فرق نام و نام کاربری در اینستاگرام چیست
نوشته شده توسط : ساحل

تفاوت بین نام های کاربری و نام های اینستاگرام چیست؟
قبل از آغاز روشنگری نحوه تغییر اسم اینستاگرام ، بگذارید توضیح دهم که بین نام اینستاگرام و نام کاربری شما چه تفاوت هایی وجود دارد.

نام کاربری اینستاگرام منحصر به فرد است
اولین و مهمترین تفاوت بین اسم اینستاگرام و نام کاربری این است فرق نام و نام کاربری در اینستاگرام چیست که یک نام کاربری منحصر به فرد است و وقتی شما آن را برگزیدن کردید ، هیچ کس دیگر نمی تواند آن را داشته باشد و دو کاربر نمی توانند مقارن متعلق به بهره‌گیری کنند.
اما اسم در اینستاگرام هیچ محدودیتی ندارد و می تواند در بین چندین کاربر یکسان باشد. حتی می توانید یک جمله ، عبارت یا هر چیز دیگری را به جای اسم خود وارد کنید. به راستی ، اسم اینستاگرام همان چیزی است که شما می خواهید مردم شما را با آن بشناسند.

نام های کاربری لینک های پروفایل اینستاگرام شما را برپایی می کنند
همه ما لینک هایی را در پروفایل های خود داریم که در همه شبکه های اجتماعی در دسترس هستند. اسم کاربری اینستاگرام لینکی را برای پروفایل های ما ایجاد می کند ، و هنگامی که تصمیم می گیریم نام کاربری اینستاگرام را تغییر دهیم ، این لینک نیز تغییر می کند و با اسم کاربری جدید سازگار می شود.

چطور بهترین پروفایل اینستاگرام را داشته باشیم

آیا می توانید نام کاربری اینستاگرام خویش را تغییر دهید؟
بله ، به راحتی می توانید اسم کاربری خود را در اینستاگرام تغییر دهید. در تمام شبکه های اجتماعی در کل عالم ، اسم های کاربری بی همتا هستند و کاربران باید این نکته را به خاطر داشته باشند لغایت نامهای کاربری خود را با دقت بیشتری گزینش کنند.
تقریباً در بیشتر شبکه های اجتماعی ، کاربران مجاز نیستند نامهای کاربری خویش را برپایی کرده و بعد از ثبت نام تغییر دهند ، ولی اینستاگرام یکتا از آنها نیست و ما هر وقت بخواهیم می توانیم نام کاربری خویش را در اینستاگرام تغییر دهیم.

آیا می توانیم از نام کاربری کهنه خویش در اینستاگرام کاربرد کنیم؟
این امکان وجود دارد که بتوانید یک بار دیگر اما با دو شرط ، از اسم کاربری کهن خود بهره‌گیری کنید. مورد اول این است که نام کاربری کهن اینستاگرام پس از تغییر ۱۴ روز قفل می شود ، فلذا باید حداقل دو هفته صبر کنید و بعد متعلق به ، سعی کنید دوباره آن را تغییر دهید.

شرط دوم این است که ممکن است نام کاربری ای را که آن را تغییر دادید را شخص دیگری اشغال کرده باشد ، و همانطور که اشاره کردم ، دو کاربر مختلف نمی توانند از یک اسم کاربری بهره‌گیری کنند زیرا اسم های کاربری رسانه های اجتماعی باید بی همتا باشند.

چگونه نام و اسم کاربری اینستاگرام را تغییر دهیم؟
پس از گذشت تقریباً یک دهه از زمان تأسیس اینستاگرام ، یکی از متداول ترین سؤالی که هنوز بدست بسیاری از کاربران سؤال می شود ، نحوه تغییر نام یا اسم کاربری در اینستاگرام است ، و این در واقع احد از ابتدایی ترین کارهاست. برای یافتن پاسخ های خود با من در پیوسته مطلب به اتفاق باشید.

آشنایی کامل با دسته استوری در اینستاگرام
برای تغییر نام اینستاگرام خویش ، مراحل ذیل را تعقیب کنید:

به برنامه اینستاگرام بروید و آن را باز کنید.
به پروفایل اصلی خود بروید ، که در زاویه زیر سمت راست برنامه و یا در زاویه بالا سمت راست در وب اینستاگرام پیمان دارد. تنها زمانی تصمیم بگیرید که نام کاربری اینستاگرام را تغییر دهید که مطمئن هستید در آینده نمی خواهید آن را برگردانید زیرا خطر زیادی برای از دست دادن آن هستی دارد و ممکن است توانا به بازگشت نام کاربری باستانی نباشید.
بر روی دکمه “Edit Profile” ، که به وضوح در بخش بیوگرافی شما قرار دارد ، کلیک کنید.
اکنون ، در صفحه مفتوح شده ، می توانید نام اینستاگرام و نام کاربری خویش را تغییر دهید. فقط روی هر یک از آنها ضربه بزنید که مایل به تغییر و نوشتن موارد جدید هستید.
تمام ! اینها کل کاری است که برای تغییر اسم و اسم کاربری باید انجام دهید.
کارهایی که باید بعد از تغییر اسم اینستاگرام سپریدن دهید
نام کاربری شما به عنوان شناساگر پیج شما در عقیده گرفته می شود و مردم حساب شما را با اسم و نام کاربری که برای این حساب گزینش کرده اید می شناسند.
به همین انگیزه اثناء انتخاب نام یا اسم کاربری اینستاگرام خویش برای برپایی یک حساب کاربری به اهمیت آن دقت کنید. شدنی است پیگیری کننده ها و مطالبی را که به اینستاگرام خود پیوند داده اید از دست دهید.

یکی دیگر از انگیزه ها اصلی که تغییر اسم و نام کاربری در اینستاگرام پیشنهاد نمی شود این است که برای مدت اختصار در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو نما نخواهید شد.

به هر حال ، اگر شما مایل هستید ریسک های تغییر اسم کاربری در اینستاگرام را بپذیرید ، کارهای دیگری هستی دارد که می توانید ضرر های این شغل را کمتر کرد.

تغییرات را در شبکه های اجتماعی آگاهی رسانی کنید
شما بی گمان در سایر شبکه های اجتماعی فعال هستید. به یاد داشته باشید اسم های دیگر شبکه های اجتماعی تان را به همان اسمی تغییر دهید که در اینستاگرام خویش تغییر داده اید لغایت مردم را آگاه کنید الی شما را بشناسند.

فالوور های خود را آگاه کنید
مهمترین کاری که باید درست پس از تغییر اسم کاربری اینستاگرام انجام دهید ، آگاهی رسانی آن برای تعقیب کنندگان تان است. اکثر ما حسابهایی را که نمی شناسیم حذف می نماییم یا بلاک می کنیم. بعد از اینکه با یک نام کاربری جدید نما شدید ، یک پست یا استوری در اینستاگرام خود صحیح کنید تا دگرگونی ها را برای تعقیب کنندگان تان اعلام کند و باعث شود آنها اینستاگرام شما را با نامدار جدید بشناسند.

لینک های خارجی و درونی را در پیج تان ویرایش کنید
همه ما مطمئناً سعی کرده ایم تصاویر و فیلم های اینستاگرام خویش را شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذاریم ، یا گاها ما لینک هایی را برای پروفایل خویش در تارنما های گوناگون برای اهدافی همانند بازاریابی به اشتراک گذاشته ایم.

بگذارید به شما بگویم که بعد از تغییر نام کاربری اینستاگرام ، این لینک کاملاً بی فایده خواهند بود زیرا همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، نام های کاربری لینک های پروفایل ما را برپایی می کنند و از آنجا که اکنون نام تغییر کرده است ، باید URL ویرایش شود.

بنابراین به پلتفرم هایی که چه بسا لینک اینستاگرام خود را در آن ها اشتراک گذاشته اید ، بیاندیشید و آنها را ویرایش کنید تا با نام کاربری جدید جایگزین شوند.

آموزش اضافه کردن بیو یا توضیحات در صفحه اینستاگرام instagram bio
چگونه اسم و nametag اینستاگرام را تغییر دهیم؟
اینستاگرام الان گرد از دوست داشتنی ترین رسانه های اجتماعی در بین کل گروه های سنی ، به اخص جوانان است. با این حال ، استفاده از ویژگی های اینستاگرام هر روز تغییر می کند. در این بخش توضیح می دهم که چگونه می توانید نام و nametag اینستاگرام خویش را شخصی سازی کنید و بهبود ببخشید.

در واقع ، اینستاگرام گاهی به واسطه تغیراتی که در آن رخ می دهد مبهوت کننده می شود بنابر این برای برپایی تغییرات در اینستاگرام شما به راهنمایی احتیاج دارید. به عنوان یک کاربر اینستاگرام برای رشد اکانت اینستاگرام خود ، ممکن است از ابزارهای زیادی مانند ربات اینستاگرام ، دست موزه اتوماسیون اینستاگرام ، ابزارهای مدیریت یا هر دست موزه دیگری برای به کارگیری ویژگی های اضافی در اینستاگرام کاربرد کنید.

چگونه نام اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟
پس از برپایی اکانت اینستاگرام ، شدنی است از اسم کاربری یا حتی آدرس ایمیل شما کاربرد شود. با این حال ، شما به راحتی می توانید نام و سبک فونت آن را مطابق تمایل خویش تغییر دهید. تغییر اسم اینستاگرام تنها به چند مرحله دربایستن دارد و می توانید با به کارگیری هر دو برنامه اینستاگرام در تلفن و دسک تاپ خویش آن را تغییر دهید.

برای تغییر اسم اینستاگرام در برنامه اینستاگرام:

برنامه اینستاگرام را باز کنید
با ضربه زدن روی عکس پروفایل خود ، به پروفایل خویش بروید
روی ویرایش پروفایل کلیک کنید
نام را در نوار اسم تایپ کنید
تغییرات را اندوخته کنید
برای تغییر نام اینستاگرام در دسک تاپ:

به تارنما اینستاگرام بروید و وارد شوید
با کلیک روی عکس پروفایل خویش به پروفایل خود بروید
روی ویرایش پروفایل کلیک کنید
نام را در نوار نام تایپ کنید
تغییرات را ثبت کنید
چگونه می نا فونت نام اینستاگرام را تغییر داد؟
متأسفانه اینستاگرام به شما امکان تغییر قلم در برنامه خود را نمی دهد و شما باید از ابزارهای اضافی برای تغییر فونت اسم اینستاگرام خویش کاربرد کنید.

برای تغییر فونت نام اینستاگرام:

به https://igfonts.io/ یا هر تولید کننده فونت اینستاگرام دیگر بروید
نام باره نظر خود را وارد کنید
سبکی را که ترجیح می دهید برگزیدن کنید
متن را کپی کنید
برنامه اینستاگرام را مفتوح کرده و به پروفایل خود بروید
به ویرایش پروفایل بروید
نام را در نوار اسم کپی کنید
تغییرات را ذخیره کنید
اکشن بلاک شدن action block در اینستاگرام چیست و چگونه می تاب آن را رفع کرد؟
نحوه تغییر nametag اینستاگرام
می توانید با به کارگیری برنامه اینستاگرام چه برای دستگاه های آیفون و چه برای اندروید ، nametag اینستاگرام را تغییر دهید.

برای تغییر Nametag اینستاگرام در برنامه اینستاگرام:

به پروفایل خویش بروید و روی یک مظهر سه خط کلیک کنید.
روی مظهر Nametag (دو مربع) کلیک کنید.
برای تغییر nametag ، در هر نقطه از صفحه لمس کنید یا بر روی دکمه در رأس صفحه کلیک کنید تا طرح های دیگر را آزمون کنید.
می توانید از Color برای جابجایی بین رنگ های گوناگون ، ار Emoji برای استفاده از طرح های emoji متفاوت کاربرد کنید یا می توانید هر گونه استیکر سلفی را آزمون کنید.


نتیجه
اینستاگرام در میانی بسیاری از شبکه های اجتماعی یک استثناست و کاملاً به ما پروانه می دهد نام اینستاگرام و حتی اسم کاربری خود را تغییر دهیم ، ولی تغییر نام کاربری نیز معایبی دارد و بهتر است پیش از ایجاد این تغییر بزرگ مطمئن باشید ، زیرا شما ممکن است با یک عنوان جدید شناخته شوید و کسی شما را با نام گذشته تان نشناسد.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: