داشته باشد، باید او را ریپورت کنید.
انتشار عکس ها و یا کامنت های تبلیغاتی و اسپم
کسانی که با تبلیغات مکرر و بی موردشان باعث رنجانیدن کاربران اینستاگرام می شوند را به عنوان هرزنامه به اینستاگرام گزارش دهید.
در چهره انجام هر یک از موارد بالا و لغزش از قوانین اینستاگرام، بردباری ریپورت شدن اکانت شما هستی دارد. در نظر داشته باشید اگر چندین گزارش تخلف از یک پیج دریافت شود شایستن ریپورت شدن آن اکانت بسیار بالا است و هیچ نوع آگاهانیدن یا اعلانی مبنی بر ریپورت حساب گرفتن نخواهید کرد.
ریپورت در اینستاگرام چیست؟

نکات مهم ریپورت کردن در اینستاگرام:
توجه داشته باشید ریپورت های بی باره منجر به بسته شدن اکانت شخص مورد عقیده نمی شود.
در صورتی که بدست شخصی ریپورت شوید متوجه نخواهید شد زیرا از جانب اینستاگرام اعلانی برای شما ارسال نمی شود.
در صورتی که نمی توانید لایک کنید، کامنت بگذارید و یا کسی را فالو کنید گمان کردن دارد توسط اینستاگرام بلاک شده باشید.
همه چیز در ارتباط با ریپورت اینستاگرام:
از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟
شما نمی توانید بفهمید ریپورت شده اید چون پس از ریپورت شدن هیچ اعلانی برای کاربر ارسال نمی گردد.
چند تن ریپورت کنن اینستاگرام بسته میشه؟
اینستاگرام هر ریپورتی را بررسی می کند و بر پای بست، آن اقدام می کند. بسته به گونه ریپورت شدنی است با یک یا حتی دو گزارش از یک اکانت، اکانت باره نظر غیر فعال گردد.
چگونه اکانت اینستاگرام خویش را از ریپورت خارج کنیم؟
نحوه رفع ریپورت به گونه ریپورت و مسدودی بستگی دارد:
1. رفع مسدودی از راه تنظیمات اینستاگرام
به گذرگاه settings> report a problem> Something is not Working بروید. فرم مربوط به رفع ریپورت را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید. توجه داشته باشید متن پیام باید انگلیسی باشد.
2. رفع ریپورت اینستاگرام از طریق تغییر اطلاعات تماس نظیر ایمیل و شماره تلفن
چگونه یک اکانت را در اینستاگرام ریپورت کنیم؟
به صفحه پروفایل اکانت باره عقیده بروید. روی آیکن سه نقطه ضربه بزنید و سپس گزینه report را گزینش نمایید.
چگونه پیج اینستاگرام سایرین را ببندیم؟
در چهره نگریستن پست و یا کامنت غیر اخلاقی مغایر با قوانین اینستاگرام می طاقت اکانت مورد نظر را ریپورت کرد. اینستاگرام پس از دریافت گزارش به رسیدگی پیج مورد عقیده می پردازد. در صورتی که تعدادی گزارش از یک پیج اخذ کند بعد از بررسی های لازم و تایید مغایر بودن محتوای پیج با قوانین اینستاگرام آن پیج از سوی اینستاگرام غیر فعال می گردد. پیج هایی که دارای شمار فوقانی فالوور، بازدید و لایک باشند از عقیده اینستاگرام حائز اعتبار اکثریت هستند و برای بسته شدن این پیج ها تقاضا ریپورت بیشتری دربایستن است.
بعد از ریپورت یک پیج در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟
پس از بررسی توسط اینستاگرام اگر ریپورت باره نظر بی مورد بود اتفاقی برای پیج رخ نخواهد داد. اما اگر تایید شد که پیج مورد نظر تخلف کرده است ممکن است برای مدتی غیر پرکار و از دسترس خارج گردد.
چگونه یک ریپورت را در اینستاگرام حذف کنیم؟
بهترین مسیر ارسال ایمیل به آی دی ip@instagram.com و اعلام شماره مرجع گزارش است. در ایمیل اعلام کنید مایلید گزارش ریپورت خویش را بعد بگیرید.
قابلیت report اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند در چهره مشاهده مواردی مغایر با قوانین اینستاگرام آن را گزارش دهند. این امکان وجود دارد که بعد از رسیدگی پیج بدست اینستاگرام اکانت باره نظر غیر پرکار گردد. عقیده شما در ارتباط با قابلیت report اینستاگرام چیست؟ با ثبت نظرات خود در بخش نگرش ها با میزبان فا مگ در پیوستگی باشید.

آموزش اینستاگرام





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: